• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

[ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:49 ]

Remember to be ridiculous.

Rikki Madeleine Beck

"Ik wil zo blijven zitten." zegt hij zacht. "En jij lag zo lief te slapen, dat wilde ik niet verpesten." Er komt een glimlachje op mijn gezicht.
    "Wakker ben ik nog veel leuker hoor." zeg ik zacht terug. "En we blijven gewoon zo zitten tot jij je weer goed voelt en zelfs erna, als je dat graag wilt." fluister ik eraan toevoegend. Ik vind het fijn om zo te zitten, dat kan ik zeker niet ontkennen.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Wakker ben ik nog veel leuker hoor,' zei ze zachtjes terug. Een klein zacht gelach kwam bij mij vandaan. 'En we blijven gewoon zo zitten tot jij je weer goed voelt en zelfs erna, als je dat graag wilt,' fluisterde ze toevoegend. Een grote glimlach kwam op mijn gezicht.
    'Beck,' zei ik zachtjes. Ik keek haar aan en glimlachte nog steeds tevreden. Een kus drukte ik op haar lippen en begroef daarna mijn gezicht weer in haar nek.
    'Hoe kan ik me nu niet goed voelen?' vroeg ik met een klein lachje. 'Jou woorden doen al zo veel. Ik sta er versteld van. In mijn hoofd zie ik nog steeds een bot meisje voor me die mij liever ziet gaan dan komen, maar jij bent dat allang niet meer. Hoe erg iemand in één dag kan veranderen.' Ik drukte een paar kleine zachte kusjes in het kuiltje onder haar keel.
    'Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt.'

[Leuk als dit plaatje aan de zijkant staat. Het leidde mij af o-O]

[Oh en met kuiltje onder haar keel bedoelde ik dat ruimte onder haar keel en tussen haar sleutelbenen, snap je?]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Hahahahahaha. :'D]

Rikki Madeleine Beck

"Beck." zegt hij zacht en hij kijkt mij aan. Hij glimlacht tevreden en drukt een kus op mijn lippen en begraaft daarna zijn hoofd weer in mijn nek.
    "Hoe kan ik me nu niet goed voelen? Jou woorden doen al zo veel. Ik sta er versteld van. In mijn hoofd zie ik nog steeds een bot meisje voor me die mij liever ziet gaan dan komen, maar jij bent dat allang niet meer. Hoe erg iemand in één dag kan veranderen.' Hij drukt een paar kleine zachte kusjes in het kuiltje onder mijn keel waardoor ik moet rillen. "Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt." Ik glilach zwak.
    "Het komt gewoon door jou." antwoord ik er op. "Jij zorgt ervoor dat ik niet zo enorm bot kan doen. Ben je veel te lief voor." Met mijn vingers kriebel ik over zijn arm en streel verder naar zijn schouder en rug toe, waar ik zacht over begin te wrijven.
    "Maar ik ben allang blij dat je je goed voelt." voeg ik er nog aan toe.

[ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 18:12 ]

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Het komt gewoon door jou,' antwoordde ze. 'Jij zorgt ervoor dat ik niet zo enorm bot kan doen. Ben je veel te lief voor.' Mijn wangen werden ietsjes rooier. Haar vingers voelde ik kriebelen over mijn arm en ze streelden toen verder naar mijn schouder en rug toe, waar ze zachtjes over begon te wrijven.
    'Maar ik ben allang blij dat je je goed voelt,' voegde ze er nog aan toe. Ik opende mijn mond eventjes om wat te zeggen, maar sloot hem weer omdat ik het vergeten wat. Mijn ogen waren nog steeds gesloten. Ze waren te moe om open te blijven.
    'Blijf bij me,' mompelde ik daarom maar zachtjes. Ik wist niks beters te zeggen. Ik ging met mijn handen over haar zij gaan naar onderen. Ik liet ze over de onderkant van haar rug gaan en liet ze daar toen rusten. Zachtjes drukte ik haar tegen mij aan.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Rikki Madeleine Beck

Hij zegt niets en het blijft even stil. Maar het is een prettige stilte.
    "Blijf bij me." mompelt hij uiteindelijk zacht. Ik voel zijn handen over mijn zij naar onderen glijden en even later over de onderkant van mijn rug, waar hij ze laat rusten. Dat brengt een rilling van genot over mijn rug heen. Hij drukt me zacht tegen zich aan en ik glimlach breed.
    "Natuurlijk blijf ik bij je." antwoord ik na een tijdje zacht. Ik laat mijn vingers door zijn haar glijden en zucht zacht, maar tevreden.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Natuurlijk blijf ik bij je,' antwoordde ze na een tijdje zachtjes. Haar vingers voelde ik door mijn haar glijden en ze zuchtte zachtjes op een tevreden manier. Ik glimlachte breed. Mijn gezicht verborg ik weer in haar nek.
    'Dank je,' zei ik zachtjes. Ik begon wat zwaarder te ademen en mijn greep om haar heen verslapte iets.
    'Ik denk.. Dat ik zo weer wil slapen,' fluisterde ik.

[Ik weet nu vrij weinig..]

[Ik ook lol.]

Rikki Madeleine Beck

"Dank je." zegt hij zacht. Hij begint zwaarder te ademen en zijn greep verslapt iets.
    "Ik denk.. dat ik zo weer wil slapen." fluistert hij zacht. Ik glimlach lichtjes en maak me langzaam los uit zijn al verslapte greep. Ik trek de dekens iets verder weg zodat hij er gemakkelijk weer in kan liggen.
    "Kom er dan lekker bij liggen." zeg ik zacht tegen hem en klop naast me op het bed.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

Ze maakte zich langzaam los uit mijn verslapte greep. Iets wat versuft keek ik haar aan en keek toe hoe ze de dekens iets weg trok.
    'Kom er dan lekker bij liggen,' zei ze zachtjes tegen mij en ze klopte naast haar op het bed.
    'Dat vind ik een goed idee,' fluisterde ik. Ik glimlachte naar haar, trok mijn ondergoed weer uit en kroop naast haar onder de dekens. Ik ging liggen en keek zo goed als het kon naar Beck terwijl mijn ogen elke keer een poging deden om dicht te gaan.

Rikki Madeleine Beck

"Dat vind ik een goed idee." fluisterde hij. Hij glimlacht, trekt zijn odergoed weer uit en kruipt dan naast mij onder de dekens. Hij gaat liggen en ik zie dat hij naar mij kijkt terwijl zijn ogen elke keer dichtzakken. Ik giechel er zacht om en druk een liefkozende kus op zijn voorhoofd.
    "Volgens mij ben je erg moe, het was ook een inspannende dag vandaag." zeg ik zacht terwijl ik wat haar van zijn voorhoofd veeg. "Ga lekker slapen, je hoeft niet wakker te blijven."

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

Ik hoorde haar zachtjes giechelen en voelde vervolgens een liefkozend kus op mijn voorhoofd. Mijn ogen sloot ik totdat ze begon te praten.
    'Volgens mij ben je er moe, het was ook een inspannende dag vandaag,' zei ze zachtjes terwijl ze wat haar van mijn voorhoofd veegde.
    'Ga lekker slapen, je hoeft niet wakker te blijven.' Ik keek haar iets aan met een slaperige glimlach.
    'Je bent echt geweldig,' fluisterde ik half verstaanbaar. Ik legde mijn hoofd tegen haar aan en deed mijn arm iets om haar heen.

[what have I missed]

Alleen het gesprek van Nathan en Rikki denk ik..]

[geen idee. Ik heb niet meer gereageerd sinds jij niet meer hebt gereageerd. Dus volgens mij slapen Jasper en Lauren nog gewoon...]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Mededeling: de nacht is voorbij, het is nu half zes want zolaat begint het ontbijt. Er klinkt een harde bel waar je bijna onmogelijk doorheen kan slapen.
    Ontbijt: Gewoon brood met beleg, yoghurt, meusli, melk, thee, koffie en water.

[ben even beneden mijn ijs eten]