• Topic-eigenaar; Beat.






    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik voelde hoe ze me uiteindelijk weer terug kuste en ik hoorde haar telefoon weer afgaan en zucht tussen en zoenen door en kus haar nek nog een keer vluchtig voordat ik de deurbel hoor en geirriteerd opkijk "Wat moet iemand hier nou op dit tijdstip" vraag ik aan Amy maar ik negeer het verder en kus haar weer. Ik draai ons om zodat ze nu boven om mij ligt en ga met mijn handen over haar rug.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Ik zou het niet weten' Ik negeer het ook en zoen hem gretig terug. Dan hoor ik weer de bel. Ik blijf stil liggen en Sta dan langzaam op. Op mijn tenen, alsof dat uitmaakt, loop ik de gang in. Weer gaat de bel. Wie is dat nou weer? Ik kijk voorzichtig door het kleine glas in de deur en schrik ne dood als ik hem zie staan. Hier had mijn moeder dus voor gewaarschuwd. Ik snel naar mijn mobiel toe en slaak een zucht. Een van mijn beste vriendin en een gemiste oproep van Luke. Op dat moment krijg ik een sms je binnen can Luke. De tekst is simpel maar bezorgd me de rillingen. Ik weet dat je er bent ik loop terug naar Jamie en ga boven op hem zitten. 'Gewoon negeren.' Ik druk weer een kus op zijn lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brandon Jason Jefferson
    Ik sloeg mijn handen voor mijn gezicht, beschaamd en lachend. 'Sorry toch..' zei ik grijnzend en ik ging weer terug boven haar hangen.
    'Maar als je het zo wilt spelen.' zei ik zachtjes en ik duwde mijn onderlichaam iets dichter tegen haar aan.
    Mijn erectie schoof langs haar schaamlippen en ik wist zeker dat ze het wilde..
    Voorzichtig voelde ik hoe ik in haar schoof en een kleine zucht ontsnapte uit mijn mond.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk haar even na terwijl ze naar de voordeur loopt en ik laat me even op de bank vallen en kijk naar het plafond, en hoor haar dan in de keuken rommelen en niet veel later is ze er weer en zit ze boven op me. Ik knik en ik had geen zin meer om te praten, ik zet mijn handen tegen haar heupen en kus haar wat ruwer maar niet onplezierig en laat mijn handen afzakken naar de blote huid van haar benen en ga er met mijn vingertoppen langs. Ik beet speels op haar lip voordat ik haar weer gewoon door kuste.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    Veronica Madeline Green.

    Hij duwde zijn onderlichaam tegen me aan. Ik beet zachtjes op mijn lip om de kreun binnen te houden.
    Ik voelde hoe hij naar binnen schoof. Een zachte zucht verliet zijn mond.
    Ik sloeg mijn armen om zijn nek heen en ontspande.
    Eerste keren deden in het begin altijd pijn toch ?

    Amy Michels

    Zijn aanrakingen deden me alles vergeten. Deden de geluiden vervagen. Ik Ga in op de zoen en laat mijn handen over zijn borstkas gaan. Zijn vingers op mijn blote huid bij mijn been wond me behoorlijk op. Ik glimlach even en ga dan weer verder met de zoen. Ik trek zijn shirt met gedoe uit en druk mijn lippen dan weer op de Zijne. Ik laat mijn handen over zijn boven lichaam. Ineens hoor ik een deur dichtvallen. Vraag me niet hoe, maar hij is binnen gekomen. Mijn adem stokt in mijn keel. Ik weet zeker dat hij in de kamer staat.
    'Zo je ligt dus alweer met een ander te rollebollen?' Ik ga recht op zitten en draai me langzaam om. Ik walg alleen al van zijn gezicht. 'Hoe kom je binnen?' mijn stem klink kil en ijskoud. Hij laat de reserve sleutel zien en grijnst. 'Had gewoon gelijk opengedaan.' Hij gooit de sleutel naar me toe die ik opvang. Het is doodstil in de kamer. Ik staar verbaasd naar de reserve sleutel. 'Gejat uit je huis,' verduidelijkt hij.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brandon Jason Jefferson
    Ze sloeg haar armen om mijn nek en ik voelde hoe ze probeerde te ontspannen.
    'Gaat het schatje?' vroeg ik voorzichtig. Ik wist het wel, dat dit haar eerste keer was, en ik wist dat het haar pijn deed. Ze probeerde zich te ontspannen, maar zo zou ze nog steeds pijn hebben.
    Ik moest haar zo veel mogelijk op haar gemak maken, anders zou het alleen maar meer pijn doen. Ik leunde iets naar voren en drukte mijn lippen zacht op de hare.
    'Je moet ontspannen liefje, de pijn gaat weg.' prevelde ik tegen haar lippen aan waarna ik zachte kusjes in haar nek plaatste.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik wist niet eens meer hoelang we bezig waren maar opeens had ik mijn shirt niet meer aan en grinnikte ik even voordat ik haar verder kuste todat ik de deur dicht hoorde vallen en mijn ogen openvlogen. Ik had de neiging om op te staan maar ze zat nog steeds op me dus ik lag een beetje ongemakkelijk terwijl ze met hem een soort van aan het praten was. Ik keek naar hem en begon mijn kansen te bereken mocht hij me opeens gaan slaan, je weet maar nooit mensen doen rare dingen. Ik was een stuk langer dan hem wat in mijn voordeel zou werken en ik was ook een stuk gespierder god geprezen voor die zelf verdedigings lessen waar mijn vader om op had gezet.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    Veronica Madeline Green.

