• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    'Ik zal proberen te minderen,' beloofde ik en ik streelde haar haar.
    Ik was opgelucht dat ze was ontslagen, als dit voor niets was geweest was het mijn beurt geweest. Dan was ik op die gast afgestormd en had ik hem even duidelijk gemaakt at dat mes gevaarlijk was en als hij er niet voor zou zorgen dat ze haar gezicht hier nooit meer zou laten zien zijn eigen gezicht er nooit meer hetzelfde uit zou zien als voorheen. 'Het is gewoon moeilijk, zeker om momenten dt ik me gefrustreerd of zenuwachtig ben.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan heeft ondertussen ook zijn haar gedaan en knikt lichtjes op mijn woorden. Dan spoelt hij zijn haar ook uit, net als ik.
    "Jammer." zegt hij met een zwak glimlachje. "Ik zal echt proberen om ze zo min mogelijk te geven. Ik ga dan wel weer kusjes geven zoals ik had beloofd." Hij buigt naar me toe en geeft me gelijk een kusje op mijn lippen. Ik sla mijn armen om zijn nek heen en druk mijn lippen stevig op die van hem.
    "Dat vind ik een prima idee." glimlach ik tegen zijn lippen aan.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    'Weet ik. Het is niet voor niks verslavend.' ik grinnik even. 'Maar ik zal je geen frustratie of zenuwen meer bezorgen.' ik lach en trek hem overeind. 'Soms helpt het ook om afleiding te zoeken. Dus als je drang voelt om te roken, moet je iets anders gaan doen en gewoon minderen. Van 4 naar 3 en ga zo maar door. Dan kom je er wel van af. En als je niks weet voor afleiding, zorg ik wel voor afleiding.' ik glimlach even. 'En bovendien raken je sigaretten ooit op en je kan hier heen nieuwe krijgen geloof .' Ik kijk hem aan. 'Wat helpt je voor afleiding?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Volgens mij helpt er voor mij op dit moment een heleboel,' zei ik terwijl k met haar blonde lokken speelde en glimlachte. 'Zeg weet jij heel erg toevallig of hier ergens een boksbal te vinden is?


    Remember to be ridiculous.

