• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord


    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Mensen die nog leven
    Nathaniel
    Austin

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 22:25 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wonderwatch schreef:
    [Heeft hij wel haar ogen gezien ^^


    (nog nietXD)

    James

    ik draai me angstig om naar Alexys. Ze heeft twee zwaarden vast maar daar let ik niet echt op. Ze heeft geen pupillen meer! Wat was dit nou weer voor een naaistreek uit het Capitool? Ik pak mijn speer stevig vast en met de punt snijd ik de bescherming via de rits los. Ik steek met de speer in haar borst en trek hem eruit.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alexys

    Ik lach hard en trek de speer er met gemak uit.
    Ik steek de speer recht door zijn borst en grijsn breed...


    El Diablo.

    James

    Ik spuug wat bloed uit en begin moeilijk te ademen. Ik trek een zwaard uit haar hand en maak een diepe snee bij haar keel. Er rollen een paar tranen over mijn wangen.

    (mag hij haar doden?(:)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Nee, het is zegmaar zo dat ze deze 2 dagen niet dood kan, en dan gaat ze pas dood...]


    El Diablo.

    Alexys

    Ik grijns breed.
    Een dierlijke grom verlaat mijn mond, en lachend loop ik dichterbij...


    El Diablo.

    (dat is irritantXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ach, het word wel beter voor jouw....]


    El Diablo.

    (maar in die twee dagen heeft ze toch iedereen al uitgemoordXD ze lopen maar op een klein veld en de rest staat in de fikXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {Neh, laat ik haar niet doen, maar wel verwonden ^^ ]


    El Diablo.

    James

    Ik loop achteruit en knal hard tegen de hoorn de overvloeds aan. Ik klim er snel op en probeer Alexys te steken. Ik wist niet wie ik meer haatte, Alexys of Nathaniel.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alexys

    Met een grijns loop ik dichterbij.
    Ik pak weer 2 zwaarden en grijns breed..


    El Diablo.

    James

    Jemig... hoeveel zwaarden heeft dat kind? Ik sta boven op de hoorn, die enorm heet is, en kijk naar Alexys. Ik trek een zwaard uit haar hand en steek die in haar hoofd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alexys

    Met dezelfde grijns loop ik naar hem toe.
    Ik steek een zwaard door zijn been en pak hem weer terug...


    El Diablo.

    James

    Ikgrijp naar mijn been en hinkel even rond. Ik hinkel mis en val aan de andere kant van de hoorn af. 'AAAUUUWW!!!' roep ik hard. Jemig, volgens mij had ik mijn been gebroken ofzo.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik kijk verschikt om na de schreeuw van James. Ik zie hem op de hoorn en grom even. Alexys weer. Ik storm met alle kracht die ik nu nog heb op haar af en steek mijn mes in haar rug. Ik trek hem er weer uit en klim gauw op de hoorn.