    Ik wou iets zeggen dat hij kon doorgaan maar toen hij zijn lippen terug op die vzan mij drukte zweeg ik.
    'Je moet ontspannen liefje, dan gaat de pijn weg' prevelde hij tegen mijn lippen aan.
    Zijn stem alleen al zorgde ervoor dat ik meer ontspande en toen uik kusjes in mijn nek voelde sloot ik genietend mijn ogen.

    Brandon Jason Jefferson
    Ik voelde hoe haar armen om mijn nek zich ontspanden en dat was voor mij het teken om een paar keer zachtjes in haar te stoten. Nog steeds gaf ik kusjes in haar hals, en zoog op sommige plekjes eventjes. Even kijk ik omhoog naar haar, of ze het nog uithield. Er veranderde echter niks en ik begon steeds harder te gaan. Na een tijdje wist ik dat het niet lang zou duren voordat ik klaar zou komen en kreunend stootte ik nog een paar keer diep ik haar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Amy Michels

    'Waarom kan je niet gewoon een nee accepteren?' Ik sta op en trek mijn jurkje recht. 'Weet je toch. Ik accepteer geen nee.' 'En ik accepteer dit niet,'snauw ik terug. 'Ik kan je aangeven.' Hij lacht schamper. 'O ja, waarvoor?' 'Jatten van sleutels, ongewenst binnen komen, verkrachting.' Dat laatste snauw ik woeden naar hem. Hij lacht. 'Verkrachting? Je was mijn vriendinnetje Amy. Je wilde het.' Hij stond voordat ik iets kon doen voor me en sloeg zijn armen om me heen. 'Ze geloven me.' Ik probeer me los te trekken. In plaats daarvan verstevigd zijn grip op me en trekt hij me tegen zich aan. Ik haal uit met mijn knie om hem een knietje te geven, maar voordat ik hem raak hang ik over zijn schouder. 'laat me los. Ik laat je deze avond niet verpesten!' Ik ram met mijn vuisten over zijn rug. Hij negeert het en kijkt Jamie aan. 'En wie ben jij?' ik zet mijn nagels in zijn vel en kras er met mijn alle hardste mee. Geschrokken laat hij los en ik val met een klap op de grond. Hij lijkt je geen aandacht te geven en kijkt Jamie strak aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Veronica Madeline Green.

    Toen hij voelde dat ik ontspande stootte hij een paar keer zachtjes. Hij bleef kusjes geven in mijn nek die ook weldegelijk hielpen.
    De pijn ebde weg, blijkbaar merkte hij dat ook.
    Hij begon harder te stoten. Zache kreunen rolden af en toe over mijn lippen.
    Toen hij dieper begon te stoten en zijn kreunen af en toe te horen waren wist ik dat hij bijna zou komen.
    Ik bewoog mee met mijn heupen op zijn tempo terwijl kreunen over mijn lippen rolden.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk naar het gebeuren voor me en mijn brein draait op volle toeren en ik wacht tot ik in zal springen maar ik zie geen geschikt moment dus wacht ik maar een beetje. Opeens hoor ik zijn stem en ik weet zeker dat het naar mij gericht is als ik zijn vraag hoor. Hij kijkt me spottend aan als hij het vraagt "Gaat je niks aan" zeg ik arrogant, twee mensen kunnen dit spel spelen. Ik kijk even bezorgd naar Amy maar besluit om me weer te richten op Luke, ik strek mijn rug volledig waardoor ik een stuk langer ben en kijk hem aan "Maar volgens mij vroeg ze je om weg te gaan en ik ben het daar wel mee eens" zeg ik hem, serieus als hij wat zou proberen was hij degene die pijn zou krijgen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Brandon Jason Jefferson
    Toen ze haar heupen mee begon te bewegen duurde het nog een paar seconden voor ik klaar kwam en ik voelde hoe een fijn gevoel zich door mijn buik verspreidde. Langzaam ging ik uit haar en drukte ik een kusje op haar voorhoofd.
    'Je bent geweldig liefje.' zei ik en ik liet mijn uitgeputte en bezwete lichaam naast haar neervallen op het bed.
    Ik staarde even naar het plafond en een kleine rilling trok over mijn lichaam heen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Amy Michels

    Ik spring op. Ik moest dit anders aanpakken, voordat er gevochten zou worden in mijn appartement. Luke leek te willen slaan. 'Luke!' Mijn stem verbrak de stilte en klonk wanhopig. Hij draait zich om. Ik moest iets verzinnen. 'Weet je nog die ring?' Ik kijk hem vragend aan. Hij knikt en kijkt automatisch naar mijn hand waar de ring nog steeds om een vinger heen zat. Het had hem een fortuin gekost. Zijn lippen krullen zich omhoog. Ik slik en doe de ring af. 'Je gaat hier geen klap uitdelen, begrepen?' Zijn blik verstrakt zich. Ik pak zijn Hand en open zijn vingers. Ik leg de ring erin. 'Tijd om te gaan. Anders breekt mijn vader je hele kostbare leventje en kan je nooit meer ergens werken. Dan is het
    Dag dag voor je studie.' ik kijk hem strak aan en glimlach Dan liefjes. Hij weet dat mijn vader dat kan doen en ook dat ik dat zal doen. Hij knijpt zijn ogen tot spleetjes en kijkt dan Jamke aan. 'Jouw krijg ik nog wel. Die slet is van mij.' Voordat ik iets kan zeggen valt de deur met een klap dicht. Ik pak mijn glas wijn en drink die in een klap leeg. Ik schud vol ongeloof mijn hoofd, zet mijn mobiel uit, loop naar de keuken en schenk nog een glas wijn in dat ik in een keer achterover sla.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne