• Topic-eigenaar; Beat.






    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grinnik en voel zjjn lippen in mijn nek. Ik glimlach en voel dan weer zijn lippen op de mijne. Gelijk reageer ik en zoen hem terug. Ik lach en ga op hem liggen. 'Jamie?' Ik druk nog een kus op zijn lippen en kijk hem dan aan. 'Wat zijn wij nu eigenlijk? Ik bedoel...' ik glimlach even ongemakkelijk. 'Nou ja...' Ik kijk hem aan en glimlach even. 'Zjjn we nu een stel of niet,' zeg ik maar snel, terwijl ik me op mijn zij rol en hem aankijk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik dacht na over haar vraag en keek haar even aan voordat ik mijn blik afwenden en me concentreerde op het plafond "Ik denk het wel" zeg ik uiteindelijk en kijk haar aan en glimlach liefjes "Of wil je dat juist niet" ik grinnik even en blijf haar aankijken. Ik wist niet of ze graag een vaste relatie wou en al helemaal niet eentje met mij, haar leraar. Ik glimlachte nog steeds en deed maar niks terwijl ik wachtte op haar reactie.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [even efen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Brandon Jason Jefferson

    'Ik hou van je Brandon.' zei ze zachtjes en ik keek even hoopvol op. Haar ogen zochten de mijne en haar wijsvinger gleed over mijn lippen zonder weg te kijken van mijn ogen.
    Haar lichtgroene ogen kijken diep in mijn donkerbruine ogen. Zoveel gevoelens schieten door me heen als ze me zo aankijkt. Kriebels die zich door mijn buik verspreidden, kleine schokjes die me goed laten voelen. Zoveel gevoelens en dat allemaal voor 1 meisje. Dit had ik sinds Jessica niet meer gehad..
    Mijn hand pakt langzaam haar hand vast zodat mijn lippen weer vrij zijn om te spreken.
    'Denk je..' begin ik zachtjes, maar al snel stop ik weer. Ik zucht en probeer het weer te vragen. 'Denk je dat er een toekomst voor ons is?' .


    Veronica Madeline Green.

    Lichtjes verbaasd door de hoopvolle blik bleef ik hem aankijken.
    Hij nam mijn hand van zijn lippen en bleef die vasthouden.
    Mijn mondhoeken krulden omhoog tot een glimlach.
    "Denk je-". Hij hield op met praten en zuchtte eventjes.
    "Denk je dat er een toekomst voor ons is ?" vroeg hij, bij een 2e poging.
    Ik streek zachtjes met mijn duim over zijn duim en keek hem aan in zijn donkerbruine ogen.
    "Wat de toekomst brengt weet ik niet" begon ik zachtjes. Ik dacht een seconde na, "Maar" begon ik, "Als het aan mij ligt dan wel".

    Amy Michels

    Ik glimlach. 'Ja ik wil het ook wel.' Ik glimlach en kijk hem aan. Op zich was het wel een beetje vreemd, maar dat maakte me niet uit. Het zou nog vreemder zijn om alleen maar met hem te zoenen en al helemaal omdat hij toch mijn leraar is en we zijn carrière op het spel zetten. Dan zou ik mezelf een slet en een trut vinden. Ik kijk Jamie even aan en grijns naar hem. 'Anders zou het een beetje raar zijn toch?' Ik geef hem een kus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even "Hoe bedoel ja anders zou het raar zijn" vraag ik lachend en beantwoord daarna haar kus met nog een kus. "Oke ik wil dit even zeggen want als je echt met mij uit wilt dan moet je begrijpen dat we niet zomaar buiten iets samen kunnen doen of handen vast houden of uit eten gaan" ik zucht even kort "En ik wil niet dat je daar spijt van krijgt" zeg ik in een adem en kijk haar even vragend aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan en knik. 'Ja dat begrijp ik,' antwoord ik en glimlach even. Maar dat is het waard, denk ik bij mezelf. Ik glimlach. 'En het is raar omdat het onnozel zou zijn gewoon alleen te zoenen met elkaar en verder niks terwijl we en dan vooral jij nogal een groot risico loopt.' Ik glimlach even en geef hem nog een kus. 'maar ik begrijp het.' Ik sluit mijn ogen en voel de airco koele wind op mijn buik blazen, wat toch kippenvel oplevert. Ik kijk Jamie weer aan. 'Weet jij zeker dat je het wilt. Ik wel namelijk.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zucht even opgelucht en kijk haar even aan met een glimlach "Ja ik weet het zeker" zeg ik ter bevestiging en lach even kort. Ik zet de airco een stukje lager aangezien het al een stukje was afgekoeld en keek naar Amy "Laten we anders wat gaan doen straks, even weg van hier" stel ik voor ik wou gewoon haar hand kunnen vast pakken en haar kunnen kussen in het openbaar.

