• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Hmmm dan blijven we wakker." zegt hij met een glimlachje. Hij legt zijn hoofd neer op mijn borst en tekent op mijn andere bort figuurtjes. Het kippenvel schiet daardoor alweer over mijn hele lichaam heen.
    "Ik vind dit geen enkel probleem." Ik giechel zacht, ik kan het gewoon niet helpen in zijn bijzijn.
    "Ik ook niet." zeg ik zacht en laat mijn hand over zijn zij strelen. Maar mijn maag vind het blijkbaar leuk om alles te verpesten want die begint te rommelen. Ik kreun zacht en beschaamd, waarom net nu?
    "Sorry, honger." mompel ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    Ik keek naar de ketting. Het bedeltje was een grasspriet en toen herinnerde ik me iets dat ik enige tijd geleden op tv had gezien. De beruchte Grashalm-moordenaar was opgepakt en ze bleek buitengewoon jong te zijn. 'Ben jij de grashalm-moordenaar?' vroeg ik vol ontzag. 'Serieus hoe je die feestzaal Alladin vorig jaar wist binnen te dringen, dat was echt klasse, ik wou dat ik dat zo kon.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik knik en ga zitten. Ik laat het drinken door mijn keel stromen en glimlach. Dan begin ik aan mijn broodje. 'Het is wel wat vroeg,' lach ik even. ik gaap even en neem ng een hap van mijn broodje. 'Iets later was ook goed geweest.' ik lach even en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Ze giechelde zachtjes en kippenvel was over haar lichaam verschenen.
    'Ik ook niet,' zei ze zacht en liet toen haar hand over mijn zij strelen. Zachtjes lachte ik toen ik haar maag hoorde rommelen. Beck hoorde ik zachtjes keunen.
    'Sorry, honger,' mompelde ze zacht. Ik lachte weer zachtjes en ging iets omhoog zodat ik haar kon aankijken.
    'Toch maar op staan?' vroeg ik aan haar ook al bleef ik liggen op haar. Ik veegde voorzichtjes paar plukjes haar uit haar gezicht en keek haar aan met een glimlach.
    'Eerst eten of eerst douchen?' vroeg ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eva Grasspriet
    'Dat was simpel! Ik zij gewoon dat ik een pakketje hat van mijn opdracht gever voor die prins of hoe ze het daar noemen en ik kon gewoon doorlopen. Ze merkte pas dat ik een mes bij had toen hij van het balkon af viel recht de menigte in.' Ik lach als ik daaraan terug dacht. 'Je had het gezicht van die mensen moeten zien, dat was goud waard!' Ik kijk naar mijn beker.
    'Ik ga even nog wat drinken halen ben zo terug!'

    [moet gaan mijn acu van de IPod is bijna leeg, ik zet morgen wel een reactie]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Jasper de Ridder
    'Maar met dat verdomde geluid zouden we toch niet meer in slaap gekomen zijn,' zei ik en ik deed een plukje van haar haar achter haar oor en glimlachte naar haar.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en komt iets omhoog zodat hij mij kan aankijken.
    "Toch maar op staan?" vraagt hij maar hij blijft gewoon op mij liggen en veegt een paar plukjes har uit mijn gezicht. Hij kijkt me aan met een glimlach.
    "Eerst eten of eerst douchen?" vraagt hij met een lachje.
    "Eerst douchen!" zeg ik meteen. "Ik kan zo toch niet naar beneden?" Ik doel op mijn haar en make-up loze gezicht. Zo word ik liever niet gezien.
    "Maar alleen als jij meegaat." voeg ik er dan nog aan toe met een brede glimlach.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Eerst douchen!' zei ze meteen. 'Ik kan zo toch niet naar beneden?' Ik keek haar eventjes aan en zou niet weten waarom niet. Volgens mij was dit gewoon typisch iets voor een vrouw.
    'Maar alleen als jij meegaat,' voegde ze er dan nog aan toe met een brede glimlach. Ik lachte wat en knikte vrijwel gelijk.
    'Natuurlijk ga ik dan mee,' zei ik met een lachje en drukte toen mijn lippen op die van haar. 'Maar help me even met opstaan. Ik lig zo lekker!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik knik instemmend. 'Waarschijnlijk heb je daar een punt,' grinnik ik. Ik kijk hem even aan. 'Ik ga naar die psycholoog vandaag. Wil je meelopen?' Ik kijk hem aarzelen aan en begin dan aan het tweede broodje. Ik eet mijn Mond leeg en tik met mijn vingers op het tafelblad. Ik werd best wel zenuwachtig als ik aan die psycholoog dacht. Het zou mijn eerste keer worden dat ik vrijwillig ging, maar het zou goed staan. 'En wat gaan we doen met die vrouw?' Ik kijk Jasper aan en focus me op het eten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Die Jonas die vandaag zou begleiden zou hier intussen rond moeten lopen,' zei ik en ik haalde mijn hand door mijn nog natte, zwarte haar. 'Hem moeten we ervan zien te overtuigen dat die vrouw gvaarlijk en gestoord is, dan ondernemen ze misschien iets tegen ahar.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht en knikt bijna meteen. Ik grijns tevreden.
    "Natuurlijk ga ik dan mee." zegt hij met een lachje en drukt zijn lippen op die van mij.
    "Maar help me even met opstaan. Ik lig zo lekker!" Ik lach zacht.
    "Maar jij ligt op mij. Dat is moeilijk." piep ik en probeer hem van me af te duwen, wat maar half lukt. "Hé, werk eens mee." zeg ik met een pruillipje. "Ik wil graag douchen, ja."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Maar jij ligt op mij. Dat is moeilijk,' piepte ze nadat ze zachtjes had gelachen. Ze probeerde mij van zich af te duwde wat maar half lukte.
    'Hé, werk eens mee,' zei ze met een pruillipje. 'Ik wil graag douchen, ja.' Nu was ik diegene die keek met een pruillipje.
    'Wil je hier dan zo graag weg?' vroeg ik en moest toen toch zachtjes lachen. Toch ging ik van haar af en ging ik recht op zitten. Ik liet mijn blik eventjes vluchtig over Beck heen gaan.
    'Kunnen we hier echt niet blijven?' vroeg ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Wil je hier dan zo graag weg?" vraagt hij met een pruillipje waarna hij lacht. Hij gaat van me af en gaat dan recht op zitten. Ik zie zijn blik over mij heen gaan waar door ik toch lichtjes moet blozen. Ik ben helemaal naakt, zonder make-up en andere frutsels, wat me naakter laat voelen dan ik ben.
    "Kunnen we hier echt niet blijven?" vraagt hij met een klein lachje en ik schud mijn hoofd.
    "Of ja, als je me wilt zien verhongeren." lach ik zacht. "Maar hé, douchen is toch ook leuk samen?" vraag ik aan hem en ik ga weer recht op zitten en zwaai mijn benen over de rand heen.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik knik. 'dat moet wel lukken,' mompel ik. Ik had verschillende manieren, maar sommige wilde ik liever niet uitvoeren omdat ik nu Een vriendje had, maar als ik veilig wilde zijn... Ik overweeg alles. Dan was hem overtuigen op de verkeerde manier plan B en praten plan A ... Al was ik ervan overtuigd dat plan À niet zou gaan werken... Ik bijt op mijn lip en glimlach even naar Jasper.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Ze schudde haar hoofd en ik trok weer eventjes een pruillipje.
    'Of ja, als je me wilt zien verhongeren. Maar hé, douchen is toch ook leuk samen?' vroeg ze. Ze ging recht op zitten en zwaaide haar benen over de rand van het bed heen.
    'Hmm, daar heb je gelijk in en dit keer is het ook nog eens zonder kleren!' zei ik en bloosde toen iets. Ik pakte mijn boxer weer van de grond af en trok die aan.
    'Mooi niet dat ik in mijn naakie naar de douche loop,' mompelde ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you