• Regels;

• Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

Mensen die nog leven
    Nathaniel
    Austin

[ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 22:25 ]

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

James

Ik voel hoe een zwaard door mijn keel gaat. Als ik miet sterven, dan wil ik dat lachend doen! Ik grijns zwak en mijn ogen vallen dicht. Ik ga voor altijd slapen. Er galmt weer een kanonsschot door de arena. Ik was dood, ik had me niet aan mijn belofte gehouden. Ik had Austin alleen gelaten.

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Austin
    De armbandjes had ik opgevangen en er glijdt een traan over zijn wang. Daarna kijk ik naar Nathaniel met mijn ogen vol woede en haat. 'jij krijgt hier spijt van! Je gat ersan'rorp ik.vol woede en storm op hem af om vervolgens een diepe snee in zijn wamg te maaken. Mijn blik valt op James, hij mocht niet dood gaan, hij moest winnen! Ik had degne moeten zijn die daar lag, of eigenlijk Natanirl. Ik kijk even naar mijn mes, het was lang genoeg zo door zijn keel heen te gaan.

Nathaniel

Ik trap hem hard in zijn edelen, en duw hem dan van me af.
    Ik spring op hem en boor mijn zwaard door zijn borstkas..

El Diablo.

Austin
    Ik hap even naar adem door de pijn en grom dan. Ik duw hem snel van me af en snij zijn nek een stukje open. Als hij nu zijn mond open deed stop ik mijn mes zo in zijn keel..

[ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:05 ]

Nathaniel

Ik sluit mijn ogen even van de pijn maar grommend kijk ik hem weer aan. Ik pak mijn zwaard en steek hem recht in zijn wang...

El Diablo.

Austin
    Ik grom even en bijt op mijn lip. Daarna maak ik ook een snee aan de andere kant van zijn nek en duw het mes daarna tegen zijn mond aan. Ik kijk hem even boos aan. 'Je had mijn broertje niet dood moeten maken!'roep ik boos en duw daarna het mes zo dor naar binnen zijn keel in. Ik kijk hem kil aan, eigenlijk was dit de eerste persoon die ik ging vermoorden tijdens de hungergames, voor James. Dit zou ook de laatste persoon zijn!

Nathaniel

Ik trap hem van me af, wat een flinke snee in mijn mondhoek veroorzaakt. 'Tis jouw broertje niet, was gewoon een dom joch uit 41' sis ik. Ik steek het mes recht in zijn schouder...

El Diablo.

Austin
    'Nee, maar hij voelt wel zo, maar dat zou je niet begrijpen, jij hebt dat nooit gehad en zal dat ook nooit hebben'sis ik boos en zie de snee in zijn mondhoek. Ik grijns even maar voel dan de pijn in mijn schouder. Ik sla met mijn arm tegen zijn hoofd waardoor die van me afrolt en ik ga boven op en hem liggen. Met mijn arm tegen zijn borstkas. Ik steek een mes recht door zijn bescherming zijn borstkas in en grom nog even. Hij ging eraan!

[Mag ik hem in volgende stukje vermoorden?(A)]

Nathaniel

Ik grom en steek een mesje in zijn neus. Zo diep dat het handsvat niet meer te zien is en ik grijns breed. 'Waarom ga je niet bij je dikke broertje in het graf liggen dan' sis ik. Ik trap hem hard in zijn edelen en lach..

[Bijna, nog even wat doen ^^ ]

El Diablo.

Austin
    'Hou je kop over James' sis ik boos en trek het mesje uit mijn neus. Ik krimp even ineen van de trap maar geef geen geluid.Het mesje stop ik in zijn mond, 'Vindt je wel lekker hé, snot'zeg ik tegen hem en grijns. Daarna maak ik een grote snee in zijn wang en kijk hem boos aan.

Nathaniel

Ik grom en spuug het mesje uit. Ik spuug in zijn oog en lach hard. Ik sta weer op. Ik ren op hem af en tackle hem hard op een steen. Daarna steek ik het zwaard door zijn buik...

El Diablo.

Austin
    Ik grom en voel de pijn door mijn buik en hoofd gaan. Ik grom en spring op. 'Maak je maar klaar om dood te gaan'sis ik boos en maak de snee in zijn nek nog dieper. Vervolgens steek ik het mes door zijn bescherming diep in zijn buik. Ik kijk hem woedend aan en trek het mes er dan uit. Ik kijk even naar hem en kijk even naar zijn mond.

[ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:45 ]

Nathaniel

Ik kreun even, en kijk hem aan. Ik ging het niet halen, dat was nu zeker. ik zucht. 'Heb jij lef?' vraag ik zacht..

El Diablo.

Austin
    Ik kijk hem aan. 'Lef om jou te vermoorden? Ja zeker' zeg ik en kijk hem aan. Mijn mes had ik al gereed om hem af te maken.

Nathaniel

'Daar heb ik het niet over' zeg ik schor.
    Ik kijk hem kil aan, en haal de zilveren armband van mijn arm. "Angeline" staat erop, de naam van mijn vriendin. Ik rijg de armband aan mijn zwaard en steek hem in zijn been. 'Breng dit naar haar, persoonlijk, zullen we zien wat voor lef je hebt' zeg ik, en pak een mes. Ik adem een paar keer in en uit en steek het dan door mijn keel. Het kanonschot klinkt door de arena.. Ik ben dood..

El Diablo.