• Topic-eigenaar; Beat.






    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    Veronica Madeline Green.

    'Als jij het zegt' zei ik lachend waarna ik vlug naar mijn kamer liep achter een bikini.
    Ik dacht er niet aam om hem al aan te doen, ik had van die momenten.
    Ik kon nog niet horen hoe Brandon zich afvroeg welke Snapback hij zou nemen.
    'De rode met zwart' zei ik doodserieus. Aan zijn gezicht te zien had hij er echt zo 1.
    'Dus je hebt er echt zo 1 ?' vroeg ik lachend.

    Sam
    "Ja, ik weet het honderd procent zeker." Glimlachte Wesley.
    "Kijk, als je een lelijk wijf zou zijn en pukkels zou het een ander verhaal zijn," voegde hij er nog aan toe, en ik kon het niet laten om hem grijnzend aan te kijken.
    ''Dus je vind me mooi? Awh- wat lief,'' grijnsde ik plagend. We liepen door en kwamen uiteindelijk aan bij een hotel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wesley Dylan Marshall.

    "Dus je vind me mooi? Awh, wat lief" Grijnst ze plagend. "Je bent niet lelijk, nee" Glimlach ik, waarna ik het hotel binnenloop. Ik kom hier wel vaker, dus ik weet de weg.
    "U komt voor het buffet?" Vraagt een meneer in een net pak die bij de deur staat. Ik knik even en overhandig hem dan het bedrag voor de deelneming aan het buffet. "Nu kun je pakken wat je maar wilt en neem van mij aan, hier zal geen drap tussen zitten" Ik laat haar hand los en loop richting het buffet waar ik een bord neem zodat ik er vervolgens allerlei verschillende dingen op kan leggen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sam
    Ik keek een beetje om me heen terwijl Wesley het geld overhandigde. Door het geldgebrek wat ik vroeger had kwam ik zelden in een hotel.
    ''Nu kun je pakken wat je maar wilt en neem van mij aan, hier zal geen drap tussen zitten,'' zei Wesley, en ik grijnsde. Hij liet mijn hand los en ging naar het buffet om vervolgens een bord te pakken.
    Ik volgde zijn voorbeeld, en pakte een croissantje, toast, en ga zo maar door. Na een paar dagen zelden ontbeten te hebben, had ik er wel behoefte aan.
    Ik ging aan een tafel zitten nadat ik nog wat Jus d'orange had gepakt, en wachtte geduldig op Wesley.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon Jason Jefferson
    'Ja.' zei ik grijnzend toen ik mijn rood met zwarte snapback uit de kast griste en hem op mijn hoofd zette. Ineens zag ik mijn iPhone liggen en ik pakte hem op.
    Dus je wilt het zo gaan spelen schatje? Oke, je komt er nog wel achter. XO
    Ik zuchtte en stak de iPhone zonder te antwoorden weer terug in mijn zak. Ik gooide mijn tas over mijn schouder en sloot de deur van mijn kamer achter me alsof er niks gebeurt was.
    'Waar gaan we nou naartoe?' vroeg ik toen Veronica weer terug was met haar tas.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Wesley Dylan Marshall.

    Twee harde bruine bolletjes, wat plakjes kaas, overal haal ik wel wat vandaan. Als laatste kom ik bij het drinken aan. Daar schenk ik een glas melk voor mezelf in en draai me vervolgens om naar de tafeltjes waar obers druk rondlopen. Ik kijk of Sam al ergens zit en loop vervolgens naar haar toe als ik haar heb gevonden. "Ik zei toch dat er geen drab tussen zat?" Ik lach even zachtjes en neem plaats tegenover haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Demi1309 schreef:
    Amy michels

    Mijn adem stokt even maar glimlach dan. Ik was er klaar voor en dat wist ik nu ook wel. Een geluidje van genot rolt weer over mijn lippen als ik zijn lippen op mijn buik en taill voel. Dan voel ik zijn lippen weer op de mijne en reageer meteen. Hij ligt nu met zijn blote lichaam op de mijne en opeens ben ik blij dag Luke al is geweest en niet nu binnen komt vallen. Ik grinnik even om de gedachte maar die gaat al gauw weer weg als het verlangen op speelt. Ik wil Jamie. Hier en nu. En hij mij. Dat merkte ik ook wel. Dat merkte ik Zeker wel. Ik lach even en zoen hem vurig en verlangend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam
    "Ik zei toch dat er geen drab tussen zat?" zei hij, en ik grinnikte.
    ''Ja, ja, je had gelijk. Voor het eerst,'' grijnsde ik plagend, en begon te eten aan mijn croissantje.
    ''Als het aan mij ligt kom ik hier elke ochtend,'' lachte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Veronica Madeline Green.

