• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jasper
    Het is overduidelijk dat haar hoofd ergens anders was als hier in deze keuken bij haar ontbijt en ik besloot dat ik op dit moment het recht had om me hiermee te mogen bemoeien als haar vriendje. 'Lau wat is er?' vraag k en ik leg mijn hand op de hare, ik heb ooit geleerd dat dat gebaar vertrouwen wekt.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Hmm, daar heb je gelijk in en dit keer is het ook nog eens zonder kleren!" zegt hij en ik zie hem iets blozen. Hij pakt zijn boxer van de grond af en trekt die vervolgens aan. Hm, jammer...
    "Mooi niet dat ik in mijn naakie naar de douche loop." mompelt hij met een klein lachje en ik moet ook zacht lachen. Ik spring op en pak mijn ondergoed, trek die aan waarna ik het grote shirt ook aan trek.
    "Nee, dat is voorlopig van mij." zeg ik claimerig en steek plagerig mijn tong uit naar Nathan. Dan loop ik snel naar de deur toe, open hem en kijk even of er niemand in de gang is. Dan glip ik snel zijn kamer uit.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee, dat is voorlopig van mij,' zei ze nadat ze haar ondergoed en shirt had aangedaan. Zachtjes lachte ik. Plagerig stak ze haar tong naar mij uit. Ze liep toen naar de deur, opende die en keek of er niemand was. Blijkbaar niet, want ze glipte snel mijn kamer uit. Verbaasd keek ik haar aan en stond gauw op om achter haar aan te gaan.
    'Beck!' riep ik zachtjes. Ik sloot de deur achter mij dicht en keek automatisch beide kanten van de gang door voordat ik naar Beck toe ging.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Beck!" hoor ik zacht achter me en een deur die sluit. Ik draai me even om en zie dat Nathan achter me aan komt.
    "Ja, Nathan?" vraag ik poeslief, maar erg zacht, waarna ik weer doorloop naar de douches. Gelukkig zijn ze erg dichtbij en glip ik snel de douches in zonder op antwoord te wachten. Op de één of andere manier voel ik me weer zenuwachtig om me opnieuw uit te kleden voor Nathan zometeen.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    'Niks, alleen nadenken.' Ik kijk hem even aan. 'Hoe we hem kunnen overhalen,' zucht ik. 'Ik bedoel... Wie geloof je eerder? 2 criminelen of een collega?' ik zwijg even. 'Ik was aan het nadenken hoe we dat moeten aanpakken.' ik staar naar mijn eten en begin alles weer op te ruimen. Dag honger. Ik zucht en Leun achterover. Het idee dat in mijn hoofd zat, was onze enige mogelijkheid. Ik wist dat ik het kon, maar ik had een vriendje.... Ik bijt op mijn lip en denk na. Zou ik het gewoon stiekem uitvoeren? Of was dat hetzelfde als vreemdgaan? Ik zucht en tik met mijn nagels op de tafel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Ja Nathan?' vroeg ze poeslief. Ze liep weer door en ik volgde haar. Gauw glipte ze de douches in zonder ook maar op een antwoord van mij te wachten.
    'Beeheeck!' riep ik zachtjes lachend en liep toen ook de douches binnen. 'Kom hier,' voegde ik er nog met een lachje aan toe. Ik liep verder totdat ik bij Beck aankwam en sloot mijn armen om haar middel heen.
    'Niet zo maar weglopen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper
    Haar blik en wat ik van haar verleden brengen me tot een idee, ze weet heel goed hoe ze dit voor elkaar moest krijgen. Ik voel een jaloers gevoel door me een trekken maar toe mijn best om het weg te drukken, dit gaat niet om mijn eigen gevoelens maar over het feit dat Laurens leven geaar loopt zolang die vrouw hier rondloopt en Laurens leven is belangrijker als mijn eigen kleinzerige gedoe. 'Je moet doen wat je moet doen Lau,' zei ik en ik kneep zacht in haar hand. 'Dit gaat over je veiligheid en die is voor mij het belangrijkst.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Beeheeck!" hoor ik hem zacht lachend achter me roepen en even later loopt hij ook de douches in. "Kom hier." zegt hij met een lachje. Hij loopt door tot hij bij mij aankomt en sluit zijn armen om mij heen.
    "Niet zomaar weglopen." zegt hij en ik giechel zacht en druk mijn gezicht tegen zijn borstkast aan.
