• Topic-eigenaar; Beat.






    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Moet werkennn vanavond weer terug ^^*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [o Oke:( succes! ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mon topics.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach even kort en denk even na over haar vraag "Laten we het erop houden dat mijn familie goede connecties heeft" grinnik ik en zie in de verte Dylan al aankomen met de borden, ik wacht tot hij er is en neem nog een slok van mijn wijn als hij de borden voor onze neus zet. Ik neem een klein hapje van mijn voorgerecht en lach even kort en kijk weer naar Amy. "Dus hoe is jou familie, vertel eens wat meer over jou" vraag ik dan nieuwschrierig, ik was benieuwd en keek haar vragend aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [reageer zo, eerst even douche:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Is goeedd ^^*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik neem glimlachend mij bord aan en kijk dan naar Jamie. Ik denk even na. Waar moest ik beginnen? vlug nam ik een hap van mijn carpaccio en kijk Jamie weer aan. Ik neem nog een slok wijn. 'Oke. Lang verhaal. Laat ik beginnen met vertellen over mijn ouders. Mijn vader heeft een eigen bedrijf en is een echte harde werker. Hij is elke week wel een paar dagen uit de stad en slaapt ongeveer even veel in een hotel als thuis. Onze band is niet geweldig, maar ook weer niet slecht. Als hij thuis is gaat het gesprek meestal over dansen. Als ik niet zou dansen zou ik niet weten of hij wel blij met me zou zijn.' Ik zwijg even. 'Dat is voor andere misschien raar en abnormaal, maar ik begrijp het wel. Dat wilt niet zeggen dat ik er blij mee ben. Vroeger was het wel leuk. Dat hij zoveel belangstelling in me had. In het dansen. Dat was leuk tot me 10de. Daarna begon het me dwars te zitten. Mede omdat hij doordraafde. Van leuke lessen ging ik naar harde privé lessen. De lessen waar ik werd gestraft als ik iets fout deed. En doordat mijn vader er telkens naar vroeg moest ik liegen. Ik wilde niet zeuren tegen hem, omdat hij zoveel tijd in me stopte.' ik kijk Jamie aa en glimlach even. Ik pak mijn glas wijn en neem een slok. 'Vanaf mijn tiende tot mijn 17de waren de danslessen zwaar en speelde de gedachte te stoppen. Ik wist niet of ik zo nog wel door wilde gaan. Gebroken thuis komen, haast geen vrije tijd, vriendschappen die achteruit gingen, blauwe plekken, die vermoeidheid. Het verbaasde me nog dat ik niet onderuit ging op school.' Ik zucht even en neem nog een hap. Dan kijk ik Jamie aan. 'Maar die trotse glimlach van mijn vader deed al die twijfels wegvagen. Het was mijn droom, diep vanbinnen, en het was de Zijne. Hij houd van mijn moeder en weet dat hij nooit een zoon zou krijgen. Ik ben zijn trots en hoe zwaar het ook is, het is het waard om dat waar te maken. Op de school en de lessen van jouw besef ik me weer waarom ik danste. Net zoals ik dat besef als ik in mijn eentje dans.' ik glimlach. 'Dat is alles over mijn vader' grinnik ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Facetious schreef:

    Veronica Madeline Green.

    Hij verbrak de kus en bracht zijn lippen terug naar mijn nek.
    Hij ging verder tot hij uiteindelijk bij mijn borsten uitkwam.
    Een zachte kreun rolde over mijn lippen.
    Ik duwde mijn onderlichaam wat naar onderen zodat ik expres de bobbel in zijn broek aanraakte.
    [/b]


    Brandon Jason Jefferson
    Duizenden kleine schokjes schoten door mijn lichaam toen ze expres haar onderlichaam tegen het mijne aanduwde. Ik kon een zachte kreun niet inhouden en meteen was ik weer bij zinnen, waar was ik mee bezig? Wilde ze dit überhaupt wel, en zou ze me wel wegduwen als ze het niet wilde?
    Ik drukte mijn lippen hongerig op de hare toen mijn vingers met haar broekrand begonnen te prutsen. Het voelde zo goed.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik luisterde aandachtig naar het verhaal van Amy terwijl ik af en toe een slokje nam van mijn wijn of een klein hapje van mijn eten en toen hoorde ik het einde en glimlachte kort. "Volgens mij houd je vader heel veel van je" zeg ik uiteindelijk maar aangezien ik niet verder wil vragen over de privé lessen die ze kreeg. Ik dacht even terug naar mijn eigen vader die alweer een paar jaar overleden was en zuchtte zachtjes. "En volgens mij gaat het helemaal goed komen" zeg ik na een tijdje ook maar ook al wist ik niet precies waarom, "En ik ben blij dat mijn lessen je goed doen" ik lach even naar haar en eet weer langzaam verder.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    Veronica Madeline Green.

    Een zachte kreun verliet zijn lippen, wat me stiekem deed glimlachen.
    Hij drukte zijn lippen ietwat hongerig op de mijne en prutste aan mijn broekrand.
    Ik kuste hem terug op dezelfde manier en maakte na wat getreuzel de knop van zijn broek los.

    Amy Michels

    Ik glimlach ook. Herinneringen deden me pijn, maar ze luchtte ook op. Ik eet ook rustig verder. 'Moet ik ook nog over mijn moeder vertellen?' ik glimlach en drink mijn glas wijn leeg. Ik heb mijn voorgetecht op en leg het bestek neer op mijn bord. Ik kijk even Naar Jamie en glimlach. Hoe hij het voor elkaar kreeg dit allemaal uit me te krijgen... Ik zou het niet weten, maar bij hem voel ik me veilig en goed. Beter dan bij Luke. Nu ik eraan denk was de sfeer bij hem ook heel anders. Gespannen. Nu is de sfeer gezellig en veilig. Ik glimlach even en kijk ng een keer om me heen. Het was fijn dat ik Jamie gewoon alles kon vertellen. Geen leugens, alleen waarheid en dat had ik nodig. Aangezien we alle andere moesten gaan voorliegen. Dan is het wel handig om eerlijkheid tegen elkaar te hebben.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    "Ja tuurlijk vertel maar" ik glimlach liefjes en kijk naar haar, ik laat mijn hand over de hare strijken, zachtjes en voorzichtig en trek hem dan weer terug. Ik leg mijn bestek neer op mijn bord als signaal dat ik klaar ben met mijn voorgerecht en neem een laatste slokje wijn en kijk dan weer naar Amy "Ik ben benieuwd" ik grinnik even kort en leun achterover in mijn stoel en leg mijn benen over elkaar en laat mijn handen op mijn schoot liggen voordat ik een hand door mijn haar laat gaan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    William Jake O'Donnel

    Verontwaardigd keek ik het kleine meisje aan en kroop uit het huisje, met de nodige moeite.
    Ik kroop op mijn knieën en handen achter haar aan, terwijl ze gierend van het lachen wegrende.
    Ik sloeg mijn armen zachtjes om haar kleine lichaampje en begon te lachen.
    "Mijn beurt om Alli haar kieteltjes te pakken" riep ik blij uit.
    Ik draaide haar om en begon zachtjes haar buikje te kriebelen, iets waar ze blijkbaar niet goed tegenkon.
    Ik hoorde een vrouwenstem en draaide me geschrokken om.
    "Wat doet u met mijn dochter ?" vroeg ze, op haar hoede, "Haar kietels nemen omdat ze dat bij mij deed, me gebeten heeft en me geschopt heeft, met een rede wel" legde ik uit alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
    De vrouw haalde haar schouders op, "Goed genoeg, kom Allison we gaan naar huis".
    Het meisje trok een pruillipje maar nam toen toch de hand aan van haar moeder.
    "Daaaag Alli !" riep ik haar vrolijk na.
    Ik ging achter Chàrline staan die nog steeds in de slappe lach zat en begon haar zachtjes vooruit te duwen op de schommel.
    "Jij hebt een slecht karakter, ik hoop dat je dat goed beseft".

    Wesley Dylan Marshall.

    Nadat ik de eerste hap van het smerig uitziende eten in mijn mond heb zitten, gooi ik de vork terug op tafel en hou mijn hand voor mijn mond. Ik kan veel hebben, maar dit is echt gewoon vies. Snel, met behulp van wat water, slik ik het met moeite door. "Goedemorgen," Begroet ik Sam. "Dit is niet, echt helemaal niet, te wreten" Klaag ik dan over het eten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amy Michels

    Zijn aanraking over mijn hand laat een tintelend gevoel achter en een warm gevoel in mijn onderbuik. Het komt onverwachts en daarom weet ik even niets te zeggen. Dan zoek ik naar woorden om te zeggen over mijn moeder. 'Mijn moeder was heel zorgzaam voor me,' begin ik. Opgelucht dat mijn stem het gewoon weer doet. 'Omdat mijn vader niet echt vaak thuis was, waren we vaak met zijn tweeën. Mijn band met haar is dan ook erg goed. Mijn vader liet ze praten over dansen. Zij besprak met mij al het andere. Ondanks dat zij vroeger ook danste, hield ze haar mond erover. Ze liet dat aan mijn vader over. Toch wist ze dat er rond mijn veertiende iets niet helemaal goed ging. Ik was altijd Moe, zat alleen in mijn kamer of was voor de zoveelste keer in mijn eigen danszaal te vinden. Ze begon te vragen, maar ik bleef gesloten. Ze was bezorgd en leek kapot te gaan van verdriet. Ze heeft er alles aangedaan om erachter te komen wat het was. Ze ging van vier keer werken in de week naar 2. Door haar ben ik er weer boven op gekomen en sindsdien is onze band nog hechter geworden. Ze weet een paar dingen van wat er is gebeurd, maar niet alles. Dat kan ik haar niet aandoen. Ik weet dat het mijn moeder dwarszit dat ze mijn vader geen zoon kan geven en mij geen broertje. Wij hebben er ons al bij neergelegd, mijn vader en ik. Vroeger vond ik het zelfs fijn om alle aandacht te krijgen. Maar ik weet dat ze het zichzelf verwijt. Net als dat ze dat doet als mij iets overkomt. Mijn geluk en die van mijn vader staat voor haar op 1.' Ik glimlach even als ik aan haar denk. 'Mijn moeder heeft het niet echt makkelijk gehad. Ze heeft veel miskramen gehad. Voor en mijn geboorte. Ik weet dat het haar nog steeds dwarszit. Ik had eigenlijk een broer kunnen hebben, maar hij werd dood geboren.' ik zwijg even. 'Mijn moeder heeft Dat diep vanbinnen nog niet los gelaten. Ik ben alles voor haar. Haar enige kind en ze heeft er alles voor over om mij niks te laten overkomen.' ik glimlach. Mijn ouders hebben eigenlijk heel veel meegemaakt. Net als ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne