• De serie gaat ove rvier vriendinnen die de opleiding voor beveiliging van bekende mensen gaan doen. Een van de vier is het kleine zusje van Georg Listing. Mede door de band waar Georg in zit, besloten de vier vriendinnen juist die opleiding te gaan doen. Er zijn ups en downs op school, en in het leven van de meiden. En misschien hangt er ook nog wel love in the air tussen de vier meiden en Tokio Hotel?

    Al bezet:
    Gustav=door mij x')
    Georg= Yeve Lefevre (YevexGustav)
    Tom =Michelle Verstraten (Confused)
    Bill= Elle Noway (SugarAlien)

    Even het lijstje invullen als je mee wilt doen :):
    Naam: (voor- + achternaam graag :))
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Heeft chrush op:
    Tekstje:

    Danke sehr!
    Nathalie

    [ bericht aangepast op 19 juli 2009 - 21:20 ]


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Bill.. [a]
    Naam: Elle Noway
    Leeftijd:18
    Karakter: Spontaan, lief, Onhandig, Eigenwijs, snel op haar teentjes getrapt, Niet op haar montje gevallen, denkt niet na voordat ze iets zegt.
    Foto: http: Elle
    Heeft chrush op: Bill
    Tekstje:
    Hoii, Hoii.
    De naam Is Elle, Elle Noway om precies te zijn.
    Ik leef ongeveer al zoon 18 jaartjes op deze wereld, en heb het ontsettend naar mijn zin =D
    mede door de geweldigen vriedinnen die ik hier heb,, en ook mijn ouders en broertje zijn de ergeste niet.
    But het ging over mij he,, ja sorry ben nogal snel afgelijd :X niet aleen dat hoor. Ook ben ik heel onhandig, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt en ben niet op mijn mondje gevallen.
    Ondanks dat, heb ik tog wel mijn hart op de gode plek zitten.
    Tenminsten me moeder zegt altijd dat ik mijn hard op de tong heb.. Dus dat ik niet nadenk voordat ik iets zeg.
    Daarom heb ik best vaak ruzie met mensen die ik niet mag. Maar ach maakt niet uit =D
    Owjha en voor wie het wil weten.. Ik ben helemaal weg van, vals zingen onder de douche, gitaarspelen. (wat ofergens niet vals klinkt), Shoppen, En ik ben verslaafd aan loly's, en aan Bill :X
    Ja, J ik ben vast niet de enige die een Cruse op hem heeft, en het zal dan mischien ook nooit uitkomen,, maar er is niks dat ik niet kan..
    En nee ik ben niet arogant heb gewoon te veel zelfertrouwen.
    En ik praat te veel zoals jullie mischien al doorhebben nu..
    Dus ik denk, dat ik jullie maar evne met rust ga laten.. [a]
    Dikke Kus, E. N.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2009 - 16:33 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    DankjeWel=D

    [ bericht aangepast op 17 juli 2009 - 16:33 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam: Yeve Lefevre
    Leeftijd: 17
    Karakter: lief, raar, grappig, blond, lomp, spontaan, sociaal
    Foto: http://i13.tinypic.com/508htht.jpg
    Heeft chrush op: Georg
    Tekstje:Hallo kindjes, Ik ben Yeve en ben al nu 17 jaar op deze kutplaneet . Ik leef eigenlijk enkel voor Gustav, thaha, wist je dat nu nog maar?? Welja, wat zal ik een zeggen... Georg is mijn big crusch, had je misschien niet verwacht hé, maar het is zo. Ik woon in Bemelen een boerengat in Nederland, maar ik ben oorspronkelijk een belg . Sinds mijn mama gescheiden is en hertrouwd is, wou ze bij haar nieuwe man in Bemelen wonen, dat is in de provincie Limburg. I like shoppen, dom doen met Ann, muziek (LaFee, Tokio Hotel, Metallica..) snoep, lolly's, chocolade, Hello Kitty, Me To You, en nog zoveel meer...

    [ bericht aangepast op 18 juli 2009 - 10:43 ]


    Gustav is mine ^^

    @YevexGustav
    je chrush is Georg,, maar je leeft voor Gustav ??


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zou het even veranderen als ik jou was, naar Georg, als dat tenminste je keuze is. (Trouwens de meiden wonen allemaal in Magdeburg, en niet in NL, dat zou anders een beetje raar zijn niet?)


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    YevexGustav schreef:
    Naam: Yeve Lefevre
    Leeftijd: 17
    Karakter: lief, raar, grappig, blond, lomp, spontaan, sociaal
    Foto: http://i13.tinypic.com/508htht.jpg
    Heeft chrush op: Georg
    Tekstje:Hallo kindjes, Ik ben Yeve en ben al nu 17 jaar op deze kutplaneet . Ik leef eigenlijk enkel voor Gustav, thaha, wist je dat nu nog maar?? Welja, wat zal ik een zeggen... Georg is mijn big crusch, had je misschien niet verwacht hé, maar het is zo. Ik woon in Magdenburg een. Mijn ouders zijn gescheiden en nu woon ik bij mijn moeder en mijn papa zie ik soms nog wel eens... I like shoppen, dom doen met Ann, muziek (LaFee, Tokio Hotel, Metallica..) snoep, lolly's, chocolade, Hello Kitty, Me To You, en nog zoveel meer...


    Gustav is mine ^^

    Naam: (voor- + achternaam graag :)) Michelle Verstraten
    Leeftijd: 18
    Karakter: Lief, vroliujk, humoristisch, behulpzaam, snel bezorgd, soms egoïstisch en vriendelijk
    Foto: Michelle ^^
    Heeft chrush op: Tom ofcourse.
    Tekstje:
    Hii Beauty!
    Ik ben Michelle en ben 18 jaar oud, samen met m'n vriendinnen een opleiding voor beveiliging. Maar niet zo maar voor beveiligings agent, maar voor beroemde mensen ^^. En aangezien een van mijn vriendinnen het zusje is van Georg willen we voor hun gaan werken. Nu maar hopen dat het lukt! Want stiekem vindt ik Tom wel erg lekker, dus nu maar hopen dat het misschien ook nog wat word. Ehmm.. Maar nu even verder over mezelf. Ik ben altijd vrolijk en hyper actief. Soms kan ik wel egoïstisch zijn, maar dat is soms toch ook wel goed toch? x| Ik hou veel van shoppen, uit gaan, jongens, piano spelen, zingen, dansen en chocolade ^^. Maar ik moet m'n spullen voor school inpakken x3.
    Byez.<'3

    [ bericht aangepast op 18 juli 2009 - 19:19 ]

    Klaar!

    Mag er een slotje op? : )


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    SugarWoody => SugarAlien =D
    dank melt het even :X
    buit waneer ga je beginne??


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben nu bezig met de eerste (:
    Ik meld dan wel ven als hij klaar is.


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have