• Regels;

• Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

Mensen die nog leven
    Nathaniel
    Austin

[ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 22:25 ]

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

James

Ik lig hulpeloos naast de hoorn terwijl allebei mijn benen pijn doen. De ene is doorboord met een mes en de andere heeft een openbotbreuk. 'Wil je me erop tillen Austin?' zeg ik door de pijn heen.

Austin
    'Ja'zeg ik gelijk en til hem op. Ik til hem op en klim de hoorn op. Ik leg hem gauw neer en kijk hem aan. 'Gaat het een beetje?'

James

Ik knik snel. Ik wou niet dat hij zich zorgen ging maken. Ik doe mijn shirt uit, er zitten nu al heel veel gaten in, vooral bij de buik, en ik bind hem om mijn been om het bot een beetje te laten genezen.

Austin
    Ik geloof hem niet echt maar knik toch. Ik denk even na en kijk om me heen. Daarna kijk ik naar James en trek mijn shirt uit. Ik glimlach even zwakjes en sta op. Ik kijk even naar de krassen op mijn buik en dan om me heen. Er moest toch een manier zijn dat die beesten gewoon dood gingen en dat we Alexys en Nathaniel konden vermoorden?

Alexys

Nog steeds stond ik daar, de wonden maakten niet uit.
    Nog een dierlijke grom verliet mijn mond, en ik begon op de hoorn te klimmen..

El Diablo.

James

Bang kijk ik toe hoe Alexys op de hoorn probeert te komen. Ik kon nu niet eraf springen en wegrennen. 'Austin... ik denk dat Alexys ook een mutilant of zo is geworden...'mompel ik

Austin
    Ik denk even na en dan komt er iets in me op. 'Natuurlijk!'zeg ik en kijk hem aan. 'We kunnen er nu niet vermoorden'zeg ik en til James op. Ik bijt even twijfelend op me lip, waar moesten we nu heen?

Alexys

Grommend kijk ik naar boven. Hoe komen ze hierop?!
    Grommend loop ik rond de hoorn en hou ze in de gaten..

El Diablo.

James

Ik kreun van de pijn als Austin mij optilt. 'Volgens mij kan Alexys hier niet opkomen.' mompel ik. De pijn was echt vreselijk erg.

Austin
    Ik mompel wat en knik dan. Ik leg James voorzichtig weer neer in het midden en ga er naast zitten. Ik zucht even en kijk naar Alexys

James

'We hadden eten moeten meenemen. Of heb jij nog een stukje konijn voor later?' mompel ik. Het is hier echt verschrikkelijk heet. Ik pak een fles om te kijken hoe vol hij zit. Hij is nog maar een kwart gevult.

Alexys

Ik grom wat en opeens heb ik 10 mutilanten naast me staan.
    Ik grijns breed, en ik zie hoe ze erop proberen te klimmen..

El Diablo.

Austin
    Mijn ogen worden groot en ik spring op. Ik til James gauw op.'Sorry'zeg ik en bijt op mijn lip. Ik spring van de hoorn af met James in mijn armen en begin te rennen. 'Wat moet ik doen?'vraag ik ondertussen aan James en ren veder. Ik wist het echt even niet, we konden nergens heen.

Alexys

Ik ren achter hun aan met de mutilanten achter me aan.
    Ik grijns breed. Sinds die mutilantenaanval ben ik sneller en sterker dan ooit..

El Diablo.

James

Ik schreeuw het net niet uit van de pijn. 'Laten we naar het water gaan en door het riviertje zwemmen. Die beesten kunnen waarschijnlijk niet zwemmen en het riviertje gaat door het bos, ze zijn vast bang voor vuur.' ik bijt op mijn tong om de tranen binnen te houden.