• Ik ben dus op zoek naar een online versie van Zielen. Ik heb er nu net twee gedownload, maar die hebben beide 523 bladzijden terwijl de officiële Nederlandse vertaling er 619 heeft, er missen dus nogal wat bladzijden.
    Weet een van jullie misschien waar ik (gratis) een goede versie kan downloaden?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het boek gewoon ergens lenen?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Er zitten nog wel wat lege blaadjes in. (cat)


    Your make-up is terrible

    Daemon schreef:
    Het boek gewoon ergens lenen?

    Waar leen jij een online versie? :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat is er mis met de bib? Of de Engelse versie? ;o
    Ik heb de Engelse versie thuis liggen. 'k Vind het geweldig, zeker met die extra chapters die in het NL er niet zijn! _O_


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Assassin schreef:
    Er zitten nog wel wat lege blaadjes in. (cat)

    Joh, dan mis ik er nog steeds minimaal 80. In het begin merkte ik het niet eens, maar iets voor de helft merkte ik dat het ging over dingen die niet waren gebeurd en karakters die niet eerder waren genoemd.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Neelsel schreef:
    Wat is er mis met de bib? Of de Engelse versie? ;o
    Ik heb de Engelse versie thuis liggen. 'k Vind het geweldig, zeker met die extra chapters die in het NL er niet zijn! _O_

    Ik heb 'm al eerder geleend van de bieb, alleen ik wil ook gewoon een versie thuis. Toen had ik 'm geleend in het Nederlands en het is best raar als je dan opeens hetzelfde gaat lezen in het Engels (is mijn ervaring).


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bolshevik schreef:
    (...)
    Waar leen jij een online versie? :W

    Ik kon het boek lenen bij mij op school.:3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daemon schreef:
    (...)
    Ik kon het boek lenen bij mij op school.:3

    Het boek, misschien. Maar ik wil het boek liever niet kopen maar ik wil wel graag een versie thuis, daarom wil ik een digitale versie.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bolshevik schreef:
    (...)
    Ik heb 'm al eerder geleend van de bieb, alleen ik wil ook gewoon een versie thuis. Toen had ik 'm geleend in het Nederlands en het is best raar als je dan opeens hetzelfde gaat lezen in het Engels (is mijn ervaring).

    Dat had ik nu niet.
    Ik heb hem twee/drie keer in het Nederlands gelezen en dan de Engelse versie gekocht.
    Het is eigenlijk voor die extra chapters dat ik het deed. Die zijn geweldig.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik denk dat ze expres pagina's weglaten, zodat je het koopt.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 17:36 ]


    The odds are néver in our favor.

    Neelsel schreef:
    (...)
    Dat had ik nu niet.
    Ik heb hem twee/drie keer in het Nederlands gelezen en dan de Engelse versie gekocht.
    Het is eigenlijk voor die extra chapters dat ik het deed. Die zijn geweldig.

    Extra chapters? Ik geloof dat ik even iets gemist heb. Ik heb hem alleen in het Nederlands gelezen, maar zijn er dan niet-vertaalde hoofdstukken of iets?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik heb er ook eentje met 523 bladzijdes. :X

    Neelsel schreef:
    Wat is er mis met de bib? Of de Engelse versie? ;o
    Ik heb de Engelse versie thuis liggen. 'k Vind het geweldig, zeker met die extra chapters die in het NL er niet zijn! _O_

    Whut? Extra chapters!?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik heb hem gewoon gekocht.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    De Nederlandse versie en de Engelse versie bevatten niet hetzelfde aantal pagina's. Misschien zit daar de fout. Je kan het boek toch ook best lenen bij de bibliotheek?
    Ik heb trouwens geen idee waar je online versies vind. Ik ben eerder fan van the old fashion way en slijt liever mijn vingers aan het omslaan van pagina's.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?