• Regels;

• Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

Mensen die nog leven
    Nathaniel
    Austin

[ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 22:25 ]

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

[Leeuwachtige mutilanten ^^ ]

Alexys

Ik kijk even naar de pijl in mijn been, en lach hard.
    Ik richt me op Guinevere en begin met rennen...

El Diablo.

James

Ik kijk naar Guinevere en kijk dan weer naar Austin. 'Kom, Alexys is nu bezig. laten we weer naar de hoorn gaan.' fluister ik zacht. Ik zwem weer een stukje terug en wacht op Austin.

Austin
    ik grijns en.zwem James achterna. Niemand heeft ons door en ik begin sneller te zwemmen. James trek ik mee en ik merk dat het niet heel ver is tot de hoorn. 'ligt er eigenlijk nog wat in de hoorn?' vraag ik ondertussen aan James als we al eeln heel stuk van Alexys weg zijn.

[Ohja, Alexys had bescherming, maar hoe komt ze daar eigenlijk aan want iedereen moet het zelfde dragen?]

Guinevere

Als ik zie hoe James en Austin wegzwemmen richting de hoorn en Alexys met volle vaart op me af komt rennen breekt de paniek me uit. James en Austin laten me in de steek, ik zou ze net zo goed nu gelijk kunnen vermoorden, maar daarvoor komt Alexys al te dicht bij met haar leeuwachtige mutilanten. Ik leg een pijl op mijn boog en schiet maar hen kant op. Ik hoor het iets raken, en hoor dan menselijk geschreeuw.

how dare you speak of grace

[Sponsors]

Alexys

Ik grijns weer breed, en haal de pijl weg uit mijn bescherming.
    Ik laat wat dierlijk gegrom horen, en loop verder..

El Diablo.

James

Ik zwem zo hard als mogelijk is met alleen je armen en de hoorn komt weer in zicht. We hebben het brandende bos achter ons gelaten. Eigenlijk voel ik me schuldig dat we Guinevere niet geholpen hebben. 'Zullen we het land weer op en Nathaniel vermoorden?' vraag ik.

Austin
    'ja dat doen we' zeg ik en zwem naar het land. Ik klim erop en til dan James eruit. 'kom op.me rug'.zeg ik en kijk hrm aan. 'je.moet goed kijken, en heb je nog een wapen?' vraag ik en pak zelf mijn mes uit mijn riem

Guinevere

Nu ze bescherming heeft ben ik kansloos met mijn stomme pijltjes en ik heb geen idee meer wat ik moet doen. Dus ik begin maar op haar af te rennen en spring net voor haar het water in. Ik moet diep blijven denk ik. Gelukkig ben ik de beste in mijn adem inhouden en diep zwemmen, anders had ze me zo met 1 mesworp kunnen vermoorden. Ondanks het ijskoude water doe ik mijn ogen open en zie dat ik een rots nader, de rots waar James en Austin net ook waren. Voor dat ik helemaal uit het water klim leg ik daarom voor de zekerheid een pijl op mijn boog.

James

Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik weet niet waar hij is. GUINEVERE ACHTER ONS!' roep ik hard in zijn oor. Ik hou hem stevig vast, want als ik hem los laat val ik op de grond.

Austin
    Ik schik en begin te rennen, ik had geen zin om nu weer een heel gevecht te hebben met haar. Ik moest even bijkomen. Ik ren een stuk veder en stop dan even. Ik haal een paar keer goed diep adem en kijk dan om me heen naar Nathaniel. Mijn mes duw ik in James handen en pak zelf mijn grootste mes. Ik begin weer te rennen en kijk om me heen. 'Zie je hem al?'

Guinevere

Mijn pijl die ik al op mijn boog had liggen schiet ik naar ze, maar net naast hun hoofden in de stam van een grote boom. Niet als dreigement, maar als waarschuwing. 'Wat doen jullie?' vraag ik half schreeuwend.

James

'Wat doen we met haar? Vermoorden?' fluister in tegenAustin. Guinevere schiet een pijl in een boom en vraagt wat we doen. 'Gaat je niks aan!' roep ik tegen haar.

Austin
    Ik bijt nadenkend op mijn lip en knik dan. Ik draai me om naar Guinevere met een mes in mijn hand. Langzaam ga ik haar kant op. 'Hoe wil je haar vermoorden?'vraag ik zacht aan James.

James

'Laat mij vallen, dan kan jij voor afleiding zorgen en dan probeer ik naarhaar toe te komen en ontwapen haar. Dan steken we haar en gaan we Nathaniel zoeken.' fluister ik en ikak mijn mes stevigrr beet

Austin
    'Oke is goed, maar wat is de beste manier om haar af te leiden? Ze is erg oplettend'zeg ik en kijk even naar Guinevere. Ik bijt even op mijn lip en haal mijn hand kort door mijn haar.