• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ik hoorde haar nog iets verliggen. Ik wist niet of ze daarna iets deed, maar ik was in ieder geval gauw vertrokken.

    Ik liep een kamer binnen, keek om mij heen en de kamer kwam mij ergens heel erg bekend voor. Ik was niet meer in de gevangenis. Hoe dat kwam is mij een raadsel, maar het boeide mij niet. Ik was eruit en dat telde. Voor me zag ik Beck zitten op het bed. Met een glimlachje op mijn gezicht liep ik naar haar toe, boog ik naar haar toe terwijl ik haar zachtjes tegen het bed aan drukte en kusje haar zachtjes.

    Een glimlachje verscheen in mijn slaap en kroop wat naar Beck toe.

    Zachtjes stootte ik langzaam en diep. Ze maakte kreunende geluiden die mij een grote grijns op mijn glimlach bezorgde. Mijn lippen zaten vastgeplakt tegen haar nek aan. De kreunende geluiden veranderde in hysterische gekrijs. Geschrokken keek ik op en zag dat het niet Beck was die er lag.
    'M-mia?' stammelde ik.


    Geschrokken schoot ik overeind en keek ik om mij heen. Ik hoorde mijzelf haast hijgen. Naast mij zag ik Beck liggen slapen. De dekens sloeg ik van mij af en stapte het bed uit. Een onaangename kou kwam tegemoet. In het donker zocht ik mijn boxer op en trok die aan. Ik ging mijn kamer uit en liet de deur op een kier. Rustig liep ik door de gangen heen om wat water te gaan halen.





    [Dat schuine is dus zijn droom/nachtmerrie.. & Mia is zijn zusje.. Maar even gauw een naam bedacht.. XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik word wakker van de beweging naast me en draai me eerst moe om voordat ik besef dat ik bij Nathan lig. Ik open mijn ogen en zie dat het kleine bed leeg is. De dekens bij zijn kant zijn opengeslagen en de deur staat op een kier.
    "Nathan?" vraag ik met een schorre stem van de slaap en besef me dat hij dat natuurlijk niet hoort. Ik ga rechtop zitten en duw de dekens tegen mijn naakte lichaam aan terwijl ik in mijn ogen wrijf tegen de slaap. Waar is hij nou heen en waarom?


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik dacht nog wat te horen, maar ik liep gewoon verder. Ik ging de wc's binnen en liep naar een wasbak toe. De kraan draaide ik op. Mijn hoofd boog ik er naar toe naar de straal om wat te drinken. Met mijn handen maakte ik daarna een kommetje en hield dat in de straal om vervolgens wat water in mijn gezicht te plenzen. Ik keek nog eventjes in de spiegel, maar het drong niet echt tot me door wat ik allemaal zag. Ik liep weer terug naar mijn kamer en sloot de deur zachtjes achter mij dicht. Ik draaide mij zelf om en schrok iets toen ik Beck recht op in bed zag zitten.
    'Ik heb je toch niet wakker gemaakt?' vroeg ik zachtjes aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zo slaperig als ik ben, val ik bijna zittend in slaap. Ik open mijn ogen weer wijd als de deur open gaat en Nathan tevoorschijn komt. Hij sluit de deur achter zich en schrikt van mij.
    "Ik heb je toch niet wakker gemaakt?" vraagt hij zacht. Ik haal langzaam mijn schouders op en kijk naar zijn lichaam die alleen in een boxer gestoken is.
    "Weet niet, ik zag alleen dat jij weg was." mompel ik zacht.


    Your make-up is terrible

    [Veel zien ze toch niet aangezien het donker is?]

    Nathan Deleon

    'Weet niet, ik zag alleen dat jij weg was,' mompelde ze. Ik krabde iets aan mijn achterhoofd en voelde mij schuldig erover dat ik haar waarschijnlijk toch echt wakker had gemaakt. Ik liep naar haar toe en ging naast haar op het bed zitten.
    'Sorry als ik je wakker heb gemaakt,' fluisterde ik zachtjes en boog naar haar toe om haar een klein kusje te geven op haar wang. Eventjes hield ik mijn lippen nog op haar wang rusten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Denk het niet nee.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij loopt naar me toe en gaat naast me op het bed zitten,
    "Sorry als ik je wakker heb gemaakt." fluistert hij zacht en geeft een klein kusje op mijn wang. Ik krijg een brede glimlach op mijn gezicht. Ik laat met één hand de dekens los en leg mijn warme hand op zijn lichaam, die afgekoeld is door de koele lucht buiten de dekens en buiten de kamer.
    "Geeft niet." zeg ik zacht. "Waarom was jij wakker dan?" vervolg ik lichtelijk nieuwsgierig.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar warme hand voelde ik terecht komen op mijn lichaam. Het stelde mij gerust en een glimlach verscheen op mijn gezicht.
    'Geeft niet,' zei ze zachtjes. 'Waarom was jij wakker dan?' vervolgde ze nieuwsgierig. Ik keek haar eventjes aan.
    'Eh,' begon ik en keek even omlaag. 'Wakker geschrokken door een nachtmerrie,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Eh..." begint hij en hij kijkt omlaag. "Wakker geschrokken door een nachtmeriie." zegt hij dan zacht. Mijn mondhoeken trekken omlaag en ik trek hem tegen me aan. Heel even ben ik bang dat het mijn schuld is, door wat ik eerder gezegt heb over nachtmerries.
    "Waar over dan?" vraag ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik zag haar mondhoeken omlaag gaan en vervolgens trok zij mij tegen zich aan. Eventjes glimlachte ik.
    'Waar over dan?' vroeg ze zachtjes. Ik deed mijn armen voorzichtjes om haar heen en plaatste mijn handen op haar rug.
    'Ik ehm,' zei ik zachtjes. 'Ik was met jou en het was fijn. We ehh..' Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Nogal stom van me dat ik er zo moeilijk over deed. Ik zuchtte eventjes en legde mijn hoofd tegen haar aan.
    'We hadden seks en het was geweldig. Alleen jou stem en jou gekreun veranderde in hysterische gekrijs en jij lag er niet meer, maar Mia..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij doet zijn armen oorzichtig om mij heen en ik voel zijn handen op mijn rug.
    "Ik ehm. Ik was met jou en het was fijn. We ehh..." zegt hij zacht en hij schud lichtjes met zijn hoofd. Na een zucht legt hij zijn hoofd tegen die van mij aan en gaat hij uiteindelijk weer verder.
    "We hadden seks en het was geweldig. Alleen jou stem en jou gekreun veranderde in hysterisch gekrijs en jij lag er niet meer, maar Mia..." Ik kijk hem fronsend aan en probeer te herinneren of hij die naam eerder had laten vallen, maar ik kan me niets herinneren. Ik trek hem als nog dichter tegen me aan.
    "Oh, dat klinkt vreselijk." mompel ik. "Maar wie was Mia ook alweer?"


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze keek mij fronsend aan. Ze leek na te denken, maar in plaats van iets te zeggen trok ze mij dichter tegen haar aan. Een tevreden zuchtje ontsnapte uit mijn mond.
    'Oh, dat klinkt vreselijk,' mompelde ze. 'Maar wie was Mia ook alweer?' vroeg ze. Ik was eventjes stil. Niet omdat ik het antwoord niet wist, maar gewoon. Ik wou eventjes zo stil zitten bij Beck
    'Mia is mijn zusje,' zei ik dan toch uiteindelijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij blijft even stil en we blijven zo gewoon eventjes zitten.
    "Mia is mijn zusje." zegt hij uiteindelijk. Ik kijk even iets op omdat ik het niet verwacht had en leg dan mijn hoofd weer terug.
    "Dat is nog vreselijker..." Ik weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen dus blijf ik hem gewoon vasthouden. Dat voelt zo fijn en ik hoop dat het voor hem ook zo voelt.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Eventjes keek ze iets op en legde vervolgens haar hoofd weer terug.
    'Dat is nog vreselijker...' zei ze. Ze zei verder niets en bleef mij gelukkig gewoon vasthouden. Ik knikte ietsjes en sloot mijn ogen terwijl ik haar zoete geur zachtjes opsnoof.
    'Daardoor werd ik dus wakker,' piepte ik zachtjes. Ik slikte eventjes en probeerde te concentreren op de warmte van haar lichaam.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Daardoor werd ik dus wakker." piept hij zacht. Hij slikt en ik trek hem nog dichter tegen me aan.
    "Je had me gewoon meteen moeten wakker maken." zeg ik troostend. "Wil je weer slapen of wil je iets anders doen om je gedachten te verzetten?" vraag ik met een zachte stem aan hem. Ondertussen streel ik zacht met mijn hand langs zijn arm.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Weer werd ik dichter tegen haar aan getrokken. Ik moest een klein lachje onderdrukken.
    'Je had me gewoon meteen moeten wakker maken,' zei ze troostend. 'Wil je weer slapen of wil je iets anders doen om je gedachten te verzetten?' vroeg ze toen met een zachte stem terwijl ik haar hand zachtjes over mijn arm voelde strelen. Eerlijk gezegd verbaasden haar woorden mij.
    'Ik wil zo blijven zitten,' zei ik zachtjes. 'En jij lag zo lief te slapen, dat wilde ik niet verpesten,' voegde ik er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you