• Mijn idee is dat allen moderators verschillende rangen hebben. daarmee bedoel ik bij elke forum een moderator en sommige moderators meerdere forums. Over een tijdje als de crew's er zijn ook wat crewmoderators. Er zijn ook wat moderators die helpen met het verbeteren van fouten en het maken van nieuwe dingen. Er zijn ook moderators die op het nieuwsforum een topic aan kunnen maken. je kan ook meer functie's hebben. en er kunnen misschien ook meer functie's komen, maar ik wist er niet meer.

    ik vindt dat wel een leuk idee

    Nouja niet alle mods zijn altijd de heledag zelfde tijd online dus moet ieder wel alles in de gaten kunnen houden. Want anders word het wel een beetje een zooitje als iets helemaal word volgespamt en dan die mod het topic niet kan verwijderen omdat die het 'recht' er niet voor heeft. Lijkt me niet zo handig idee dus sorry.;)


    I do not hook up.

    Nee, hardstikke onhandig. Als er 1 ziek is bijv en niet op de pc kan dan ligt het forum overhoop.

    Laat zo maar, want ik vind dit oki

    Nouja niet alle mods zijn altijd de heledag zelfde tijd online dus moet ieder wel alles in de gaten kunnen houden. Want anders word het wel een beetje een zooitje als iets helemaal word volgespamt en dan die mod het topic niet kan verwijderen omdat die het 'recht' er niet voor heeft. Lijkt me niet zo handig idee dus sorry.;)
    Rutger kan dat wel doen en als het echt word vol gespamt kan iedereen er wat van zeggen.

    P.S. anders kan je ook een paar mods hebben die het hele forum helpen, die kijken waar er hulp nodig is.

    Mij lijkt het juist wel makkelijker?
    Ik ben half voor zegmaar, aangezien er dan geen dingen worden verwaarloosd, en iedereen echt iets te doen heeft.

    Iedere mod kan dan zeggen wat voor een type hij is tegen rutger en die zegt dan bijv.: "jij weet veel over TH dus mag jij de forums de band en geruchten, maar de band deel je".

    Hmm, nee. Ik zie er niets in. Ik denk dat het dan inderdaad onoverzichtelijk wordt. En dat moeten we natuurlijk niet hebben. Daarbij komt dat we nu alles samen doen. Als je ergens aan gebonden bent kun je bijv. niet meteen ingrijpen en is er vaak geen garantie dat er iets te doen is. On top of that: Steeds hetzelfde werk gaat snel vervelen.


    Bored.

    Behalve als het echt jou onderwerp is.

    crews? ik mis iets denk ik.


    History is not hatred.

    Hmmm, eigenlijk weet ik het niet zo goed :S
    Ik denk dat inderdaad als iemand ziek is, of iemand zn computer stuk is, zodat die mod ons ook niet kan verwittigen, een beetje uit de hand gaat lopen! ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Was een tijdje geleden een idee over en die is goedgekeurt, aleen is dat idee nog niet aan de beurt.

    Behalve als het echt jou onderwerp is.

    Zelfs dan gaat het vervelen. Ik ben iemand die zich snel verveeld en van uitdagingen houd. Als ik gebonden ben aan 1 onderwerp ben ik snel door de uitdagingen heen.


    Bored.

    Ik ben echt tegen xD sorry :X

    Als er een paar moderators niet online zijn, wie moet er dan voor dan voor dat ene zorgen? Eigenlijk vind ik het gewoon beter zoals het nu is.


    ok

    crews? ik mis iets denk ik.
    Dit is het topic waar hij staat. http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=1163&page=1 En trouwens, je kan ook meerdere dingen doen hé.