• Topic-eigenaar; Beat.






    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Het was tegen half 6 toen we eindelijk aan kwamen en ik trok haar de auto uit en deed hem op slot. Ik liet mijn autosleutels in mijn zak glijden en pakte Amy haar hand vast en trok haar dicht tegen me aan "Een kleine wandeling" fluisterde ik in haar oor en begon te lopen. Ik zag dat er nog meer mensen op straat waren en ik kon Amy gewoon en kus geven zonder dat iemand raar op keek. Terwijl we aan het lopen waren gaf ik haar af en toe een kusje in haar nek of op haar wang en keek toen weer lachend voor me uit.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Facetious schreef:

    (...)

    Veronica Madeline Green.

    Lichtjes verbaasd door de hoopvolle blik bleef ik hem aankijken.
    Hij nam mijn hand van zijn lippen en bleef die vasthouden.
    Mijn mondhoeken krulden omhoog tot een glimlach.
    "Denk je-". Hij hield op met praten en zuchtte eventjes.
    "Denk je dat er een toekomst voor ons is ?" vroeg hij, bij een 2e poging.
    Ik streek zachtjes met mijn duim over zijn duim en keek hem aan in zijn donkerbruine ogen.
    "Wat de toekomst brengt weet ik niet" begon ik zachtjes. Ik dacht een seconde na, "Maar" begon ik, "Als het aan mij ligt dan wel".


    [Wauw wist niet eens dat dit topic er was..]
    Brandon Jason Jefferson
    'Wat de toekomst brengt weet ik niet, maar als het aan mij ligt dan wel.' zei ze zachtjes terwijl ze met haar duim over mijn duim streek en me aankeek.
    Weer verscheen er een ontblote glimlach op mijn gezicht en boog ik voorzichtig naar voren om een kusje op haar lippen te drukken.
    Ik verwonderde me nog steeds over het feit dat een meisje me zo blij kon maken na Jessica. Ik had gedacht dat ik zou sterven zonder haar, en dat ik nooit meer een ander zou vinden, maar nu had ik iemand gevonden die me nog veel gelukkiger maakte dan haar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green

    Hij lachte zijn tanden bloot en boog naar voren.
    Een zacht kusje werd op mijn lippen gedrukt.
    Ik legde mijn hand in zijn nek en plantte mijn lippen terug op de zijne.
    Sommige mensen waren gewoon kusbaar, en Brandon was daar 1 van, zonder twijfel. Of dat aan mij lag wist ik niet zeker, maar waarschijnlijk wel.

    Brandon Jason Jefferson
    Haar hand legde ze in mijn nek en ze drukte haar lippen weer op de mijne, iets waar ik nooit genoeg van zou krijgen.
    'Ik hou van je' prevelde ik nog een laatste keer tegen haar lippen aan en ik trok haar nog dichter tegen me aan.
    Mijn lippen lagen zacht tegen de hare en ik opende mijn mond voorzichtig en liet mijn tong tegen haar lippen aantikken.
    Het maakte me nu niks uit dat mensen het zouden zien, iedereen mocht weten dat ik tot over mijn oren verliefd was op haar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    'Ik hou van je' prevelde hij tegen mijn lippen aan, waarna ik zijn tong tegen mijn lip voelde tikken.
    Zonder er echt bij na te denken opende ik mijn modn een stukje en liet mijn tong naar binnen glijden.
    Of het me ook maar iets kon schelen dat mensen het zagen ? Nee helemaal niet.
    Ik hield van Brandon en als ze dat wilden doorvertellen, ze waren vrij om het te doen.
    Ik kende hier toch niemand en ze mochten weten dat ik oprecht van hem hield.

