• Hey,

    ik maak soms covers maar bij mezelf ben ik nooit tevreden haha
    Nu wil ik aan jullie vragen of jullie een cover willen proberen te maken voor mij
    De titel: Count on you
    Korte samenvatting; Nicole en haar buurjongen Daniel zijn de beste vrienden en doen veel al samen. Als Nicole voor twee weken op vakantie gaat houden ze veel contact via smsjes, skype enz enz. Nicole krijgt tijdens de vakantie een vriendje (Timo) en zodra ze terug is van de vakantie maakt hij het uit door de afstand. Nicole is verdrietig en Daniel helpt haar om eroverheen te komen. Wat Nicole alleen niet weet is dat Daniel al heel lang verliefd op haar is
    Als Daniel haar opeens zoent krijgen ze ruzie. Nicole wilt het niet want ze wil vrienden blijven en geen stelletje zijn met Daniel. Na lange ruzie leggen ze het bij en geeft Nicole Daniel nog een kans. Dan pas ziet ze hoe leuk Daniel eigenlijk is en ze geeft zich over aan haar gevoel. Ze word een stelletje met Daniel.
    Dit zijn de plaatjes die ik er graag in zou willen hebben:
    Klik klik klik Klik
    Als je andere plaatje wilt gebruiken is het ook goed
    Sfeer: Girly, romantisch
    Kleuren: vrolijk, licht

    x-jes Romy


    He like girls how eat carrots!



    Vind je hem leuk?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ga ook nog wel wat proberen!
    xxx


    "Family don’t end in blood”


    Link

    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    Ik heb like 12 dagen geleden nog een cover voor je gemaakt en toen zei je dat die goed was. A little ungrateful, my dear.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Ik heb like 12 dagen geleden nog een cover voor je gemaakt en toen zei je dat die goed was. A little ungrateful, my dear.


    Dat klopt, die is ook goed en mooi
    Ik wil er alleen meerdere zodat ik de mooiste uit kan kiezen
    Iedereen heeft een andere manier van bewerken en ik was benieuwd naar wat andere ervan zouden maken


    He like girls how eat carrots!

    Alecia schreef:
    Ik heb like 12 dagen geleden nog een cover voor je gemaakt en toen zei je dat die goed was. A little ungrateful, my dear.

    lol


    -

    Alecia schreef:
    Ik heb like 12 dagen geleden nog een cover voor je gemaakt en toen zei je dat die goed was. A little ungrateful, my dear.
    x'D.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Weet je al welke je gaat kiezen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    MonkeySwag schreef:
    Weet je al welke je gaat kiezen?



    Als het bij deze inzendingen blijft weet ik het al ja


    He like girls how eat carrots!

    Truestars42 schreef:
    (...)


    Als het bij deze inzendingen blijft weet ik het al ja


    Wanneer maak je bekend welke je gekozen hebt?


    "Family don’t end in blood”

    Ik zal morgen bekend maken welke het word


    He like girls how eat carrots!

    Ik wil ook nog wel een poging wagen, al word het waarschijnlijk vanavond of morgen dat ik hem in kan leveren.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik wil ook nog wel een poging wagen, al word het waarschijnlijk vanavond of morgen dat ik hem in kan leveren.


    No problem, ik zal wachten tot jou inzending en dan gaan kiezen :)


    He like girls how eat carrots!

    Wacht je nog op haar of ben je al aan het beslissen xD


    Spoiler alert: you will save yourself

    Het lukte me niet de afgelopen dagen, ben zowat non stop bezig geweest met stage; seriously... Vandaag van 08:00 tot 23:30 daar rondgehobbeld op die basisschool XD
    Morgen (vandaag) ga ik er mee bezig, maar ik begrijp het ook als je niet meer wilt wachten.


    Credendo Vides