• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord


    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Mensen die nog leven
    Nathaniel
    Austin

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 22:25 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nathaniel

    'Niemand heeft zo'n goed geheugen alles te onthouden, en je bent ook een paar keer bewusteloos geweest. niet?' Je kan er makkelijk één gemist hebben' grijns ik..


    El Diablo.

    James

    'Misschien heb ik wel een goed geheugen en heeft Austin mij verteld of er nog schoten geweest waren. Negen bij het bloedbad, achttien toen ik bij Austin kwam. En nu dus eenentwintig. Er is niemand meer, dat weet jij ook wel.' zeg ik spottend. Ik wriemel even aan mijn armbandjes. Ik was best zenuwachtig voor het gevecht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nathaniel

    Ik grinnik, en lach sadistisch.
    'Mhm, wel jammer dat je je goede geheugen straks niet meer kan gebruiken' lach ik...


    El Diablo.

    James

    'Ik kan mijne straks nog wel gebruiken, maar jij daar in tegen... Ik heb ook nog verstand, mijn verstand zei dat ik niet bij de beroeps moest. En ik had gelijk, anders zat ik altijd bij Alexys.' zeg ik. Ik kruip wat naar Austin toe, niet lopen was irritant!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nathaniel

    Ik barst in lachen uit.
    'Dus je denkt echt dat je kan winnen.' grijns ik...


    El Diablo.

    James

    'Nee, Austin en ik gaan samen winnen en jij gaat dood!' roep ik. Ik hoor mijn hart in mijn keel bonken. Konden we niet gewoon beginnen met het gevecht? Ik pak mijn mes steviger vast. Jammer dat er geen speren meer waren.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nathaniel

    'Geloof je het echt? Ze laten jullie nooit samen winnen!' grijns ik.
    Ik grijns en kijk ze aan, 'ik zou bijna denken dat jullie een relatie hebben, is vast ook zo, jullie zouden toch nooit een beter iemand kunnen krijgen.'


    El Diablo.

    James

    Ik kijk hem verbaast aan als hij onzin loopt uit te kramen. Austin en ik een relatie? Hoe komt hij daar nou weer bij? We waren gewoon goede vrienden. 'We zijn gewoon vrienden en ik val op meisjes, sorry.' zeg ik tegen hem. 'Sorry als ik je nu gekwetst heb.' ik voel gewoon die duizenden ogen van Panem naar ons kijken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nathaniel

    Ik grinnik, 'ik heb tenminste een vriendin, die kan ik krijgen aangezien ik geen tanden heb die schots en scheef staan, niet scheel kijk en niet dik ben.' lach ik. 'Maar daar kan ik je wel mee helpen' zeg ik en ren op hem af. Ik steek een zwaard door zijn maag. 'Zo, laat het vet eruit lopen' lach ik..


    El Diablo.

    James

    Ik kokhals als hij een mes door mijn maag steekt. Ik haal et mijn mes uit naar zijn gezicht en maak een diepe snee in zijn wang. Ik duw Nathaniel van me af en val achterover. 'Jij en een vriendin? Die zal vast blij zijn dat je straks dood gaat.' zeg ik grijnzend. Het bloed stroomt over mijn buik op het gras en ik grijns even naar Austin.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nathaniel

    'Jouw district heeft straks respect voor mij omdat jij dood bent!' grijns ik.
    Ik spring op, en begin te steken in zijn borstkas en buik..


    El Diablo.

    James

    'Mijn district respect voor jou? Echt niet! Niemand heeft respect voor jou, zelfs je familie en vrienden niet.' breng ik uit terwijl Nathaniel me aan het steken is. Met mijn openbotbreuk been schop ik tegen zijn hoofd aan. Het bot maakt een flinke kras en ik snak naar adem. Hij had een van mijn longen doorboord.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nathaniel

    'Maakt mij niet uit. Ik ga winnen!' grijns ik.
    Ik zie dat hij moeilijk ademt.
    'Aww, een van je longetjes kapot?' grijns ik.
    Ik steek het zwaard door zijn wang en grijns...


    El Diablo.

    James

    'Austin... Gaat.... Winnen...' breng ik nog net uit. Een zwaard steekt in mijn wang. Nu ging ik dus echt dood. Ik loop als een gek te hijgen en steek met mijn laatste overgebeven kracht een mes in zijn schouder. Ik haal ongezien de armbandjes van mijn arm en werp ze naar Austin. Een klap en ik was dood. 'Mike en Austin, mijn grote broers, ik hou van jullie als broer.' mompel ik. Dan kijk ik naar Nathaniel. 'Je gaat niet winnen.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nathaniel

    'Oh jawel' lach ik, en steek het zwaard in zijn keel.
    'Doei loser' grijns ik...


    El Diablo.