    Brandon Jason Jefferson
    Ze opende haar mond en haar tong gleed zacht in mijn mond. Mijn tong streelde zachtjes langs de hare en draaide plagerig rondjes eromheen.
    Ik hoorde een paar mensen voorbij lopen. 'Zoek een kamer.' zei iemand en ik kon me er weinig van aan trekken. Normaal zou ik opgestaan zijn, en had ik diegene even laten merken dat ze normaal moesten doen, maar nu maakte het me werkelijk niks uit.
    Het was alsof ik totaal veranderd was in een paar dagen. Ik onderbrak de zoen toen ik mijn iPhone voelde trillen in mijn zak en ik drukte zacht nog een kusje op Veronica's mond voordat ik mijn telefoon pakte.
    Alweer had Jessica me gesmst.
    Maar schatje, je bent de ware, dat weet je toch?
    Ik schudde verontwaardigd mijn hoofd, had ze het nou nog niet begrepen?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [ik kan vandaag hele dag niet online komen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik lach en kijk hem aan. 'Rustig we hebben de tijd,' grinnik ik. I verstrengel onze vingers en kijk hem aan. Ik glimlach en kijk de straat rond. Niemand die raar opkeek of voor wie we moesten oppassen. Gewoon een echt stel. Jamie en ik. Geen leraar en leerling. Dat voelde goed. Heel goed. Ik druk een kus op zijn wang en kijk vrolijk rond. Zeker weten dat ik een goede beslissing heb genomen om ja te zeggen tegen deze relatie. Bovendien zou ik de gevoelens voor Jamie tochniet kunnen veranderen. Ik ben verliefd op hem, hoe raar dat ook klinkt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even kort en trek haar mee naar een bankje en leg mijn arm om haar heen, ik kijk even om me heen "Ik zei toch niks speciaals" ik glimlach naar haar. "Dit is fijn" zeg ik na een tijdje "Gewoon dat vrije gevoel dat niet iedereen naar je kijkt als ik met je praat" Ik drukte een klein kusje tegen haar lippen en lach even kort "Ik vind dat we dit vaker moeten doen" zeg ik er achteraan en kijk naar Amy. Een warm gevoel verspreide zich door mijn lichaam toen ik haar aankeek en ik wist zeker dat ik weer verliefd was.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach en kruip tegen hem aan. 'Voor de meeste is dit niet bijzonder, voor ons wel.' Ik lach en kijk hem aan. Ik druk een kus op zijn lippen. 'Dit is zeker voor herhaling vatbaar.' Ik lach en kijk om me heen. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en sluit mijn ogen. Ik wist het zeker. Ik ben verliefd. Ik kijk op naar hem en bekijk zijn gezicht. Ik kus hem nog een keer. Liefdevol en teder.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach liefjes "Ja heel bijzonder" ik voel haar lippen tegen de mijne en lach nog een keer kort "Jaja herhaling is goed" zeg ik met een grijns en leun achterover tegen de leuning van de bank als ik haar hoofd tegen mijn schouder voel. En dan voel ik haar lippen weer en ik kus haar net zo liefdevol weer terug omdat ik niks anders voelde dan liefde.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    Veronica Madeline Green

    Hij drukte nog een zachte kus op mijn mond voordat hij zijn gsm uit zijn zak haalde.
    Aan zijn gezicht te zien wist ik zo al dat het Jessica was.
    Ik nam de gsm uit zijn handen en verzette me een beetje zodat mijn benen elk aan een kant van hem was en ik met mijn buik naar hem zat.
    Mijn tanden zochten mijn onderlip op en klemden zich daar vast voordat ik begon te typen.

    Bij hoeveel jongens heeft die zin gewerkt ?

    Ik gaf hem zijn gsm terug zodat hij zelf kon beslissen of hij het bericht doorstuurde of niet.

    Brandon Jason Jefferson
    Ze nam de iPhone uit mijn handen en ging behendig anders zitten. Haar tanden beten zich vast in haar onderlip, alsof ze iets wilde doen. Toch gaf ze mijn iPhone terug en ik keek haar even vragend aan.
    'Ik weet gewoon niet wat ik ermee aan moet, ze snapt er echt niks van volgens mij.' zei ik gefrustreerd toen ik mijn iPhone naast me neer legde.
    Ik sloeg mijn handen voor mijn gezicht en wreef even in mijn ogen.
    Waarom laat ze me niet gewoon met rust?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Amy Michels

    Ik laat mijn tong over zijn onderlip glijden en laat onze tongen dan een spel spelen. Na een paar minuten stop i de zoen en kijk om me heen. Hoewel niemand ons opgemerkt leek te hebben, vond ik het toch ogepast om ons uitgebrei te laten gaan midden op straat. Ik leun tegen Jamie aan en zie een vrouw, of te wel oma, op ons bankje afkomen. Ik kijk even naar haar. Ze ploft naast ons neer en glimlacht even. Dan kijkt ze genietend om zich heen. Ik kijk even zwijgend naar de dame die mij ook aankijkt. Vriendelijk glimlach ik naar haar en ze glimlach terug. 'Ik ben zo weer weg hoor. Maar het gaat niet meer zo makkelijk dat lopen,' verontschuldig ze zich met een glimlach. Ik lach. 'Maakt niets uit.' ze grijnst en kijkt even naar Jamie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik voel hoe ze kus over laat gaan in een iets gepassioneerde kus en dan weer weg trekt ook al hebben we zeker een paar minuten gekust, ik grinnik even kort en volg na een tijdje haar blik die gericht is naar een kleine oude oma. Ze lachen even naar elkaar en zeggen wat maar ik heb mijn aandacht gefocust op de omgeving en zucht genietend even uit. Na een tijdje voel ik Amy haar ogen gewoon naar me kijken en ik beantwoord haar blik en druk nog een klein kusje tegen haar lippen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.