    *Zullen we anders even doen dat het middag is want ik denk dat het nu rond de middag is bij iedereen*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Klinkt leuk.' ik druk mijn lippen op de zijne en grijns. 'Wat is je idee?' Ik kijk hem vragend aan en kruip tegen hem aan. Mijn vriendje.. Mijn glimlach word groter en ik druk een kus op zij Lippen. Ik vond het geweldig dat Jamie mij als vriendin koos, maar ik weet dat het moeite ging kosten om niet zijn hand te
    Pakken of om mij arm om hem heen te slaan. Maar het was het waard. Hij is het waard.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnikte "Oke luister, wat als we nou een stukje uit deze stad rijden gewoon waar niemand ons kent," ik kijk haar aan en kus haar zachtjes. "Ik kan je kussen en je hand vasthouden zonder dat iemand ons raar aankijkt" ik lach even kort en kus haar nog een keer "Klinkt dat als een goed plan of niet" ik grijns even kort en sla mijn armen om haar heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach. 'Perfect plan. Enig idee wat leuk is? Ik ken hier nog niet zoveel dus ik heb nog niks bezocht of wat dan ook,' glimlach ik en sla ook mijn armen om hem heen. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en glimlach vrolijk. Ik houd mijn ogen open en kijk voor me uit terwijl Jamie zijn geur mijn neus vult. Ik hield van die geur, ik hield van hem. Ik laat hem los en ga recht op zitten. 'hoe laat gaan we?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach. Dan laat ik me achterover op de mat vallen en voel gelijk de airco meer. Het idee dat er plekken waren waar we gewoon konden laten zien dat we samen waren deed me goed. En ook het idee dat hij er hetzelfde overdacht deed me goed. Ik voelde me steeds meer zijn vriendin. Ik sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach "Ik weet wel wat denk ik" ik grinnik even "Maar wat nou als we rond half 4 gaan" ik keek even vragend naar haar "Aangezien we een stukje moeten rijden" ik lach en kus haar nog een keer. Ik trek haar overeind als ik zie dat ze haar ogen sluit en sla mijn armen om haar heen "Wel je ogen open houden hè" ik druk een kus op haar lippen en laat mijn tong langs haar lip glijden en ga haar mond binnen en speel met haar tong.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik wil antwoorden, maar voordat ik dat kan zoent hij me. Gewillig ga ik mee met zijn zoen en sla mijn armen om zijn nek. Ik zoen hem gretig en laat onze tongen een spel spelen. Mijn handen laat ik over zijn boven lichaam gaan. Dan verbreek ik de kus weer. 'Half 4 is goed en ik moet wakker blijven? Dat zeg jij?' Ik grinnik en geef hem nog een kus. Dan zet ik een stap achteruit en wijs naar de mat. 'Wegslepen?' Ik kijk hem vragend aan en pak de mat al vast. Ik kijk Jamie aan en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik en knik lachend "Ja dat zeg ik" ik grijns en knik dan weer "Wegslepen" zeg ik bevestigend, ik zie dat ze de mat al vast heeft en ik pak hem ook vast. We duwen hem weer op zijn originelen plaats en ik laat me er weer op vallen "Zo ook weer gedaan" zeg ik lachend en kijk naar haar. "Dat ding is best zwaar" ik draai op mijn rug en dan op mijn zij en kijk even naar buiten.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach. 'Laat staan als je het alleen sleept.' ik grijns en kijk hem even aan. Ik volg zijn blik en kijk ook naar buiten. Ik blijf in de danszaal staan en kijk om me heen. 'Mag ik ook nog weten wat we vanmiddag gaan doen?' ik lach. 'Dan kan ik me daar op voorbereiden.' Ik grinnik en kijk hem nieuwsgierig aan. Ik ga op de mat zitten en kijk naar Jamie. Met mijn handen kietel ik op zijn onderbuik. Ik grinnik en laat hem dan weer met rust. Grijnzend en nieuwsgierig kijk ik hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne