• Topic-eigenaar; Beat.






    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zucht en ik ben al weer veel te snel wakker geworden, ik kan het nog niet opbrengen om mijn ogen te openen dus blijf ik nog maar even rustig ademhalen. Ik probeer om weer in slaap te komen maar het hielp niet echt dus knipper ik mijn ogen langzaam open en voel Amy´ warme lichaam naast het mijn en lach even kort. Ik druk een kus op haar lippen en lach even naar haar.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 12:53 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan en glimlach. 'Lekker geslapen?' Ik grijns even en leg mijn boek weg. Ik blijf rustig liggen, maar ga wel weer ruimer liggen. Het begon een beetje warm te worden, al had ik best verkoelende kleren aan. Ik lig op mijn rug en leg mijn handen op mijn buik. Ik sluit even mijn ogen en sta dan op. Ik kijk Jamie aan. 'Niet weer in slaap vallen hè,' grinnik ik. 'Vetveelde me dood zonder je,' grinnik ik en ga over hem heen hangen om hem een kus te geven. Dan ga ik weer recht op zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik rek me uit en grinnik even "Ja heerlijk geslapen, nu ben ik helemaal opgewekt voor de les" ik ga rechtop zitten en kijk even naar Amy "Ik zal proberen om niet weer in slaap te vallen, maar het was zo lekker even slapen" ik zucht genietend en voel haar lippen even kort op de mijne en ik sta dan op om snel een slok water te drinken. "En wat heb jij dan allemaal gedaan" vraag ik geïnteresseerd.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Wat ik heb gedaan...' Ik grinnik. 'Ik zat gevangen in je armen, dus ik heb gelezen en de neiging om in slaap te vallen onderdrukt,' grijns ik en kijk hem aan. 'Je word echt moe als er iemand naast je ligt te slapen en je alleen rustgevende muzie hoort en een regelmatige ademhaling,' grinnik ik. Ik kijk hem aan. 'Mag ik ook een slok water?' Ik glimlach even. Ik had echt dorst! 'Dus ik heb het boek bijna uit.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik "Het spijt me als ik je moe heb gemaakt" ik laat mijn blik even langs haar glijden voordat ik mijn flesje water naar haar toe steek en glimlach liefjes. "Natuurlijk mag jij een slokje water" ik kijk naar het boek in haar handen en grijns even "Waar gaat je boek eigenlijk over?" vraag ik en laat me weer op de mat vallen en zet de airco aan omdat het nogal warm was.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy michels

    'Maakt niet uit,' grinnik ik en neem een slok van het heerlijke water. 'Had je niet eerder die airco aan kunnen doen?' Ik shud lachend mijn hoofd en loop dan naar het raam om die dicht te doen. Aangezien er nu toch een airco was... 'Het boek gaat over...' Ik draai hem om en lees even de achterkant. 'Nou ja het gaat over Een familie die gaan op zomervakantie naar Italië en dan raakt hun zoon betrokken bij een moord. Dan is hij getraumatiseerd enz. En de dader komt ermee weg. Dan na een half jaar is er nog een moord gepleegd en gaan ze terug om te helpen met het onderzoek aangezien het jongetje als enige die man heeft gezien. Is wel spannend,' glimlach ik. Ik leg het boek in de tas en loop naar de mat. Ik laat me er op vallen. 'Nu zijn ze terug in italie om te helpen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    "Leuke boeken lees jij zeg" ik grinnik even en schud lachend mijn hoofd "Maarja dan hoop ik voor wie dan ook dat het goed afloopt" ik draai de dop weer op mijn water flesje en gooi hem weer in mijn tas. Ik zie hoe ze het boek weglegt en ik loop dan naar haar toe op de mat en ga naast haar zitten. Zouden we nu een relatie hebben..?? hmm dat is de vraag die een beetje door mijn hoofd zweeft maar ik negeer hem en laat me op mijn rug vallen en kijk naar het plafond.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grinnik. 'Er zijn al 2 jongetjes dood dus ligt eraan wat je goed Noemt,' glimlach ik en kijk hem aan. 'Dat KInd werd helemaal gek.' Ik zwijg even en kijk Jamie aan. Hij leek over iets na te denken. Ik wilde er wel naar vragen, maa besloot te zwijgen. Waarschijnlijk kijk ik hem nu met vragende ogen aan dus haal ik die blik snel weg. 'Het is maar een boek,' glimlach ik en kijk om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk haar aan "Oh haha nee dat is eigenlijk niet goed" ik grinnik kort ik ga weer rechtop zitten "Maarja inderdaad het is maar een boek" ik ga weer rechtop staan en zet de muziek weer wat harder aan en zet de airco nog wat harder. "Het is echt belachelijk warm zeg" ik zucht kort en haal een hand door mijn haar en neem nog een slok water.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grinnik. 'Nee niet goed nee.' ik grinnik en slaak een zucht. Het was inderdaad echt warm. 'Ja nogal.' ik loop naar de airco en ga er voor staan. De koelte was hier heerlijk. Ik draai me om naat de mat en grinnik dan. Ik loop terug naar de mat. 'Sta is op jij met je luie kont,' grinnik ik en trek hem overeind. Ik pak de mat en sleep die achter me aan. Het is zwaar. Ik laat me opgelucht op de mat vallen als hij voor de airco ligt. 'Alsjeblieft. Hulp was ook fijn geweest,' grinnik ik en kijk hem aan, terwijl de airco de koele lucht op mijn half blote rug blaast.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    "Maar je vroeg niet eens om mijn hulp" zeg ik verontwaardigt maar ook geamuseerd, ik laat me dan ook op de mat vallen die nu voor de airco ligt en voel hoe de koele lucht over mijn lichaam en gezicht word verspreid en ik zucht genietend. "En ik ben niet lui alleen maar moe, omdat ik elke dag weer voor jullie een nieuwe les moet zien de bedenken" ik grinnik even en kijk haar aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'ik weet dat ik het niet vroeg, maar je kan ook uit jezelf helpen,' grinnik ik en steek mijn tong uit. 'Ja heel zwaar. Jij hebt voor dit werk gekozen. Ik niet. Bovendien heb je dit gekozen omdat je dansen leuk vind. Lesgeven is dan wel iets anders, maar tja... Jij verzint de les ik volg ze. Het is ook vermoeiend voor mij hoor,' grijns ik. Ik ga onbewust dichter naar hem toe en laat me dan weer op de mat vallen. 'Help je wel zo met terug slepen van de mAt?' Ik kijk hem vragen aan en grijns even. Dan rol ik me op mijn rug, richting Jamie, en voel mijn hemdje iets omhoog kruipen. Waardoor de koelte van de airco nog meer helpt. Ik glimlach genieten en sluit mijn ogen. 'Veel beter zo.'

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 15:12 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Ik ben even een tijdje weg ^^ tot straks*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach zoetjes "Natuurlijk help ik je straks met terug slepen van de mat" ik grinnik kort. "En mijn lessen zijn echt niet zo heel vermoeiend hoor" ik schuif wat meer naar haar toe terwijl ik nog steeds de koele lucht van de airco over mijn huid voel gaan. Ik ga weer liggen en zucht tevreden en glimlach daarna. Ik kan het niet laten om af en toe naar Amy te kijken en ik besluit om haar een paar kusjes te geven in haar nek en grinnik even en druk ze tegen haar lippen aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    [Mijn topics.]