    Kyle Dyer

    Ze sloeg haar armen om mijn nek heen en drukte haar lippen stevig op die van mij.
    'Dat vind ik een prima idee,' zei ze tegen mijn lippen aan en voelde haar glimlachen. Ik glimlachte en liet mijn handen omlaag glijden naar haar billen.
    'Dat vind ik dan fijn om te horen,' fluisterde ik zachtjes en kuste haar daarna. Zachtjes beet ik op haar onderlip en liet vervolgens mijn tong eventjes vlug over haar lippen gaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ik ga slapen]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Ik heb geen idee, maar je kan je uitleven op een kussen?' Ik grinnik even. 'Je kan het vragen?' Ik kijk Jasper vragend aan. 'Maar dan blijf ik wel even hier, ik hoef hem voorlopig even niet meer te zien,' mompel ik , terwijl ik Jasper zijn hand pak en onze vingers verstrengel. Ik geef hem even een kus. 'en als het ergens is, denk ik in de gang van de kamers waar ik straks heen moet voor die psychologe.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ook. Welterusten!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht ook en laat zijn handen omlaag glijden waarna ik ze op mijn billen voel. Ik moet er zacht van giechelen maar probeer het binnen te houden.
    "Dat vind ik dan fijn om te horen." fuistert hij en kust me. Zacht bijt hij op mijn onderlip en laat vervolgens zijn tong even vlug over mijn lippen gaan. Ik adem zwaarder en druk mijn onderlichaam automatisch tegen hem aan. Ik bijt wat ruwer op zijn onderlip en duw hem dan blozend van me af.
    "Andere keer, oké?" vraag ik met een hese stem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze ademde zwaar en duwde haar onderlichaam tegen mij aan. Ze beet wat ruwer op mijn onderlip en duwde mij vervolgens van zich af. Verbazend keek ik haar aan en zag dat ze bloosde.
    'Ander keer, oké?' vroeg ze met een hese stem. Ik keek haar aan en schudde gelijk mijn hoofd. Ik drukte weer tegen mij aan en drukte mijn lippen ruw op die van haar. Iets later besefte ik mijzelf wat ik deed en duwde haar gelijk voorzichtjes een eindje van mij vandaan. Ik keek geschrokken naar haar, knipperde een paar keer met mijn ogen en deed toen wat stappen naar achteren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me aan en schud gelijk zijn hoofd. Ik wil net mijn wenkbrauw optrekken maar hij drukt zichzelf weer tegen mij aan en drukt zijn lippen ruw op die van mij. Ik blijf even als verlamd staan, de paniek golft door me heen, maar dan duwt hij mij van zich af. Hij kijkt mij geschrokken aan en ik kijk even geschrokken terug. Hij knippert een paar keer en doet wat stapperen naar achter. Mijn ademhaling hapert en ik schud lichtjes met mijn hoofd. Mijn ogen zijn zo groot geworden dat ze bijna uit hun kassen rollen en ik heb geen idee wat ik nu moet doen, behalve zorgen dat ik niet in paniek raak.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze keek me geschrokken aan. Haar ademhaling was gaan haperen en ze schudde lichtjes haar hoofd. Haar ogen waren groter geworden. Ergens was ik blij dat ze me niet sloeg of weg rende of iets in die richting, maar dat ze zo stil stond en niks zei beviel me ook niet. Ik deed een stapje naar voren. Ik wou haar tegen mij aandrukken en kalmeren, maar het was mij schuld hoe ze nu is. Ik deed weer een stap terug.
    'Het spijt mij,' zei ik zachtjes. Ik snap niet waarom het gebeurde en waarom ik het deed. Ik beet op mijn lip en keek omlaag naar mijn voeten. Enige wat ik nog hoorde was het idiote geklop van mijn hart die eruit lijkt te willen springen en het water dat neer kwam op de douche tegels.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij doet een stap naar voren maar zet hem uiteindelijk ook weer terug.
    "Het spijt mij." zegt hij zacht. Hij bijt op zijn lip en kijkt omlaag naar zijn voeten. De stilte is oorverdovend, ik hoor alleen de douche en mijn eigen versnelde ademhaling. Ik probeer mezelf van hyperventilatie te houden als mijn ogen van hem wegschieten en ik lichtjes knik, op zijn excuses. Daarna stap ik de douche uit, grijp ik een handdoek en loop ik nog kletsnat de douche uit, op een snel tempo. Ik voel me een beetje een enorme aansteller, alhoewel ik niet zo goed snap waarom hij dat ineens deed. En ik wil ook niet in zijn bijzijn hyperventileren of huilen. Dus loop ik snel mijn kamer in.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik hoorde haar weglopen. Ik friemelde een beetje aan mijn eigen vingers en wist niet echt wat ik nu moest doen. Haar volgen of? Ik wist het niet en bleef daarom maar staan. Ik wou weten waarom ik het deed. Er was geen enkel logisch verklaring voor waarom ik het deed. Ik schudde mijn hoofd en besloot om mijzelf maar eerder verder te wassen. Ik deed de kraan dicht toen ik klaar was en pakte een handdoek die ik om mijn middel heen deed. Ik pakte mijn boxer op van de grond en zag de kleren van Beck nog liggen. Ik pakte ze op en nam ze mee terwijl ik richting mijn kamer liep. Ik ging straks naar Beck toe, had ik mijzelf voor genomen. In mijn kamer had ik de kleren op bed gegooid en mij zelf afgedroogd. Nadat ik een schone boxer had aangedaan liet ik mijzelf op bed vallen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Mijn ogen vullen zich met tranen en ik begin mezelf verwoed af te drogen. Ik merk amper op dat het bed naast die van mij beslapen is. Als ik klaar ben, wikkel ik de halfnatte handdoek om mijn haar heen. Buiten hoor ik voetstappen en ik druk mijn vuist tegen mijn mond aan om het snikken te stoppen. Als ik merk dat diegene door is gelopen, pak ik mijn koffer en begin ik er in te graven naar kleding. Ik trek een jurkje aan en als ik mijn panty te onvoorzichtig aantrek, scheurt hij. Ik vloek zacht tussen de snikken door. Aangezien het me niet lukt om mezelf te kalmeren, begin ik hard mijn haar te borstelen.


    Your make-up is terrible