• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Beck." mompelt Nathan en hij trekt wat aan het kussen. Ik open mijn ogen in het donker die het kussen maakt en bedenk me dat ik met hem in één bed lag. Naast me voel ik hoe hij recht op gaat zitten.
    "Dat was toch niet juw wekker?" vraagt hij en ik kom ook langzaam overeind.
    "Hmm..." mompel ik en wrijf in mijn ogen. "Nee, ik heb geen wekker." mompel ik erna en kijk eventjes naar Nathan. Hij ziet er lief uit, zo slaperig en naakt, half onder de dekens.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik kijk op en glimlach. 'Dat zie Ik ja.' ik grijns en sla mijn arm om zijn middel. Ik geef hem een kus op zijn wang en loop de trap af. 'Hopelijk is het eten lekker,' lach ik. Ik glimlach en loop de trap af naar beneden. 'Ik heb honger,' grijns ik en loop enthousiast de keuken binnen


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Ik ook,' zei ik.
    Ik trok haar mee de keuken binnen en zag Sanne mt een ongeveer evenoud meisje zitten dat er te ontschuldig uitzag. Ik liet Lauren los en begon frambozenjam op twee boterhammen te smeren.


    Remember to be ridiculous.

    Eva Grasspriet
    'Ik ben Eva!' Zeg ik vrolijk, ik miks mijn komkommers en tomaten door elkaar en scheur het plakje kaas in stukjes. Ik leg mijn boterham op het bord dat ik had gepakt en gooi de salade erover. Ik til de boterham op en neem net optijd een hap voor er een tomaatje van mijn brood afvalt.


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Sanne Hoogdoorn
    Yeey, nog een jong, ontschuldig ogend en vrolijk meisje hier. Het zou het humeur van de anderen misschien goed doen, veel belaberder als dat van de meesten gisteren kon het toch niet worden mar het ging om het idee. 'Leuk om je te ontmoeten,' zei ik. 'Waarom zit je hier?'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ik keek naast me toen ik voelde dat Beck bewoog.
    'Hmm...' mompelde ze en wreef toen in haar ogen. 'Nee, ik heb geen wekker,' mompelde ze en keek mij toen eventjes aan.
    'Niet?' zei ik iets wat verbaasd terwijl het eigenlijk wel logisch was. Waarom zou je in een gevangenis een wekker meenemen? Ik schudde iets wat mijn hoofd en ging op de rand van het bed zitten.
    'Op staan dan maar?' vroeg ik met tegen zin aan Beck. Liever bleef ik nog even liggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Niet?" vraagt hij verbaast. Hij schud zijn hoofd iets en gaat op de rand van het bed zitten.
    "Opstaan dan maar?" vraagt hij, duidelijk met tegenzin. Ik zucht, het geluid stopt eindelijk. Mijn oren gingen al pijn doen.
    "Natuurlijk niet. Ik slaap tot wanneer ik wil. Daar heb ik geen wekker voor nodig." verklaar ik. "Ik wil niet opstaan, ik wil slapen." voeg ik er dan mompelend aan toe en laat mezelf weer terug ploffen in het kussen.


    Your make-up is terrible

    Eva Grasspriet
    Grinnikend geeft ik antwoord, 'Een paar bodyguard konden er niet tegen dat ze hadden verloren en ik dat mensje had vermoord voor zei iets konden doen.' Ik denk even na over mijn antwoord. 'Daar had je bij moeten zijn geweest.' Ik haal mijn schouders op en grijns. 'Ik ben huurmoordenaar van beroep, dat is waarom ik hier zit... Nu uiteindelijk, na een rechtszaak enz. Je kent het wel!' Ik neem nog een paar happen. 'Waarom zit jij hier en hoe?' Ik vind het altijd leuker om te weten hoe in plaatsvan waarom, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij!

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 22:10 ]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Sanne Hoogdoorn
    Een huurmoordenaar? Die muis? Ze is kleiner als mij en ziet er belachelijk schattig uit. Ze doet niet eens de moeite om er afstandelijk uit te zien zoals ik zodat ik iets meer respect krijg als met mijn eigen enthousiaste karakter. 'Ik zit hier voor alles wat met inbraak, diefstal, zakkenrollen en dat soort gedoe te maken heeft,' zei ik uiteindelijk toen ik besloot dat ik net verbaasd moest zijn, we zaten hier geen van allen omdat we zo buitengewoon lief en braaf en geweldig en weet ik veel wat er allemaal nog meer in dat rijtje pas zijn.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik glimlach em volg Jasper zijn voorbeeld. Ik smeer twee broodjes en zet mijn bordje op een dienblad. Ik glimlach en kijk om me heen. 'Waar gaan we heen?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach even. ik schenk wat drinken in en zet dat ook op het dienblad. Ik wacht geduldig op Jasper en kijk om me heen opzoek naar een plekje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Natuurlijk niet. Ik slaap tot wanneer ik wil. Daar heb ik geen wekker voor nodig,' zei ze nadat het geluid eindelijk was gestopt. Zachtjes lachte ik.
    'Ik wil niet opstaan, ik wil slapen,' voegde ze er nog aan toe en liet zichzelf weer terug ploffen op het kussen. Ik lachte zachtjes en ging vervolgens zachtjes half over haar heen liggen.
    'Zullen we dat dan maar doen?' vroeg ik met een klein lachje. 'Ik kan ook nog wel wat slaap gebruiken,' voegde ik er nog aan toe terwijl ik eventjes mijn vingers over haar heen liet gaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en gaat half over mij heen liggen waardoor ik ook moet lachen.
    "Zullen we dat dan maar doen? Ik kan ook nog wel wat slap gebruiken." zegt hij en laat zijn vingers over mij heen gaan waardoor ik ril.
    "Hm, ik weet niet echt zeker of ik nog wel kan slapen nu." grijns ik en leg mijn hand op zijn lichaam. "Niet nu ik wakker ben geworden naast jou en jouw lichaam, die naakt is." verklaar ik mezelf nader.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik pak een kop thee en kijk even rond. Ik bsluit dat we Sanne even met het andere meisje alleen laten, vast leuk voor haar om een leeftijdsgenootje te spreken. Daarom loop ik naar een paar tafeltjes verder en zet mijn spullen weg. 'Vind je dit een goed tafeltje?' vraag ik glimlachend.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Hm, ik weet niet echt zeker of ik nog wel kan slapen nu,' grijnsde ze en legde toen een hand op mij neer.
    'Niet nu ik wakker ben geworden naast jou en jouw lichaam, die naakt is,' verklaarde ze toen. Ik merkte dat ik lichtjes bloosde, maar dat maakte mij niet echt veel uit.
    'Hmmm dan blijven we wakker,' zei ik met een glimlachje. Ik legde mijn hoofd neer op haar borst en ging op de haar andere borst kleine figuurtjes tekenen.
    'Ik vind dit geen enkel probleem.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eva Grasspriet
    'Coooooooool!' Zeg ik, ik haal iets onder mijn stiekje vandaan. 'Dit had zo'n vrouw om die ik niets vermoorde van haar ex!' Ik liet haar een kettinkje zien met en fonkelend grassprietjes eraan. 'Ik vond dat die wel bij mij paste.' Lach ik, het is moeilijk om niet vrolijk te zijn hier, er hangt hier zo'n bedompte sfeer je moet wel vrolijk zijn anders wordt je erdoor verpletterd!

    [mijn wifi is heel slecht hier dus ik kan welles geen wifi meer hebben maar dan weet je waarom ik niet antwoord!]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein