• Topic-eigenaar; Beat.






    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    Veronica Madeline Green.

    Mijn borstkas ging hevig op en neer terwijl mijn hart 3 keer sneller san normaal klopte.
    Zelfs ik voelde de rilling die hij voelde.
    'Dankje' mompelde ik, te moe om iets beters te vinden.
    Ik nestelde me tegen hem aam, met mijn hoofd op zijn borstkas zodat ik zijn hart kon horen kloppen.

    Brandon Jason Jefferson
    'Dankje.' mompelde ze zachtjes en ze nestelde zich tegen me aan met haar hoofd op mijn borstkas. Ik trok voorzichtig de dekens over ons heen en sloeg mijn armen om Veronica heen.
    Ik streelde zachtjes met mijn hand over haar haren heen en drukte een kusje op haar voorhoofd. Daarna sloot ik mijn ogen, even slapen kon geen kwaad want ik was kapot.
    'Slaap lekker lieve Veronica, ik hou van je.' zei ik welgemeend en ik zuchtte even voordat ik mijn ogen nogmaals sloot.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zie hoe Amy er tussen springt want ik xag al dat hij me wou slaan en ze beginnen te praten over iets en na een tijdje kijkt hij me weer aan en zegt wat voordat ik kon reageren loopt hij weg en valt de deur dicht met een klap. Ik laat me weer op de bank vallen en zie hoe Amy naar de keuken loopt "Leuke gast, moeten we vaker vragen om te konen" zeg ik sarcastishe en drink mijn eigen wijn ook op. "Maar gaat het" vraag ik aan haar en laat mijn blik op haar rusten. Ik bedacht me opeens dat ik nog steeds geen shirt aan had en zakte diep in de bank weg.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Mm.' Het ging niet ech super met me. Zijn komst had mijn humeur naar beneden geslagen en mijn angst opgeroepen. 'Pas op voor hem, hij komt je nog opzoeken.' Zijn sarcastische opmerking negeerde ik. Normaal zou ik lachen, maar nu even niet.'ik staar naar de fles wijn. De drang om de fles aan mijn lippen te zetten en helemaal op te drinken was erg groot. In plaats daarvan leg ik de fles terug in de wijnkoeler en loop ook naar de bank. Ik laat me aan de andere kant op de bank vallen en sluit mijn ogen. Ik baal nog het meeste van het feit dat hij deze geweldige dag weer heeft weten te verkloten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zag hoe ze nog in de keuken stond "kan je vader niks doen" vroeg ik na een tijdje, ze ging aan de andere kant zitten van de bank en ik schoof langzaam haar kant op. Ik liet mijn hand op haar been liggen en zag dat ze haar ogen.gesloten had, ik drukte mijn lippen.in haar nek en beet af n toe zacht in haar huid en.begon om hoog ye.werken. "laten we onze avond.niet verpesten door.hem" zeg ik en druk.mijn lippen nu tegen de hare aan. Ik trek haar boven op me terwijl ik weer lig en laat mijn vingertoppen weer over de huid van haar been gaan "hij is het niet waard" fluister ik tegen haar lippen aan voorat ik haar weer kus.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik knik langzaam. 'Je hebt gelijk,' prevel ik tegen zijn lippen aan. Ik laat mijn handen over zijn blote borstkas glijden en streek met mijn vingertoppen de huid van zijn rug. Zijn aanrakingen bij mijn been laten tintelingen achter. Ik laat de kus overgaa in een zoen en begin hem ruwer te zoenen. Luke verdwijnt naar mijn achterhoofd. Mijn hart bonst en lijkt uit mijn borstkas te willen springen. Mijn ademhaling is nog redelijk normaal, maar is wel iets versnelt. Ik kan een lachje niet onderdrukken en kijk Jamie even aan. Bijna rollen de woorden' ik hou van jouw' over mijn lippen, maar ik kan me snel herpakken. Is dat niet te snel? Straks vbegint hij te twijfelen of iets....


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [sorry was in slaap gevallen vannacht...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Haha geeft niet, ik was ook behoorlijk moe maar mijn telefoon deed kut dus ik moest het gewoon oplossen.*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik voel haar handen over mijn borst en hoe ze me ruwer begint te zoenen, ik ga meteen mee met haar zoen en laat mijn handen een beetje over haar lichaam gaan. Ik trek haar dichter tegen me aan en laat haar lippen los, ik kijk haar even aan met een klein glimlachje. Ik kon het niet laten en het was misschien snel maar daarom bestond de term liefde op eerste gezicht toch. Ik kuste haar nog een keer zacht op haar lippen "Ik hou van je" flusiterde ik zacht in haar oor terwijl mijn lippen haar oor aanraakte.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem even teleurgesteld aan als hij de Zoen onderbreekt. Ik verstijf als ik zjjn Lippen bij mijn Oor voel en hoor dan de 4 woordjes. 4 woordjes die mijn hartslag versnellen en me een warm en gelukkig gevoel bezorgen. Mijn lippen vormen een grote glimlach en ik weer zeker dat ik nu gelukkig ben. Ik kijk hem aan en druk een kus op zijn lippen. 'Ik ook van jouw.' ik zei hef oprecht en liefdevol. Ik meende elk woord. 'Ik houd ook van jouw Jamie.' Het deed me goed dat hij het zei .


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Mijn hartslag versnelt als ze me aankijkt en snel kust, en dan zegt ze dat ze ook van houd en ik voel hoe een glimlach op mijn gezicht staat. Ik ga wat rechtop zitten en kus haar weer wat over gaat in een zoen, ik kon het niet laten want ik wist dat de kus weer ruw was maar absoluut niet onplezierig. Ik wou haar..nu en ik kon er niks aan doen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Doordat hij recht op gaat zitten, doe ik dat ook. Ik voel dat ik uit balans raak en val lachend achterover op de bank. Ik kijk Jamie lachend aan, Pak zijn hand en trek hem boven op me. 'Kan je volgende keer even aankondigen als je recht op gaat zitten,' lach ik en geef hem dan nog een kus. Ik laat zijn hand los en laat mijn armen over zijn rug gaan. Met mijn vingertoppen streel ik zijn huid en ga dan naar zijn borstkas. Ik laat de kus overgaan in een gepassioneerde maar ruwe zoen. Mijn verlangen naar hem was groot. Dat wist ik nu ook wel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik kort "Ja dat zal ik doen" zeg ik lachend maar ze trekt me al snel boven op zich en kust me, Ik voel haar vingertoppen over de huid van mijn boven lichaam. Ik kus haar net zo terug als wat ze doet en begin haar nek te kussen waar ik een paar keer met mijn tong haar huid aanraak "Ik wil je" prevel ik zacht en langzaam tegen haar huid aan. Ik zet mijn handen tegen haar heupen en vervloek het feit dat ze een jurk aan heeft.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik lach. 'Charmante woordkeuze, maar je hebt me al,' grinnik ik en ga met mijn hand door zijn haar en druk een kus op zijn schouder. Ik weet heus wel wat hij bedoelde, maar hield me maar even te domme. Bovendien kwamen er nu best wel zenuwen. Ik was geen maagd meer, maar ik had het nooit op de normale manier gedaan, zoals Jamie het wilde en ik eigenlijk ook. Ik verlangde naar hem, maar toch was ik ook wel zenuwachtig, al liet ik dat niet merken. Ik druk ook een kus in zijn nek en zak met mijn handen af naar zijn broek. Ik strijk plagend over zijn kruis en grijn even. Dan klem ik mijn vingers om zijn broeksrand en druk nog een kus in zijn nek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne