• Topic-eigenaar; Beat.

Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.

Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.

Rooster:

~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

Risus mag ook een topic aanmaken.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach even en een tinteling gaat door mijn lichaam als ik haar lippen op mijn schouder voel en zucht even, niet veel later voel ik haar lippen in mijn nel en hoe haar handen naar beneden zakken. Ik hou mijn adem in als ze over mijn kruis strijkt, het is maar goed dat ze haar handen weg haalt en om mijn broek klemt. "plaag me niet zo" zeg ik met een kleine glimlach en begin haar weer te zoenen. Mijn vingertoppen strijken langs haar blote been en ik kon het niet laten om me opgewonden te voelen.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Amy michels

Ik lach. 'Ik houd van plagen, weet je toch?' Ik grinnik en ga expres weer over zijn kruis heen. Ik trek mijn hand weer terug en leg hem zo neer dat een paar vingers in zijn broek steken. Ik lach en ga in op zijn zoen. Kriebels spoelen door mij heen en hoewel ik vrij zeker was dat hij zich opgewonden voelden, was ik dat ook. Mijn jurkje was inmiddels een stuk omhoog gekropen. Ik deed geen poging die naar beneden te trekken en zoende ruw door. Mijn hart klopt 10 keer zo hard en mijn ademhaling is versnelt. Ik genoot hiervan.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Jamie Alexander Cooper
    Ik lachte "hmm ja dat weerlt ik inderdaad" ik bijt hard op mijn lip als ze weer over mijn kruis gaat en uiteimdelijk met een paar vingers in mijn broek zit. Mijn handen gleden over haar rug en begin te prutsen aan de sluiting van haar jurk die al een stuk omhoog was geschoven. Ik kus haar net zo ruw terug en voel hoe de sluiting eindelijk los is, ik weet niet zeker if ze wel wou ookal wist ik wel dat ze ook opgewonden was. Oh god opeens schieten er weer gedachten door me heen dat ik wel haar leraar ben, ik schud snel de gedachten van me af en maak mijn hoofd leeg zodat ik me volledig kan richten op Amy.

Amy Michels

Ik voel dat hij bezig is met mijn jurkje. Een glimlach speelt even op mijn lippen. 'Dus je bent het van plan op de bank terwijl de slaapkamer een paar meter verder op is?' Ik grinnik en kijk hem aan. Ik zoen hem weer en laat hem zijn gang gaan. Ik druk mijn lippen in zijn nek en laat er een zuigzoen achter. Ik ga met mijn hand over zijn borstkas, terwijl de ander nog steeds bij zijn broek ligt. Ik rol me onder hem vandaan en belandt op mijn voeten. Mijn jurk glijdt af. Schijnbaar had hij de sluiting los gekregen. Ik glimlach en pak zijn hand. Ik trek hem mee naar mijn slaapkamer. Ik leun tegen de deur aan en pak de klink in mijn hand terwijl ik Jamie niet loslaat. Ik druk mijn lippen op de zijne en we raken weer verwikkeld in een zoen. Ik spring op en sla mijn benen om zijn middel. Ik doe de deur open en sla dan beidde armen om zjjn nek.

Jamie Alexander Cooper
    "Maar ik.weet toch niet waar jou slaapkamer is" zeg ik lachend ik voel niet veel.later haar lippen in mijn nek waar ze een zuigzoen zet en.ik grinnik even. Opeens staat ze.naast me.op.de.bank en ik zie hoe haar jurk op de.grond valt. "bingo" fluister ik.meer tegen mezelf en ik voel.hoe ze mijn hand pakt. Ze trekt me mee door.de gang tot we voor de deur van denk ik haar slaapkamerstaan en ik kijk haar even lachend aan. Ze doet hem.open nadt ze me weer begint te zoenen en haar benen rind mijn middel klemt. Ik laat me meegaan met de.zoen en ondersteun haar door mijn handen onder haar benen te zetten.en loop zoenend naar binnen. Ik zie snel het bed al en duw haar zacht tegen haar bed aan terwijl mijn janden weer over haar lichaam gaan.

Sam
    ''Je hebt altijd je chocola nog en ik mijn gummiberen, maar laten we nu eerst maar op zoek gaan naar een goed hotel, of wat dan ook, waar je in ieder geval een goed ontbijt kunt krijgen,'' zei Wesley, en voordat ik kon zeggen dat ik even mijn geld ging halen trok hij me mee.
    ''Ik heb geld bij me, dus ik trakteer,'' zei hij, en ik keek hem verbaasd aan.
    ''Weet je het zeker?'' vroeg ik hem, terwijl ik me nog steeds mee liet trekken. ''Ik bedoel- ik heb nog wel geld, want meestal is het niet erg goedkoop of zo..-'' zei ik snel, maar ik had al snel door dat het niet zo veel zin had om te protesteren.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Amy Michels

Ik lach en trek hem boven op me. Ik lig nu in mijn bh en slipje. Ik druk mijn lippen op de Zijne en sluit mijn ogen. Ik voel zijn handen Over mijn lichaam en dat bezorgd me kippenvel en fijne rillingen. Mijn handen glijden naar de knoop van zijn broek. Al snel heb ik die los en trek zijn broek tergend langzaam naar beneden. Ik gooi de broek naast mijn bed neer en rol iets meer naar het midden van het tweepersoonsbed. Hij ligt nu in zijn onderbroek boven op me en het voelt alles behalve onaangenaam

Jamie Alexander Cooper
    Ik lach kort en voel haar handen naar mijn broek glijden en niet veel later had ze hem los en trok hem langzaam naar beneden, ik hoor hoe hij op de grond valt en grinnik even. We liggen nu in het midden van het bed in ons ondergoed en druk.mijn lippen tegen de hare, ik laat mijn handen over haar rug gaan en zet ze tegen de sluiting van haar bh en pruts een beetjr maar al gauw schiet hij open en gooi ik hem ergens op de grond. Mijn lippen gleden af naar beneden en ik drukte verschillende kusjes in haar nek en glled door naar haar borsten. Nu naar hopen dat we niet weer onderbroken zouden worden.

