• Ik wist niet waar dit moest.

    Ik kan echt niet roddelen over mensen en als ik het doe, heb ik er al meteen spijt van. Dat wist ik al langer en daarom roddel ik ook niet vaak, maar vandaag heb ik het weer mogen ondervinden. Ik zei iets over een meisje die me niet kan uitstaan en ik voelde me echt zo schuldig. Ook al weet ik dat iedereen wel eens over anderen praat en dat zij mij bij anderen echt helemaal zwart maakt. Ik begin me dan zorgen te maken over het feit dat iemand het misschien gaat terug zeggen of mijn woorden helemaal gaat verdraaien. Het klinkt echt ongelooflijk stom maar ben ik echt de enige die dit heeft? Want ik maak me echt altijd zorgen over alles wat ik zeg of gezegd heb en het is vreselijk irritant.


    Save me from myself.

    Ik heb een vreselijke hekel aan roddelen.
    Er zit een meisje bij mij op school en die is verliefd op een jongen, zij dacht dat ik hem leuk vond en toen ging ze helemaal roddelen dat ik hem leuk vond dat ik luis had en dat ik een hoper was enzo -.- wat niet waar is.

    ik roddel zelf niet graag en als ik het doe, is het oprecht (;
    Maar nooit fake roddels.


    FASHIOOOON.

    lovelifefun schreef:
    Ik heb een vreselijke hekel aan roddelen.
    Er zit een meisje bij mij op school en die is verliefd op een jongen, zij dacht dat ik hem leuk vond en toen ging ze helemaal roddelen dat ik hem leuk vond dat ik luis had en dat ik een hoper was enzo -.- wat niet waar is.

    ik roddel zelf niet graag en als ik het doe, is het oprecht (;
    Maar nooit fake roddels.


    Ik ook, bijvoorbeeld wanneer iemand iets doet wat echt niet kan.


    Save me from myself.

    Dat herken ik helaas.


    26 - 02 - '16

    Aberforth schreef:
    (...)

    Ik ook, bijvoorbeeld wanneer iemand iets doet wat echt niet kan.


    Jup, een meisje bij ons op school heeft het 5x gedaan met jongens en is der trots op en is 14 ..
    sorry hoor, dat houd ik echt niet voor me hoor ..

    hahahahaha.


    FASHIOOOON.

    Tsja ik ben iemand die eerst doet en dan pas denkt en het kan me tegenwoordig eigenlijk weinig schelen, vooral ook omdat ik me de afgelopen periode door veel ergere shit heb moeten halen dan de gedachte dat iemand wel es butthurt kan worden door een woord of twee. Dat interesseert me niet. Waarom zou ik me druk moeten maken om wat mensen die me eigenlijk niet boeien van me vinden? They ain't paying my food yaknow.


    No growth of the heart is ever a waste