• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord


    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Mensen die nog leven
    Nathaniel
    Austin

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 22:25 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [En Alexys is ook een soort mutilant, iets.. xd ]


    El Diablo.

    James

    Ik word door Austin meegetrokken. Ik trek me los als we bij een rotsloos gebied zijn. 'Waar zouden Guinevere en Dora zijn?' vraag ik me hardop af.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alexys

    Ik trap een van de mutilanten in het water, en zie dat hij net boven blijft.
    Hij zwemt wel verder. Ik grijns, en al snel volgen de anderen hem. Lachend loop ik ook door het water, en kom steeds dichter...


    El Diablo.

    [Uhhm het water is daar diep, dus daar kan je niet staan...]

    [Ik zeg ook net, ze zijn dan ook niet bepaald snel.]


    El Diablo.

    (maar Alexys liep^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [op haar tenen, dus die is ook niet bepaald snel...]


    El Diablo.

    Austin
    Ik grom en zwem gauw een stuk veder. 'Ze zijn in iedergeval langzaam'zeg ik en zwem ondertussen door. Ik kijk even naar de kant, alleen maar vuur. 'Wat gaan we nu doen?'vraag ik aan James en werp nog een blik achterom, gelukkig een aardig stuk afstand.

    James

    'Ik weet het niet!' hijg ik. Het was heel vermoeiend om alleen met je armen te zwemmen. 'We gooien ze het vuur in?' vraag ik. Ik stop even met zwemmen om tot adem te komen. Ik werp een blik naar achter en zie dat ze al weer wat dichterbij komen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (ik denk dat Dora en Guinevere nu wel dood zijn... ik heb ze doorgestreept^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Oke dacht dat indd ook ja, oke nog met ze 4e dus]

    Austin
    'Ja is goed, maar hoe krijgen we ze het vuur in'zeg ik en kijk naar James en dan naar het vuur. Ik kan natuurlijk mezelf in gevaar brengen maar dan is James wel veilig...

    [neiin, ze zijn niet dood, had ff lang geen tijd, ga straks weer verder (:]


    how dare you speak of grace

    -nvm

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 12:07 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik maak Austin zo wel dood denk, er is toch nu niemand die echt dood laat gaan]