• Topic-eigenaar; Beat.






    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik "Als je het nou gevraagd had" zeg in onschuldig en steek mijn handen omhoog en lach even kort "En nee ik ga je niks vertellen het is een verassing" zeg ik grijnzend en kijk haar aan. "Maar ik zou er niet teveel van verwachten hoor ik ben niet zo goed in het plannen van iets" zeg ik er lachend achterna en begon snel na te denken over iets om te doen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grijns. 'ach zolang wij samen zijn en het gezellig is vind ik alles goed,' glimlach ik. Ik geef hem een kus en kijk dan rustig om me heen. Dan zucht ik en rek me uit. Ik laat me op mijn rug vallen en sluit mijn ogen. Ik gaap even. Deze zaal maakt je gewoon moe. Ik sta op en loop vlug naar het raam om frisse lucht in te ademen. Ik leun tegen de muur aan en kijk naar buiten. Vandaag was iets verandert. Een leuke verandering. Ik kijk naar Jamie en glimlach naar hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Time-skip ?? iedereen is volgens mij al verder dan de ochtend.*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [tja ik weet niet.... Volgens mij ook maar weet niet zeker...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Nouja tenzij iedereen in de ochtend bij de McDonalds eet denk ik dat we goed zitten ^^*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ah oja:) Oke dan:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Okee c: dus zal ik gewoon doen dat Jamie op Amy wacht buiten ofzo ??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [doe maar wat:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik stapte zuchtend de douche uit en droog mezelf snel af, ik had mijn klas iets eerder vrij gelaten zodat ik wat meer tijd om me klaar te maken. Ik deed snel mijn kleren aan en scheerde me toen snel voordat ik wat aftershave op deed. Ik keek even in de spiegel en lachte snel even, ik pakte mijn auto sleutels, portemonnee en telefoon en liep snel het huis uit. Ik keek even om me heen en liep van het terrein af en leunde tegen een boom aan terwijl ik op Amy wachtte en stak mijn handen in mijn zakken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy michels

    Ik sta in mijn ondergoed naar mijn kleding te kijken. Wat moest ik aan? Ik leg een jurkje op mijn bed en nog een ander setje. Ik wist niet eens wat we gingen doen.... Ik besloot voor het jurkje te gaan en pak bijpassende Hakken. Ik loop naar de spiegel en knik. Was wel goed. Ik werk mijn make up bij en laat mijn haar los over mijn schouder vallen. Ik pak mijn tas van het bed en check of ik alles heb. Dan loop ik de meisjeszaal uit, richting de parkeerplaats. Ik trek mijn Jack aan en kijk om me heen. Ik zie Jamie bij een boom staan en loop vlug naar hem toe. 'Hoi,' begroet ik hem. 'Zijn dit geschikte kleren?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jamie Alexander Cooper
    Mijn blik valt op Amy als ik haar stem hoor en kijk haar grijnzend aan, ze had een jurk aan en een paar hakken. "Hello beautiful" zei ik lachend "De kleren zijn prima" ik ging rechtop staan en wenkte haar om mee te lopen naar de auto en ging aan de bestuurders kant zitten "Maar eerst gaan we een stukje rijden" ik lachte kort en toen ze in de auto zat begon ik te rijden "Maar nog een keer verwacht er niet te veel van, want ik ben hier echt heel slecht in"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [moetgaan]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Okee*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach. 'Ach joh. Zolang jij er bij bent vind ik het goed,' grijns ik en kijk hem aan. Ik draai de volume van de radio harder en kijk naar buiten terwijl ik zacht meezing. Nieuwsgierig bekijk ik de omgeving. Ik had nog niet zoveel van de stad gezien. Dat moest ik nodig gaan doen. Al zou ik er in het weekend geen tijd voor hebben. Het kwam nog wel. 'Ik ben best nieuwsgierig hoor,' lach ik en kijk hem aan. Ik bekijk hem even van opzij en glimlach. Ik had er wel zin in. Gewoon normaal over straat lopen, niemand die je kent of stoort. Gewoon Jamie en ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne