• Ja, ik ga morgen op GWP. Dat is zoiets met al de leerlingen van je jaar en die week gaan we naar Frankrijk. Maar eerlijk gezegd heb ik er helemaal geen zin.. Ik heb best veel vrienden op school, maar buiten de school heb er ik betere. En ook zitten er zo van die irritante jongens in mijn jaar die zich echt té goed voelen etc. Wie overkomt dit ook weleens als je zo echt geen zin hebt in iets maar het misschien wel leuk kan worden ?


    No regrets, just love

    Ik zou willen dat ik naar Frankrijk ging xd


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Toen ik in het derde jaar zat gingen we ook naar Frankrijk met de GWP. Damn, dat was leuk!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    Toen ik in het derde jaar zat gingen we ook naar Frankrijk met de GWP. Damn, dat was leuk!


    Gingen jullie toevallig naar Calais? haha


    No regrets, just love

    Dat heb ik best wel vaak, als ik naar feestjes ga ofzo. Ben niet zo pleziermakend type. :Y) Maar joh, het zal best wel meevallen in Frankrijk. (:


    wth.

    Kosmos schreef:
    (...)

    Gingen jullie toevallig naar Calais? haha

    Nee, het was ergens dicht tegen de grens aan het strand... Ben de naam kwijt. ;o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik wil wel in jouw plaats? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Maar ik wil wel gaan, het stoort me alleen, ze zijn zo streng echt niet normaal. We mogen zelf niet kiezen in welke bus we stappen ? We mogen onze groepen niet kiezen, kamerverdeling. En nu ben ik bang dat ik bij saaie kinderen ga zitten en niet van mijn week kan genieten


    No regrets, just love