• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord


    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Mensen die nog leven
    Nathaniel
    Austin

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 22:25 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (haha, ja ik begrijp het. Ik denk dat ik James dood laat gaan. Bijna niemand gaat meer dood...)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (neeeeuuh , niet james!xD)

    (lol XD maar anders wint er nooit iemandXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (hmm... James stak zijn mes in Guinevere en vrijwel daarna klonk er en kanonschot. Alexys ging dood door de vereondingen en James en austin gingen samen naar Nathanirl die ze na een lang gevecht vermoorde, samen wonnen ze en leefde nog lang... The end xD nee maar niet James:O)

    ( Lol, ze hebben zelf bedacht dat ze samen konden winnen:p niemand anders heeft dat gezegtXD.

    En Austin komt met zijn familie in district 4 wonen(of andersom). Elk jaar mentoren Austin en James district 3 en 4 samen. Ze zijn beste vrienden en dat alleen omdat James een konijn wou stelenXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (ja inderdaad xD)

    (ik hoop dat Guinevere snel reageerd:p)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (me2 xD)

    ( eigenlijk heb ik gewoon zin om gewoon te doen dat Guinevere dood gaat en Alexys ookXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Eigenlijk heb ik zin om met Nathaniel iedereen uit te moorden ^^ ]


    El Diablo.

    (@moonly xD sound good)

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 21:19 ]

    (. Laat Nathaniel Alexys vermoorden en daarna Guinevere en dan een gevecht tussen Austin en james tegen Nathaniel^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Lekker eerlijk ;o austin en James tegen Nathaniel XD Anders wint Austin gewoon XD


    El Diablo.

    (ja, ik vind het goed:) Austin wint:p)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Dan vermoord Nathaniel Guinevere, Alexys en James na een gevecht?]


    El Diablo.