• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord


    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Mensen die nog leven
    Nathaniel
    Austin

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 22:25 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (neee!!!! Niet austin!!!!)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    quin98 schreef:
    Austin
    'Ja is goed, maar hoe krijgen we ze het vuur in'zeg ik en kijk naar James en dan naar het vuur. Ik kan natuurlijk mezelf in gevaar brengen maar dan is James wel veilig...


    James

    'Uhh... Duwen? Of iets waar ze achteraan gaan erin gooien?' ik zwem weer door. Het vuur is echt hoog. Ik vraag me af waar Nathaniel, Dora en Guinevere zijn.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Duwen lukt nooit en waar moeten ze achterna gaan?'zeg ik en denk even na. Ik kijk om me heen en zwem door.

    James

    'Geen idee.' mompel ik. Ik zag dat we bijna aan het einde van de rivier waren. Er was nog een klein strandje en dan een zee van vlammen. Het strandje zou wel heet zijn. 'En nu?' vraag ik in paniek.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Oke, mag ik samenvatting dan kan ik weer verder (:]


    how dare you speak of grace

    (james en austin hebben het bos in de brand gestoken. Nathaniel en Alexys kwamen er uit en nu zijn er mutilanten gekomen. Dora en guinevere zitten nog in het brandende bos)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik bijt even op mijn lip. 'Wacht, ik weet iets verstop je'zeg ik en zwem een stukje terug naar de mutilanten. Als ik vlakbij ben ga ik heel snel naar de kant en klim erop. Ik probeer de vlammen een beetje te ontwijken wat niet lukt en ik licht in brand sta. De mutilanten komen me allemaal achterna en ik zie hoe ze zo verbranden. Ik spring gauw het water in en de vlammen doven. Ik zwem veder en kijk om me heen naar James. Ik voel hoe zijn been aardig aan het branden is.

    James

    Ik verstop me en kijk met grote ogen toe. 'Gaat het?' vraag ik snel. Hij stond in de brand! Ik zie de beesten dood gaan. 'Alleen Alexys nog.' mompel ik. Ik werp een ongeruste blik op zijn been.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Ja prima'lig ik en duik even een keer gauw onderwater. Als ik weer bovenkom kijk ik naar James. 'Ja Alexys wordt wel moeilijk denk ik' mompel ik en kijk naar James. 'Gelukkig zijn we nu mooi van die beesten af'zeg ik met een grijns.

    Alexys

    Met een grijns kijk ik naar de twee. Hulpeloos... Zwak...
    Al snel heb ik weer een groep mutilanten achter me,en ik grijns breder....


    El Diablo.

    [Alweer... dan hebben ze wel veel mutilanten xd]

    Guinevere

    Ik ren, ren en ren, ik blijf maar rennen. Vluchtend voor de vlammen. Mijn benen lijken het eerst te begeven onder het tempo en hoe lang ik door blijf rennen, maar later voel ik er niks meer van omdat er zo veel adrenaline door mijn lijf stroomt. Ik heb geen idee wat er met Dora is gebeurd. Nadat Austin en James al lang weg waren ben ik ook maar gaan rennen want het lijkt me niet fijn om te verbranden. Uitgeput en hijgend kom ik aan bij een soort meertje. Tot mijn grote schrik komt iedereen daar bij elkaar, James, Austin, Alexys en ook nog... mutilanten! Ik blijf aan de rand van het stukje bos staan dat nog niet helemaal in vlam staat en leg een pijl op mijn boog, richtend op Alexys en de mutilanten.


    how dare you speak of grace

    | someone? |


    how dare you speak of grace

    Alexys

    Opeens merk ik nog iemand op, die Guinevere.. Ik stuur grijnzend wat mutilanten op haar af en loop weer naar de andere 2...


    El Diablo.

    [Wat voor mutilanten zijn het eigenlijk?]

    Guinevere

    Met mijn pijl nog op mijn boog merk ik opeens dat er mutilanten op me af komen, en nog schokkender, Alexys heeft ze in haar macht. Gelijk schiet ik de voorste neer door een pijl door zijn schedel te boren, pak nog een pijl en schiet de tweede neer. De laatste twee zijn moeilijker te raken en komen steeds dichterbij, maar net op het nippertje kan ik ze neerschieten. Ik hijg zwaar om bij te komen en schiet dan een pijl op Alexys, in haar dijbeen.


    how dare you speak of grace