    "Sorry." zeg ik op een zielig toontje. "Ik wil gewoon graag dat je je zometeen uit gaat kleden." voeg ik er speels aan toe. Ik laat hem los en trek de boxer wat zenuwachtig onder mijn shirt vandaan en gooi hem ergens neer.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze giechelde zacht en drukte toen haar gezicht tegen mijn borstkas aan.
    'Sorry,' zei ze op een zielige toon. 'Ik wil gewoon graag dat je je zometeen uit gaat kleden,' voegde ze er toen speels aan toe. Ze liet mij los en trok toen haar boxer zenuwachtig onder haar shirt vandaan en gooide hem vervolgens ergens neer.
    'En ik heb ook zo veel aan,' lachte ik zachtjes. Ik boog naar haar toe om een kus te drukken op haar lippen. Ik trok mijn boxer uit en gooide die ergens neer.
    'En toch ben jij het meest bedekt,' zei ik zachtjes. Ik ging met mijn hand naar de uiteinde van haar shirt en trok die langzaam omhoog.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik sla mijn armen om hem heen en geef hem een knuffel. 'Ik weet het. Ik dacht er ook al aan,
    Maar blijf ver uit de buurt anders kan ik het niet.' Ik zucht en geef hem een kus. 'Ik doe het na het eten. Ik...' ik zucht en laat Jasper weer los. 'Het spijt me echt,' zucht ik. Ik kijk hem aan. 'Maar bedankt dat je het begrijpt. Ik durfde het niet voor te stellen.' Ik sla mijn ogen neer en bijt op mijn lip. Ik weet dat het niet zo moeilijk kon worden. Waarschijnlijk was het zo'n brave man, die me niet kan weerstaan en die al snel is over gehaald.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    Ik zou ver uit de buurt blijven, ik ging wel ergens buiten zitten roken of een gesprekspartner zoeken. Ik kon het idee bijna niet verdragen maar ik hield mezelf voor dat dit voor Lauren niets zou betekenen, ze moest Jonas zover krijgen dat hij naar haar zou luiseren. 'Geloof me, ik blijf uit de buurt,' zei ik. 'Het is ook niet dat ik dit een leuk idee vind maar het gaat om je veiligheid, beter jij die voor je eigen veiligheid een of andere begleider verleid als geen jij.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "En ik heb ook zo veel aan." lacht hij zacht. Hij buigt zich naar mj toe en drukt een kus op mijn lippen, ik kus hem zacht terug. Dan trekt hij zijn boxer uit en gooit hem ergens neer. Ik bekijk hem even, het is toch wennen, zo'n jongenslichaam.
    "En toch ben jij het meest bedekt." zegt hij zacht. Hij gaat met zijn hand naar het einde van mijn shirt en trekt die langzaam omhoog. Ik ga iets dichter bij hem staan terwijl ik toelaat dat hij hem uittrekt en mijn armen iets optil zodat het sneller gaat.
    "Moet je er maar iets aan doen." zeg ik, bijna ademloos.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    'Ik probeer het eerst op een andere manier, oké?' ik kijk hem aan. Hij wilde het niet en vond het moeilijk, maar dat kon ik ook wel begrijpen. Ik kijk Jasper aan. 'Jij bent de enige waarvoor ik echte gevoelens heb.' ik kijk hem aan en leg mijn hand op zijn wang. 'Ik kom gelijk daarna naar je toe. Beloofd.' Ik kijk hem met een pijnlijke blik in mijn ogen Aan. Dit keer werd degene die ik moest verleiden niet het probleem, maar ik zelf.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Ze kwam iets dichter bij mij staan. Haar armen tilde ze op waardoor ik merkte dat ze het toe liet.
    'Moet je er maar iets aan doen,' zei ze bijna ademloos. Ik lachte zachtjes.
    'Dejavu,' fluisterde ik terwijl ik haar shirt helemaal uit trok en hem ergens neer gooide.
    'Hmmm,' zei ik zachtjes terwijl ik haar bekeek. 'Laten we extra lang douchen,' fluisterde ik blozend en deed mijn armen om haar heen. Ik drukte haar iets tegen mij aan terwijl ik haar met een glimlachje aan keek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Ik weet het,' zei ik en ik streelde ove haar wang. 'Daar klamp ik me aan vast want anders zou ik gek worden van het idee wat jij straks waarschijnlijk moet doen, ik ga wel buiten zitten roken, doeik meestal als ik ergens de pest n heb.'


    Remember to be ridiculous.