• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord


    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Mensen die nog leven
    Nathaniel
    Austin

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 22:25 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik knik en ren naar het water. In mijn ooghoek zie ik Alexys en net op dat moment bereiken we het water waar ik inga en begin te zwemmen met James nog in mijn armen. 'Wat doen we met Alexys?'

    James

    Ik bevrijd me uit zijn armen en begin te zwemmen met alleen mijn armen. Mijn benen doen echt zoveel pijn. 'Laten verdrinken of verbranden.' zeg ik en ik begin harder te zwemmen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik knik even. 'Die manier van dood kan wel'zeg ik en begin harder te zwemmen. James duw ik af en toe iets vooruit aangezien hij alleen met ze armen moet zwemmen. 'Lukt het wel? anders kan je op mijn rug'

    James

    'Ja, ik zwem al mijn hele leven. Ik heb sterke armen hoor.' ik grinnik even. De bodem is hier niet zo diep. Laat niet al het water verderop verdampt zijn!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik knik, 'Gelukkig maar'zeg ik en kijk even achterom daarna kijk ik weer voor me uit en zwem veder. Ik kijk even naar James of het echt wel gaat

    Alexys

    Ik lach hard als ik en de mutilanten gewoon door het water kunnen lopen.
    Ik moest me eerder laten aanvallen door mutilanten, dit is geweldig!


    El Diablo.

    (ik ga)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik zie dat de mutilanten gewoon door het water kunnen lopen. 'Fuck'mompel ik zacht en kijk naar James. 'Blijf hier, of naja zwem veder'zeg ik en keer me om. Ik zwem een stuk terug en pak mijn grootste mes. Net als een beest me met een sprong wil aanvallen steek ik het mes recht in zijn keel en snij het door. Opgelucht trek ik het mes eruit, weer één minder.

    James

    Ik blijf kijken hoe Austin de beesten aanvalt. Ik hou me vast aan een grote steen en wou dat ik mee kon vechten. Maar jelaas, mijn been is gebroken in een open botbreuk en mijn andere been is doorboord. Lopen gaat doordoor wat lastig. 'Doe voorzichtig, Austin!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Nadat ik ongeveer vier mutilanten had vermoord duik ik onderwater en zwem gauw naar James die ik meetrek. Ik kom boven en neem een paar grote happen adem. 'Zo weer een paar minder'zeg ik tevreden en kijk achter me. Er zijn er helaas nog meer.

    James

    Ik begin hard te zwemmen, zo hard als mogelijk is met armen. Ik voel dat de rivier veel dieper word. Hier kunnen die beesten niet staan. Voor mij zwemt het ook een stuk makkelijker. Ik kijk achter me en zie dat een paar Mutilanten verdrinken. Er zijn er nu nog maar 4 die achter ons aan komen, maar ze kunnen niet verder omdat de rivier te diep is. Ik grijns even en kijk weer voor me.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alexys

    Ik grom en zie opeens wat rotsen in het water liggen.
    Met een grijns stuur ik de mutilanten op de rotsen zodat ze verder kunnen en zwem ik achter die andere 2 aan..


    El Diablo.

    Woww,wat heb ik gemist? ^^


    how dare you speak of grace

    [Parwinkle is dood doordat ze erg ziek was, Austin en James hebben het bos in de fik gestokken Dora en Guinevere zijn daar nog maar ik weet niet of ze nog leven met al dat vuur... Er zijn nu mutilanten die achter Austin en James aanzitten]

    Austin
    Ik kijk om en zie dat ze via de rotsen kunnen. Ik begin gauw harder te zwemmen en zie dat een stukje veder op geen rotsen meer zijn. Ik trek James mee omdat ik nu een stuk sneller ga en haal even opgelucht adem als we bij het stuk zonder rotsen zijn. Het water is hier nog steeds heel diep dus dat was ook handig.