• Topic-eigenaar; Beat.

Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.

Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.

Rooster:

~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

Risus mag ook een topic aanmaken.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Veronica Madeline Green.

Iets hardhandiger dan Brandon was met alle spullen gooide ik de koelkast roe en zette zijn glas op tafel.
    De stoel schoof ik achteruit en zelf ging ik ook zitten.
    Wat zenuwachtig speelde ik met mijn vingers, 'Waarom niet nu ?'.
    Ik keek naar buiten en zuchtte zachtjes.
    Met een simpele beweging stond ik op en zette het alarmsysteem af.
    Alsof ik zou aangevallen worden zeker ? Ja natuurlijk.

Brandon Jason Jefferson
    Zelf ging ze ook zitten en ik zag hoe ze zenuwachtig met haar vingers speelde en even naar buiten keek om vervolgens het alarmsysteem af te zetten.
    Ze was niet op haar gemak hier, anders had ze zich wel anders gedragen. Dan had ze vol plezier het huis laten zien, en was ze niet zo zenuwachtig aan het doen.
    Ik nam een slok van mijn cola en keek haar even diep in haar ogen aan.
    'Wat is er liefje?' vroeg ik voorzichtig.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Amy Michels
    Ik merkte dat hij sneller ging en nog een kreun rolde over mijn lippen. Ik bijt even op mijn lip en voel san zijn lippen op de mijne. Ik ga mee in zijn zoen en beweeg mijn heupen meE op zijn snelheid. Ik ga met mijn handen over zijn rug en merk dat mijn ademhaling flink versneld is. Eigenlijk Kan je het wel hijgen noemen. Ik geef hem een kus in zijn nek en glimlach tegen zijn huid aan. Ik druk nog een kusje en zet dan weer een zuigzoen neer. Ik sluit mijn ogen en laat mijn lippen in zijn nek rusten. Dit met Jamie was geweldig. Alle zenuwen waren totaal weg en hadden plaats gemaakt voor een heerlijk Gevoel in mijn onderbuik.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

]
    Veronica Madeline Green.

Ik keek op en zag direct zijn donkerbruine ogen.
    Moeilijk slikte ik.
    'Niets, gewoon slechte herinneringen' zei ik waarna ik even glimlachte.
    Ik keek terug naar buiten en zuchtte.
    Een vogel vloog weg.
    Ik stond op.
    'Je wilt vast meer zien van het huis' zei ik grijnsend.

Brandon Jason Jefferson
    Ongemakkelijk antwoordde ze en wist ze er een glimlach uit te halen, nep, ik wist het gewoon. 'Je wilt vast meer zien van het huis.' zei ze toen grijnzend, alleen maar om van het onderwerp af te wijken.
    Toch knikte ik blij, ik wist dat ze het niet leuk zou vinden als ik door zou vragen.
    'Ja, laat me maar eens wat architectonische hoogstandjes zien.' zei ik met een deftige stem die ik serieus probeerde te houden, wat me uiteindelijk niet lukte en ik lachte eventjes naar haar.
    'Show me around babe.'

Chàrline
    Ik schoot in de lach bij het zien van het tafereel voor me.
    Toen hij terugkwam, keek ik hem grinnikend aan.
    ''En dan zeg je dat ík een slecht karakter heb?'' vroeg ik hem grijnzend, terwijl ik mijn blik even over zijn ontblootte bovenlichaam liet glijden. Ik had nou eenmaal een zwak voor spieren, niks aan te doen.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Veronica Madeline Green.

Ik begon te lachen waardoor mijn handen automatisch naar mijn gezicht gingen.
    'Is dat wel een woord ?' vroeg ik grijnsend.
    Ik liep naar de woonkamer die zoals alle kamers in dit huis modern ingericht was.
    'Als je je afvraagt of we geen tv hebben, die hebben we wel' zei ik waarna ik een afstandsbediening nam en op een knopje drukte.
    De gordijnen gingen allemaal dicht.
    'Weer het verkeerde knopje' zuchtte ik toen ik nog een knopje indrukte maar nu de lichten aangingen.

William Jake O'Donnel

Ik keek haar geshockeerd aan.
    'Jij hebt me slechte manieren geleerd !'.
    Ik kee haar grijnsend aan toen ze haar blik over mijn bovenlichaam liet gaan die nog steeds bloot was.
    'Kwijl niet hé' zei ik plagend.

Jamie Alexander Cooper
    Toen ik voelde hoe ze haar heupen begon te gebruiken kon ik het weer niet laten en rolde er een.kreun over mijn lippen, ik voel haar lippen in mijn nek en hoe ze nog een zuigzoen neer zet. Ze laat haar lippen in mijn nek en het duurde niet lang voordat ik klaar kwam toen ze haar heupen er bij gooide. Ik liet me hijgend naast haar op bed vallen en voelde gewoon dat mujn lichaam bezweet was, ik probeerde weer om mijn ademhaling op orde te krijgen en sloot mijn ogen. Ik wist niet wat ik moest zeggen dus besloot ik gewokn te wachten tot Amy wat zou zeggen.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Chàrline
    ''Oh, dan heb ik mijn doel bereikt, denk ik,'' grijnsde ik plagend.
    ''Kwijl niet, hè,'' hoorde ik Will zeggen, en ik schrok op.
    Met moeite scheurde ik mijn blik los van zijn lichaam en keek hem toen met lichte blosjes aan.
    ''Gaat moeilijk worden,'' grinnikte ik

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Brandon Jason Jefferson
    Met open mond keek ik naar hoe ze heel normaal een soort bioscoop opende.
    'Veronica, dit meen je toch niet he?' zei ik toen ik mijn mond weer dicht deed.
    'Maar dat is gewoon een bioscoop!' riep ik verontwaardigd uit.
    Dit was echt het laatste wat ik verwacht had.
    'En je ouders laten je hier gewoon alleen achter?' vroeg ik grijnzend.

Amy Michels

Hijgend staar ik naar het plafond en pak de dekens die ik over ons heen trek. Mocht er nog een gestoorde mafketel zijn die mijn reserve sleutel heeft. 'Heb je toch niet hoeven wachten tot vrijdag,' breng ik na een tijdje zwijgen uit. Ik glimlach en kijk Jamie aan. Ik geef hem een kus en ga dan weer Rustig liggen. Ik staar ecen naar het plafond en kijk Jamie dan met grote ogen aan. Ik slik even. 'Je hebt geen condoom gebruikt of wel?' Het genot en heerlijke gevoel dat er was, verdween nu. Nee natuurlijk niet, ander had ik dat toch wel gemerkt?! Lekker dom weer dit... Ik staar naar het plafond. Van een keertje werd je toch niet gelijk zwanger?

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Veronica Madeline Green.

'Dan meen ik het niet zeker ?' grijnsde ik door zijn enthousiasme.
    Ik kee rond toen ik een bevestigend geluidje maakte.
    'Pretty much- Daar ben je !'!
    Ik huppelde naar een kast en trok die open.
    De DVD collectie die mijn vader had aangelegd kwam tevoorschijn.
    'Zin om een film te kijken ? Het gaat ook terwijl je een bad neemt trouwens, mijn vader nam hele lange baden'.

William Jake O'Donnel

Ik keek haar grijnsend aan.
    'Als jij het al zo moeilijk hebt, dan versta ik waarom al die meisjes nog steeds achter me staan'.
    Ik trok een pruillipje en zette perfect gemaakte blauwe puppyoogjes op, 'Ik niet leuk vinden hoor'.

Brandon Jason Jefferson
    'Mij maakt het helemaal niks meer uit.' lachte ik, 'Dit huis he, wauw wat een droom.' zei ik toen ik nog steeds vrolijk rondkeek.
    Ik zou later best in zo'n huis willen wonen, maar dan wel gezelliger hoor. Met kinderen en een wat lossere indeling. Ik had er weleens over gedroomd. Dat ik later samen met het meisje van mijn dromen en 2 of 3 kinderen in zo'n huis zou wonen.
    Dat leek me echt perfect.