    Ik haalde een sleutel uit mijn tas en keek naar de sleutelhanger die eraan hing.
    Ik stopte voor een huis met hetzelfde nummer als de sleutel.
    Ik zuchtte zachtjes, mijn ouders hadden weer eens niet overdreven, hoorde je het sarcasme ?
    Ik liep naar de voordeur en opende die.
    Toen ik Brandon ietwat vreemd zag kijken draaide ik me naar hem om.
    'Je kan het een levensverzekering noemen' begon ik, 'Mijn ouders voelen zich elke dag nog schuldig dat ze niet hadden gemerkt dat ik gepest werd waardoor ik me sneed, ze proberen het goed te maken door constant dingen voor me te kopen. Een iPhone, een Macbook, een iPad, dit huis'.
    Ik stopte mijn uitleg en zuchtte.
    Nu kwam ik weer verwend over.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 22:52 ]

    *ik reageer morgem,, sorry ben bij een hele.goede vriendin die.iksinds mijn verhuizing niet meer gezien*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Brandon Jason Jefferson
    'Dit is jou huis?' vroeg ik verbaasd en met een open mond. Het was er zo groot, en het stond vol met kostbare dingen. In de tuin was een groot zwembad en een jacuzzi.
    'Wauw..' zei ik, ik was sprakeloos toen ik nogmaals rondkeek. Ik had geen idee dat Veronica's ouders zo rijk waren en dat ze in zo'n groot huis woonde.
    'Zijn je ouders niet thuis? Ze willen toch vast wel weten met wie je om gaat?' vroeg ik voorzichtig.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jamie Alexander Cooper
    Allerlei gedachtens vlogen door mijn hoofd en ik kon me niet concentreren op een, ik wist dat ik er was eb Amy en dat ze me net zo graag wou al ik haar. Haar lippen vinden de mijne al snel weer, mijn handen glijden een beetje over haar lichaam heen en ik kuste haar terug gewillig, verlangend en vurig. Nadat mijn handen zich geplaatst hadden aan weerzijde van haar taille kuste ik haar nog een keertje. Ik schoof voorzichtig bij haar naar binnen en begon zachtjes en voorzichtig te stoten en het gevoel van genot overspoeld mijn lichaam


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ineens voel ik hem in me. Een gevoel van genot overspoeld me. Een kreun rolt over mij lippen, maar die smoor ik door mijn lippen in zijn nek te plaatsen en daar een kus te geven. Dan geef ik hem nog een kus op zijn lippen. Dit was zo anders, zo fijn. Ik had nooit gedacht dat dit fijn kon zijn. Het deed nu Niet eens pijn! Ik glimlach even en meer kreuntjes rollen over mijn lippen. Ik sluit mijn ogen en verstevig mijn greep. Voorzichtig kras ik met mijn nagels over zijn rug.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik voel haar nagels over mijn rug en begin wat sneller te gaan, ik hoor haar zacht kreunen en ik kon het niet laten om ook zacht te kreunen. Ik geef haar.een zachte kus op haar lippen en kus haar dan wat ruwer en vuriger. Ik genoot er van en het voelde zo fijn, ik.smoorde nig een kreun door mijn lippen tegen haar nek te drukken. Ik vergat totaalwaarom het zo slecht zou zijn en ik voelde hoe ik bijna klaar zou komen. Ik was zo blij dat ik meer dan haar leraar was.

    *ik ben met wat vrienden in walibi du ik kan tijdje niet reageren sorry ^^*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    Veronica Madeline Green.

    Ik haalde mijn schouders op.
    'Hier zijn ze enkel nog te vinden als ik erom vraag'.
    Ik keek even rond, 'Toen mijn ouders mij kregen vonden ze dat ze hier niet meer op hun plaats waren, dus zijn ze verhuisd, nog groter met paarden'.
    Ik lachte omdat ik niet wist waarom ik had gezegd dat we paarden hadden.
    'Mam heeft een architectenkantoor, papa een advocatenkantoor, zegt genoeg denk ik, iets drinken ?'.
    Ik liep alvast naar de keuken en trok de Amerikaanse koelkast open.
    Genoeg eten en drinken dus.