Amy Michels

Ik lach even en hoor mijn bh op de grond terecht komen. Ik voel zijn lippen in mijn nek en dan afzakken richting mijn borsten. Mijn adem stokt even in mijn keel. Een geluidje van genot rolt over mijn lippen. Ik glimlach even en laat mijn handen zijn borstkas aftasten. Ik druk mijn lippen op zijn schouder en laat mijn handen naar zijn onderbuik glijden. Ik was nu behoorlijk opgewonden en alle zorgen en gedachtes waren verdwenen. De enige die i mijn gedachtes zat liet mijn hoofd op hol slaan en mijn hart tien keer zo snel kloppen. Jamie. Hoe hij het deed, ik heb geen idee.

Jamie Alexander Cooper
    Het geluid dat over haar lippen kwam spoorde me aan om door te gaan en ik zette mijn handen tegen haar borsten en begon ze zacht te masseren terwijl mijn lippen langs haar sleutelbeen weer naar haar lippen gleden en begon haar weer te kussen. Na even laat ik mijn handen over haar buik glijden en zet ze tegen haar heupen, inmiddels was ik behoorlijk opgewonden en wist ik dat er zich een.bobbel in mijn onderbroek had gevormt. Ik zoende haar maar gewoon door.

Amy Michels

Meerdere geluidjes rolde over mijn lippen, maar werden gesmoord door Jamie zijn lippen op de mijne. Ik liet de kussen overgaa in zoenen en voelde dat er een bobbel in zijn broek had gevormd. Een glimlach vormt zich op mijn lippen. Expres gleed ik er even over met mijn hand en ging toen terug naar de rand van zijn broek. Ik bijt speels in zijn onderlip en onderbreek de kus om op adem te komen. Mijn ademhaling was versnelt en ik was behoorlijk opgewonden geworden. Net zoals Jamie. Ik grinnik even. Deze ervaring was toch wel nieuw voor me. Dit voelde goed en heerlijk. Ik had niet gedacht dat dat ook nog bestond. Ik druk mijn lippen in zijn nek en bijt zachtjes. Mijn handen laat ik bij zijn onderbroek rusten.

Jamie Alexander Cooper
    Ze zoent we terug en ik voel haar hand weer over mijn kruis en een kleine kreun verlaat mijn mond, bijna meteen zet ze ze tegn.de rand van mijn broek en stopt de kus om op adem te komen. Ik adem zelf.ook een paar keer diep in en uit, ik bewoog mijn handen naar beneden en streek met mijn vingertoppen langs haar huid en klem mijn vingers om de rand van haar slipje. Ik druk mijn lippen weer tegen die van haar aan en ik voelde het verlangen groeien diep in mijn lichaam groeien.

Amy Michels

Ik lach en geef hem nog een kus. Dan kijk ik hem aan en druk mijn lippen weer op de Zijne. Ik laat de zoen weer ruw en gepassioneerd gaan. Ik klem mijn handen om zijn onderbroeksrand en twijfel even. Moest ik het doen of niet? Ik besloot hem maar te verlossen va zijn onderbroek die nu toch wel straks gespannen stond. Heel langzaam Trek ik zij knderbroek Uit. Ik gooi zijn onderbroek naast het bed en laat mijn handen naar zijn rug gaan. Ik zoen hem verder en wacht op zjjn reactie.

Jamie Alexander Cooper
    Onze zoeb word weer ruw en gepasioneerd en ik voel haar handen zich om de rand van mijn broek klemmen en lach even, maar mijn adem stokt in mijn keel als ze hem naar beneden trekt en hem op de grond laat vallen. Ik glimlach bij de verlossing, ik besluit om haar slipje ook uit te trekken en laat hem ook.ergens.op de grond vallen. Ik laat mijn lippen even over haar nek glijden en over haar borsten ik druk zacht mijn lippen tegen haar buik en taille en kus haar lippen dan weer.

Amy michels

Mijn adem stokt even maar glimlach dan. Ik was er klaar voor en dat wist ik nu ook wel. Een geluidje van genot rolt weer over mijn lippen als ik zijn lippen op mijn buik en taill voel. Dan voel ik zijn lippen weer op de mijne en reageer meteen. Hij ligt nu met zijn blote lichaam op de mijne en opeens ben ik blij dag Luke al is geweest en niet nu binnen komt vallen. Ik grinnik even om de gedachte maar die gaat al gauw weer weg als het verlangen op speelt. Ik wil Jamie. Hier en nu. En hij mij. Dat merkte ik ook wel. Dat merkte ik Zeker wel. Ik lach even en zoen hem vurig en verlangend.