• Topic-eigenaar; Beat.






    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *whaa sorry ging opeens winkelen :3 maar ik moet nu werken ben vanavond weer terug ^^*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    Veronica Madeline Green.

    Ik voelde nog net hij hij het deken over ons heen legde en mijn haren zachtjes streelde.
    Hij drukte een kusje op mijn kruin en zei nog iets.

    Een zachte zucht verliet mijn mond.
    Mijn ogen gingen moeizaam open. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen om een wazig beeld weg te krijgen en keek op.
    Brandon lag nog steeds te slapen wat er echt lief uitzag.
    Voorzichtig hief ik het deken op en kroop eronder.
    Ik had een douche nodig.

    Brandon Jason Jefferson
    Ik voelde lichtjes hoe iemand de deken optilde en daarna hoorde ik voetstappen op de grond. Ik wist dat het Veronica was want de deur zat op slot, dus het kon niemand anders zijn.
    Ik zuchtte even kort en ik draaide me nog één keer gapend om. Ik was nog best wel moe.
    Even later hoorde ik de douche aan gaan en ik liep naar mijn kast om een schone boxer aan te doen. Daarna ging ik weer in bed liggen en staarde ik even nadenkend naar het plafond.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Ik zette de douche uit en stapte uit de kabine.
    Nadat ik me had afgedroogd ded ik mijn ondergoed aan en keek om me heen.
    Ik schudde mijn hoofd zuchtend toen ik doorhad dat ik mijn kleren was vergeten en deed de deu terug open.
    De frisse lucht van de kamer liet me afkoelen waardoor een rilling over mijn ruggengraat liep.
    'Waar denk je aan ?' vroeg ik toen ik Brandon op het bed zag liggen.
    Ik keek de kamer rond opzoek naar mijn kleren.

    Brandon Jason Jefferson

    'Waar denk je aan?' vroeg Veronica wat me weer wakker maakte uit mijn gedachten.
    'Niks eigenlijk, ik sliep alweer bijna.' zei ik toen ik met mijn handen door mijn ogen wreef. 'Hoe laat is het eigenlijk?' vroeg ik. Ik was gewoon te lui om mijn mobiel te zoeken en mijn wekker was kapot gegaan. Ik keek om me heen, en overal op de grond lagen kleren, een verdwaalde bh lag ergens in een hoekje en mijn broek lag half onder het bed.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 16:30 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Ik lachte zachtjes en keek naar een hoekje van de kamer.
    'Daar ligt ie' zei ik opgelucht.
    Ik liep naar mijn bh en deed hem aan.
    'Zodra ik mijn broek vind laat ik het je weten' lachte ik waarna ik terug naar hem liep.
    Ik boog voorover en plantte mijn lippen eventjes op de zijne.

    Brandon Jason Jefferson
    'Daar.' zei ik lachend en ik wees naar de grond net voor mijn kast. Ik besloot om toch maar even rechtop te gaan zitten en gooide mijn benen over de rand van het bed heen. Mijn voeten raakte de koude vloer opnieuw toen ik naar de badkamer liep. Daar aangekomen sprong ik even snel onder de douche, zoveel tijd had ik niet nodig en ik droogde me meteen af en liep daarna in mijn boxer de kamer weer in.
    'Nogmaals, ik heb geen idee waar mijn mobiel is, hoe laat is het lieve schat?' vroeg ik toen ik haar even glimlachend aankeek en mijn kleren van de grond griste.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Ik raapte mijn broek op en trok die aan.
    Tegen de tijd dat Brandon terug was had ik ook mijn topje gevonden en aangedaan.
    Ik haalde mijn iPhone uit en keek naar het uur.
    '3 uur' zei ik waarna ik hem weer wegstak en liep naar hem toe.

    Brandon Jason Jefferson
    '3 uur.' zei ze toen ze weer aangekleed naar me toeliep. Ik had mijn broek al aangedaan, mijn shirt had ik op mijn bed gegooid, ik zou zo wel een nieuwe pakken.
    'Ik dacht echt dat het al veel later was.' zuchtte ik toen ik haar naar me toe trok aan haar heupen. Voorzichtig drukte ik een kusje op haar zijdezachte lippen en keek haar daarna diep in haar lichtgroene ogen aan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Zijn handen lagen op mijn heupen waarna hij me naar zich toetrok.
    Zijn lippen drukten terug op de mijne. Zijn ogen keken diep in mijn lichtgroene ogen.
    Ik begon te grijnsen.
    'Ik wil zwemmen' zei ik waarna ik mijn wijsvinger over zijn borstkas liet glijden.

    Sam
    ''Je hebt altijd je chocola nog en ik mijn gummiberen, maar laten we nu eerst maar op zoek gaan naar een goed hotel, of wat dan ook, waar je in ieder geval een goed ontbijt kunt krijgen,'' zei Wesley, en voordat ik kon zeggen dat ik even mijn geld ging halen trok hij me mee.
    ''Ik heb geld bij me, dus ik trakteer,'' zei hij, en ik keek hem verbaasd aan.
    ''Weet je het zeker?'' vroeg ik hem, terwijl ik me nog steeds mee liet trekken. ''Ik bedoel- ik heb nog wel geld, want meestal is het niet erg goedkoop of zo..-'' zei ik snel, maar ik had al snel door dat het niet zo veel zin had om te protesteren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon Jason Jefferson

    'Ik wil zwemmen.' zei ze toen ze haar wijsvinger over mijn borstkas liet glijden.
    'Is er ergens een zwembad dan?' vroeg ik want zover ik wist zat er geen zwembad hier bij dit gebouw.
    Ik gaapte nogmaals, jeetje ik had echt niet genoeg slaap gehad, en ik keek beschaamd naar beneden.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Toen ik wou antwoorden zag ik hem nogmaals geeuwen.
    Beschaamd keek hij naar onderen.
    Ik lachte zachtjes en drukte een zachte kus op zijn zachte lippen.
    'Misschien moet je eerst nog maar wat slapen' zei ik.

    Wesley Dylan Marshall.

    Ik grinnik even door haar verbaasde blik.
    ''Weet je het zeker?'' Vraagt ze dan, terwijl ik haar de straat over trek. "Ik bedoel- ik heb nog wel geld, want meestal is het niet erg goedkoop of zo..-'' Zegt ze snel. Ik lach even door haar protesteer actie's en knik dan. "Ja, ik weet het honderd procent zeker." Glimlach ik, "Kijk, als je een lelijk wijf zou zijn en pukkels zou het een ander verhaal zijn"
    We waren bijna bij het dichtstbijzijnde hotel, waar s'ochtends meestal een buffet is. Het is niet duur en het smaakt nog eens goed ook.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Brandon Jason Jefferson
    'Nee, het gaat wel.' zei ik grinnikend en ik liep naar mijn kast om een zwembroek aan te trekken.
    'Zo, als jij een zwembad weet kunnen we gaan.' zei ik vrolijk toen ik mijn zwembroek in een sporttas propte. Snel griste ik ook nog een handdoek uit de badkamer en trek mijn shirt over mijn hoofd. Nog even loop ik nadenkend terug naar mijn kast en kijk naar de collectie snapbacks die op de bovenste plank siert.
    'Welke zal ik eens pakken..' vraag ik meer aan mezelf dan aan Veronica.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.