• Topic-eigenaar; Beat.






    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Facetious, opnieuw beginnen met Will en Chàrline? :'D Ik denk dat onze laatste reacties nu wel kwijt zijn, lol.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Facetious, opnieuw beginnen met Will en Chàrline? :'D Ik denk dat onze laatste reacties nu wel kwijt zijn, lol.]


    [Ik weet de laatste reactie van Will nog :3 Het is zelfs in dit topic, je hebt er volgens mij gewoon overgekeken. Wat raar is want het is wel een lange reactie ;3]

    Facetious schreef:

    William Jake O'Donnel

    Verontwaardigd keek ik het kleine meisje aan en kroop uit het huisje, met de nodige moeite.
    Ik kroop op mijn knieën en handen achter haar aan, terwijl ze gierend van het lachen wegrende.
    Ik sloeg mijn armen zachtjes om haar kleine lichaampje en begon te lachen.
    "Mijn beurt om Alli haar kieteltjes te pakken" riep ik blij uit.
    Ik draaide haar om en begon zachtjes haar buikje te kriebelen, iets waar ze blijkbaar niet goed tegenkon.
    Ik hoorde een vrouwenstem en draaide me geschrokken om.
    "Wat doet u met mijn dochter ?" vroeg ze, op haar hoede, "Haar kietels nemen omdat ze dat bij mij deed, me gebeten heeft en me geschopt heeft, met een rede wel" legde ik uit alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
    De vrouw haalde haar schouders op, "Goed genoeg, kom Allison we gaan naar huis".
    Het meisje trok een pruillipje maar nam toen toch de hand aan van haar moeder.
    "Daaaag Alli !" riep ik haar vrolijk na.
    Ik ging achter Chàrline staan die nog steeds in de slappe lach zat en begon haar zachtjes vooruit te duwen op de schommel.
    "Jij hebt een slecht karakter, ik hoop dat je dat goed beseft".

    Facetious schreef:
    (...)

    [Ik weet de laatste reactie van Will nog :3 Het is zelfs in dit topic, je hebt er volgens mij gewoon overgekeken. Wat raar is want het is wel een lange reactie ;3]

    [Oh, lol, sorry :'DDD *gaat schrijven*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chàrline
    Gierend van het lachen keek ik toe, en toen de moeder langs kwam veegde ik wat tranen weg.
    Will begon me plotseling te duwen op de schommel waardoor ik moeite moest doen om mijn evenwicht te bewaren, die ver te zoeken was door het lachen.
    ''Jij hebt een slecht karakter, ik hoop dat je dat goed beseft,'' zei Will, en toen ik een beetje uitgelachen was knikte ik.
    ''Ja, dat doe ik zeker,'' grijnsde ik, terwijl ik me nog steeds liet duwen door Will. ''Stomme moeder,'' mopperde ik, aangezien dat meisje gewoon geniaal was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Hé, hoe zou je zelf zijn !" grijnsde ik terwijl ik haar wat harder begon te duwen, "2 totaal gestoorde wildvreemden die met je dochter spelen waarvan de ene haar kietelt en beweerd dat ze hem heeft pijngedaan, ik zou het vreemd vinden".
    Ik knikte eventjes maar schudde toen mijn hoofd, "Alhoewel, met mijn leven is er nog weinigs vreemd op te merken".

    Chàrline
    ''Ik zou blij zijn dat mijn kind wraak kon nemen!'' zei ik toen. Toen ik weer naar achter schommelde richting William, gaf ik hem een kusje en schommelde toen weer naar voren.
    ''En dat is een grapje, zeker? Jij bent één en al vreemd,'' grijnsde ik plagend.
    Doordat ik schommelde suisde de wind langs mijn oren, en het viel me op dat de speeltuin verder best uitgestorven was.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 15:18 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik sloeg mijn armen beledigd over elkaar.
    "Mag je zelf lekker schommelen !" riep ik uit.
    Ik keek om me heen en zag dat het speeltuintje uitgestorven was.
    Mensen liepen wel voorbij, maar ze hadden geen interesse.
    "Wil je weten hoe je rap interesse kunt wekken in dit speeltuintje ?" vroeg ik met een geheimzinnige glimlach.

    Chàrline
    Ik maakte een jammerend geluidje en schommelde met een pruillipje alleen verder.
    ''We hebben ze afgeschrokken, denk ik,'' grinnikte ik, en keek hem aan.
    ''Nou, vertel eens, Einstein,'' grijnsde ik, en keek William afwachtend aan.
    Ik kwam tot stilstand toen ik tegen William aanknalde met de schommel.
    ''Nóú!'' protesteerde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Watch and learn Babe".
    Ik liep naar mijn rugzak en haalde mijn boxen en iPod eruit.
    Ik zocht een plaatjes uit en zette mijn iPod erin.
    De boxen gingen aan terwijl ik naar het juiste liedje zocht.
    Het begon te spelen op bijna het hoogste volume.
    Ik trok mijn shirt uit toen sommige mensen al stopten en begon te dansen.
    Zò trok je de aandacht van mensen. Waarschijnlijk nu ook de aandacht van heel wat tienermeisjes, maargoed.

    Chàrline
    Ik keek grijnzend toe. Hij wist dat ik aan ballet deed, maar net als mijn ouders niet dat ik ook heb geoefend op Hip-hop, in mijn kamer of als mijn ouders niet thuis waren.
    Toen hij klaar was, gooide ik mijn beanie op de grond en trapte mijn hakken uit. ''Make me,'' grijnsde ik nog, en begon te dansen [vanaf 1:00].

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 15:58 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik keek om me heen en fronste mijn wenkbrauwen.
    Vreemd. De mensen haalden geld boven. Zagen we er dan zo arm uit ?
    Toen Chàrline gedaan had liep ik naar haar toe.
    "Mensen denken dat we arm zijn ofzo" fluisterde ik in haar oor, "Eerst dat oude vrouwtje voor de MacDonals, nu al die mensen, zien we er dan zo arm uit ?".
    Ik liep naar de mensen toe en keek naar me shirt dat op de grond lag.
    Of daar moest liggen.
    "Wie heeft mijn shirt gestolen ?!" vroeg ik verontwaardigd.

    Chàrline
    ''Of het is uit respect,'' grijnsde ik, en nam glimlachend het geld aan.
    ''Zie het zo; hoe meer geld, hoe meer McDonalds,'' grinnikte ik buiten gehoorafstand van de mensen, en keek ook een beetje om me heen.
    ''hun misschien?'' zei ik, wijzend naar een groepje meisjes die lachend wegliepen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Vol afschuw trok ik mijn bovenlip op.
    "Blackberrysletjes" zei ik, luid genoeg zodat Chàrline het verstond.
    "Heb ik zelf uitgevonden leuk hé ?".
    Ik liep naar het meisje toe die het hardste lachte en die duidelijk trots was en stal haar Blackberry.
    Verontwaardigd draaide ze zich om waardoor ik mijn wenkbrauwen optrok.
    "Wat ? Jij steelt iets van mij, ik steel iets terug" zei ik simpel.
    Onmiddellijk gaf ze mijn shirt terug die ik aannam en daarna wegliep.
    Met haar BB nog steeds in mijn hand.
    "Hé, jij daar !" riep ik naar een jongen aan de overkant van de straat, "Vangen !".
    Ik gooide de BB naar hem die hij makkelijk opving en ermee wegliep.
    "Ik zou beginnen lopen als ik jou was" zei ik tegen het meisje waarna ik terugliep naar Chàrline.

    Facetious schreef:

    Veronica Madeline Green.

    Ik haalde mijn schouders op.
    'Hier zijn ze enkel nog te vinden als ik erom vraag'.
    Ik keek even rond, 'Toen mijn ouders mij kregen vonden ze dat ze hier niet meer op hun plaats waren, dus zijn ze verhuisd, nog groter met paarden'.
    Ik lachte omdat ik niet wist waarom ik had gezegd dat we paarden hadden.
    'Mam heeft een architectenkantoor, papa een advocatenkantoor, zegt genoeg denk ik, iets drinken ?'.
    Ik liep alvast naar de keuken en trok de Amerikaanse koelkast open.
    Genoeg eten en drinken dus.


    Brandon Jason Jefferson
    'Cola is okee.' zei ik nog steeds verbaasd van het huis en van Veronica's ouders. Nogmaals keek ik om me heen, een beetje ondersteboven van hoe duur alles eruit zag. Het was er supergroot en supermooi. Bang om iets kapot te maken schoof ik voorzichtig een stoel achteruit en ging erop zitten.
    'Het is hier echt super mooi! Waarom vertel je dit nu pas?' vroeg ik lachend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.