• Regels;

• Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

Mensen die nog leven
    Nathaniel
    Austin

[ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 22:25 ]

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

(lol, dat klinkt grappig, maar ja. En uit wraak vermoord Austin Nathaniel^^)

[Is goed, op naar Alexys XD ]

El Diablo.

(haha, ik heb zinin het gevecht^^)

Nathaniel

Ik keek alles vanaf een afstandje, en grijns.
    Die gasten zijn zo dom, weten niet eens hoe Alexys in een klap dood kan zijn..
    Ik sluip naar Alexys, en als ik net achter haar ben draait ze zich om.
    'Doei' grijns ik, en hak simpel met het zwaard haar hoofd eraf.
    Ik hoor haar kanon en grijns breed.
    Ik veeg het zwaard af aan mijn shirt en spring achter een rots voor de andere me zien.
    zacht sluip ik naar ze toe...

El Diablo.

James

Ik schrik als ik een kanonsschot hoor. Wie is er dood? Ik kijk naar Guinevere en kruip dan naar Austin. 'Ik denk dat deze hunger games bijna zijn afgelopen.'

Nathaniel

Ik grijns breed, en ren dan naar Guinevere.
    Ik hou het zwaard bij haar keel en gooi haar op de grond.
    'Wel hello' lach ik, en zet de punt van het zwaard tegen haar keel..

El Diablo.

James

'Hallo.' zeg ik angstig tegen Nathaniel. Alexys was dus dood. Ik zit met mijn rug tegen Austins been aan en kijk toe hoe Nathaniel Guinevere aan het vermoorden is. 'Wat moeten we doen? Vechten?' fluister ik naar Austin.

Nathaniel

Ik duw de punt van het zwaard wat in haar keel, en grijns breed.
    'Bloed, leuk hé?' grijns ik, en kijk James kil aan.
    Ik was echt een monster geworden door deze spelen, maar het maakt toch niet uit..

El Diablo.

Austin
    'Ja'fluister ik terug naar James. Ik kijk even naar Nathaniel, hij was echt helemaal gek geworden die gast. Ik pak onopvallend mijn grootste mes en kijk even naar James en dan naar Nathaniel

James

Ik negeer Nathaniel en pak ook mijn mes. Er spuit bloed uit de keel van Guinevere en vlak daarna klinkt er alweer een kanonsschot. Wow, we waren nog maar met z'n drieën. Ik werp even een blik naar Austin en kijk dan weer naar Nathaniel. Ik kruip wat van Austin vandaan zodat hij zich kan bewegen en kan ontwijken. Ik kijknog eens naar mijn benen. Misschien kon ik op een been staan, die doorboorde. Wankelend sta ik op en probeer mijn evenwicht te bewaren. Ik hinkel een stapje, maar val voorover en krijg een bloedneus. Auw, ik was vergeten dat die nogsteeds gebroken was. Onwillekeurig denk ik aan de afgelopen jaren waar er nog maar drie mensen over waren. Vorig jaar Katniss, Peeta en Cato. Twaalf, twaalf en twee. Nu Austin, Nathaniel en ik. Drie, vier en acht. Volgensmij hadden nig nooit twee twaalfjarige zover gekomen. Als een van ons zou winnen dan hadden we Finnicks record verbroken. Hij won op zijn veertiende.
    Ik haal diep adem en sta klaar om Nathaniel te vermoorden. Ik ben bij dat ik niet bij de beroeps hoor. Zo zie je maar dat je zonder de beroeps ook ver kan komen. Ik kijk even naar Austin. Zijn mentor was vast Beetee.
    Ik sta weer op en blijf gewoon staan. 'Nathaniel, je gaat eraan!'

Nathaniel

Ik laat Guinevere vallen, en grijns breed.
    'Denk je dat?' grijns ik, en hou het zwaard bij mijn mond.
    Ik lik wat bloed af en grijns breed.
    'Mhm, zoet' grijns ik sadistisch, en kijk hem kil aan...

El Diablo.

James

'Nee, dat weet ik. Wij zijn met z'n tweeën en jij bent nog maar twaalf, oke ik ook, maar Austin is ouder! En volgens mij is bloed meer zout, niet zoet!' zeg ik boos. Ik had tijdens deze games al veel bloed in mijn mond gekregen, dus ik wist hoe het smaakte, een beetje ijzerachtig.

Nathaniel

Ik grinnik, 'jij denkt dat we nog maar met zijn drieën zijn' grijns ik.
    'Maar je vergeet iemand. Iemand wie zich tot nu toe goed heeft kunnen verstoppen' grijns ik.
    Ik was heel goed in mensen in de war maken...

El Diablo.

Austin
    Iets in me liet me Nathaniel niet geloven en ik kijk James aan. Ik wist nu al dat dit een lang gevecht zou worden. Hopelijk haalde James het, daar zou ik mezelf nog voor opofferen

James

'En waar moet diegene zich verstoppen dan? Alles staat in de fik.' zeg ik lachend. Al twijfel ik wel, Alexys was ook zomaar op komen duiken. Negen, achttien, negentien, twintig, en met Guinevere eenentwinig. 'En er zijn al eenentwintig kanonsschoten geweest!'