• Topic-eigenaar; Beat.

Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.

Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.

Rooster:

~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

Risus mag ook een topic aanmaken.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Brandon Jason Jefferson
    Haar vingers gleden over de stof van mijn boxer en over de huid die erboven zat.
    Ik beet even op mijn lip, het was zo moeilijk om me in te houden nu. Ik wilde haar niet afschrikken met verlangens, of misschien wel behoeftes die zich in me bevonden en die ze zo alleen maar meer aanwakkerde.
    Het liefst zou ik de kleren van haar lijf afscheuren, maar ik hield me in, voor haar.
    'Je maakt het me moeilijk, besef je dat?' fluisterde ik licht blozend in haar oor en ik ging weer op mijn rug naast haar liggen, mijn hand nog steeds op haar buik.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Veronica Madeline Green.

Een kleine grijns verscheen op mijn gezicht.
    Misschien was dat juist de bedoeling geweest.
    Ik ging rechtop zitten en trok rustig mijn topje uit.
    Ik ging op zijn onderbuik zitten.
    Ik plantte mijn lippen in zijn hals.

Brandon Jason Jefferson

Ze ging rechtop zitten en trok alsof het niks was zo haar topje uit en ging in haar BH op mijn onderbuik zitten. Haar lippen plantte ze gretig in mijn hals.
    Nog steeds stonden mijn tanden diep in mijn onderlip gedrukt.
    Mijn vingertoppen streelden zachtjes over haar rug, langs de sluiting van haar BH.
    'Mag ik?' vroeg ik zachtjes. Als ze wilde wachten was het ook goed hoor, dan wachtte ik, maar ik wou haar zo graag nu..

Veronica Madeline Green.

'Mag ik ?'.
    Hij wachtte op mijn antwoord, om zeker te weten dat ik het wel wou.
    'Ga je gang' fluisterde ik in zijn oor waarna ik zachtjes in zijn oorlel beet.

Brandon Jason Jefferson
    'Ga je gang.' fluisterde ze in mijn oor en ze beet zacht in mijn oorlel.
    Met mijn handen duwde ik haar rechtop en mijn vingers klikte haar BH open en ik liet hem voorzichtig van haar schouders glijden waarna ik het ding ergens op de grond neergooide.
    'Je bent prachtig.' zei ik zachtjes en ik ging langzaam rechtop zitten, Veronica liet ik voor me zitten. Ik drukte mijn lippen op de hare, vol liefde en passie vroeg mijn tong al snel om toegang en gleden mijn handen voorzichtig over haar borsten heen.

Veronica Madeline Green.

Mijn wangen begonnen te gloeien na zijn woorden.
    Veel tijd om daar veder over na te denken had ik niet.
    Een gedempte kreun rolde over mijn lippen toen zijn handen over mijn borsten streelden.
    Ik legde mijn handen in zijn nek toen ik mijn mond opende en mijn tong terug zijn mond in liet glijden.

Brandon Jason Jefferson

Haar zachte tong gleed mijn mond binnen en mijn tong streek er zacht langsaf.
    Haar handen lagen in mijn nek en mijn handen bevonden zich nog steeds op haar borsten. Zachtjes masseerde ik ze en liet mijn duimen af en toe plagend over haar tepels glijden.
    Ik voelde hoe ik steeds meer opgewonden raakte en hoe een ongemakkelijke bobbel zich vormde in mijn broek. Het was Veronica vast niet ontgaan aangezien ze tegen me aan zat.
    Even onderbrak ik de zoen en drukte zachte kusjes in haar nek, en van haar nek naar haar sleutelbeen en uiteindelijk op haar borsten.

Veronica Madeline Green.

Hij verbrak de kus en bracht zijn lippen terug naar mijn nek.
    Hij ging verder tot hij uiteindelijk bij mijn borsten uitkwam.
    Een zachte kreun rolde over mijn lippen.
    Ik duwde mijn onderlichaam wat naar onderen zodat ik expres de bobbel in zijn broek aanraakte.

[ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:08 ]

Amy Michels

Ik schenk ook water in en kijk dan de ober aan. 'Voor mij ook graag rode wijn.' De ober knikt en verdwijnt weer. Ik neem een slok van mijn water. Dorst had ik inmiddels wel. Dan Kijk ik Jamie aan en lach naar hem. 'Ik heb nog nooit een date gehad waarbij het resaurant helemaal leeg was,' grinnik ik. 'Dus hoezo niets bijzonders?' Ik lach en schud mijn hoofd. Ik sla de menukaart open en schenk Jamie nog even een glimlach. Dan begin ik de gerechten te bekijken. Af en toe even spiekend naar Jamie. De ober komt terug met de wijn en kijkt ons vragend aan voor wie eerst proeft. Ik grinnik en kijk naar Jamie. Vroeger proefte mijn vader altijd op een lachwekkende manier. Ben benieuwd of Jamie het nu op dezelfde manier doet.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Sam
    Ik sjokte de eetzaal binnen, en gaapte even. Ik wou slapen.
    Ik nam plaats aan een tafel, en staarde voor een tiental seconden naar het gore eten voor mijn neus.
    Serieus?
    Met een grimas nam ik er een hapje van, maar toen de smaak net zo onaangenaam was als hoe het er uit zag, schoof ik het voor me uit en steunde met mijn hoofd op mijn hand om vervolgens nogmaals te gapen.

[ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 12:22 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Jamie Alexander Cooper
    "Speciaal toch" zeg ik maar als antwoord en ik heb de menukaart niet eens opengeslagen om mijn gerechten te kiezen, mijn moeder nam me hier altijd mee naar toe. Ik zie de ober die toevallig een soort vriend van me was weer naar ons toelopen en ik besluit om te wijn even te proeven, hij deed een klein scheutje in mijn glas en ik pakte het op. Ik draaide er een beetje mee, rook er even aan nam nog een klein slokje en knikte toen als bevestiging. Ik nam weer een klein slokje en liet mijn blik even over Amy glijden "Voor mij graag de carpaccio als voorgerecht en de biefstuk als hoofdgerecht." zei ik snel en lachte even kort naar Dylan als bedankje dat hij dit wou doen.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Amy Michels

Ik lach. Ja hij deed dit op dezelfde manier als me vader. Dan kijk ik Jamie verbaasd aan. Bestelde hij nou zonder menu kaart? Ik laat mijn ogen nog een keer over de menukaart gaan. Ik zie hoe Jamie naar de ober glimlacht. Kennen ze elkaar? 'Doe voor mij als voorgetecht ook maar de capriccio en als hoofdgerecht de...' ik twijfel even. Ik had allang geen biefstuk meer gegeten en had er nu wel trek in. Ik aarzel hrel even. 'Doe ook maar de biefstuk' De ober knikt en schrijft het op. Dan loopt hij weg. Ik kijk verbaasd naar Jamie en schiet in de lach. 'Hoe vaak kom je hier? Je weet precies wat je wilt,' grinnik ik en kijk hem aan. 'En ken je hem goed?' Ik maak een gebaar naar de ober en kijk Jamie glimlachend aan. Dan neem ik een slokje van de wijn en kijk nog een keer om me heen. Dit was echt bijzonder en speciaal. Ik kijk naar Jamie en glimlach. 'Dit os echt geweldig.'

[ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:31 ]

Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik kort "Mijn moeder neemt me hier altijd mee naar toe als ik bij haar ben, het is een soort van ons iets dus ik ken de kaart uit mijn hoofd" ik lach even kort "En hij" ik wijs even naar Dylan "Is een van mijn vrienden die ik al een tijdje ken" ik neem een slok water en kijk nog even om me heen. Dit restaurant was zo bekend voor me, zo vertrouwd. "Ik ben blij dat je het leuk vind" zeg ik met een grijns en buig me voorover om een klein kusje op haar lippen te drukken en blijf haar een beetje aankijken met een glimlachje.

[even naar strand. Daar is internet]

Amy Michels

Ik Knik en kijk naar Dylan. Ik glimlach naar hem en kijk dan naar Jamie. 'Leuk dat je hier altijd komt met je moeder.' Ik glimlach en kijk nog een keertje om me heen. 'Natuurlijk vind ik het leuk,' reageer ik en kijk hem grijnzend aan. 'Wie wilt er nou niet met jouw uit eten in een privé restaurant,' grinnik ik. Ik geef hem ook een kus en neem nog een slok van mijn wijn. 'hoe heb je dit zo snel geregeld?' ik kijk hem nieuwsgierig aan. Dat een vriend de eigenaar was wist ik nu wel, maar hoe je iemand dan zo ver krijgt... Dat id me een raadsel.