• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord


    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Mensen die nog leven
    Nathaniel
    Austin

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 22:25 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Guinevere

    Met priemende ogen en een ietwat schuin hoofd kijk ik naar Austin en James. Het lijkt wel alsof ze een plan aan het bespreken zijn. Ik leg nog een pijl op mijn boog en houdt hem gereed om op hen te schieten, ze staan toch zo dicht bij elkaar dat ik genoeg tijd heb om er daarna nog een te pakken.


    how dare you speak of grace

    [Mag Dora trouwens dood? Die reageert nooit meer...]


    El Diablo.

    James

    'Doe alsof je me vermoord. Desnoods schop en sla je me, of doe je net alsof je me steekt. Dat werkt wel denk ik.' zeg ik zacht. 'Als je daar mee klaar bent dan loop je dreigend op haar af ofzo. Zorg dat je niet geraakt word door haar pijlen.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wonderwatch schreef:
    [Mag Dora trouwens dood? Die reageert nooit meer...]


    (ik vind het goed)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nathaniel

    Ik loop maar wat rond.
    Er was een piepklein stukje bos over wat niet in de fik stond..
    Opeens zag ik Dora en grijns breed.
    'Jammer dat het zo moest lopen he' grijns ik.
    Ze draait zich om, en schrikt.
    Ik steek het mes recht op de plaats waar haar hart zit.
    Ze zakt neer, en een kanonschot galmt door de arena.
    Zo.. Nog 4 te gaan.
    Met die gedachten verdwijn ik weer...


    El Diablo.

    Austin
    Ik laat hem van mijn rug afvallen en geef een harde trap in het zand, voor Guinevere lijkt het net of ik hem schop. Ik steek mijn mes net naast zijn schouder. Dit alles zag er eigenlijk heel echt uit.

    James

    Ik doe net alsof ik kreun van de pijn. Als Austin het mes naast me steekt klinkt er een kanonsschot. Dit kwam wel heel goed uit. Ik doe alsof ik dood ben en onderdruk een grijns.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik grijns en steek mijn mes dreigend in de lucht terwijl ik me naar Guinevere draai. Ik ga langzaam haar kant op met mijn mes in positie haar zo aan te vallen. Dat ze pijlen zou gaan schieten verwacht ik wel, maar mijn borstkas was beschermt en voor de rest kon ik gewoon ontwijken.

    James

    Ik besluit steeds een ministukje haar kant op te bewegen, wat ook nog eens moeilijk gaat omdat ik mijn benen niet kan gebruiken. Als Guinevere kijkt lig ik leveloos op de grond. Zodra ze naar Austin kijkt verplaats ik me weer een stukje.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Guinevere

    Austin kwam nu recht op me af met zijn mes dreigend in zijn handen. Eigenlijk zag het er best ironisch uit, omdat ik hem nog nooit zo had gezien. Dat hij James zomaar vermoord heeft. Ik laat mijn blik even op James vallen, die levenloos op de grond ligt, en kijk dan weer naar Austin. Ik schiet mijn pijl rakelings langs zijn hoofd. Ik had makkelijk zijn schedel kunnen doorboren, maar ik wist nog steeds niet zeker of ik hem nou moest vermoorden of niet. Ik kijk weer naar James, nog steeds levenloos op de grond, maar ik kan zweren dat hij verplaatst is. Ik kijk rond of er iemand is die hem verplaatst kan hebben. Niemand. Dan schiet ik voor de zekerheid toch maar een pijl in James' arm, gewoon om hem te vertragen en richt me dan weer op Austin, met een nieuwe pijl op mijn boog.


    how dare you speak of grace

    James

    Een pijnscheut schiet door mijn arm. Ik bijt op mijn tong om niks te laten merken. Gelukkig werkt het. Ik verplaats me weer een paar centimeter, maar blijf hetzelfde liggen. Volgensmij heeft ze me door. Als ze nog een pijl gaat schieten ren ik op haar af!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik schik even als ze de pijl naar James schiet maar ik laat niks merken. Ik grom zacht en ga gauw dichterbij. Ik sta nu nog zo'n vijf meter van haar vandaan en kijk er dreigend aan.

    James

    Een stem in mijn hoofd zei Nu! Ik sprong op, maar was vergeten dat mijn benen gebroken waren. Ik smakte voorover op mijn hoofd. Ik kroop naar Guinevere en stak met mijn mes in haar benen. Nu kon zij ook niet meer lopen

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 19:22 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (dit is echt een dood topic he?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (ja nogal xd wil wel reageren maar wacht op Guinevere zeg maar)