• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Dejavy." fluistert hij nadat hij gelachen heeft. Hij trekt mijn shirt helemaal uit en gooit hem ergens in een hoekje.
    "Hmmm." zegt hij zacht terwijl hij me bekijkt en ik rood word. "Laten we extra lang douchen." fluistert hij dan blozend en doet zijn armen om mij heen. Ik drukt me tegen zich aan en kijkt me aan met een glimlachje.
    "Goed." zeg ik met een klein glimlachje en maak me los uit zijn omhelzing om naar de douche toe te lopen en hem aan te zetten. Ik wacht even tot hij warm is en trek dan Nathan aan zijn hand er onder.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik sla mijn armen om hem heen en nestel me tegen hem aan. 'En niet roken. Dat is slecht voor je,' mompel Ik. Ik glimlach even en kijk hem dan aan. Ik sta op om het dienblad op te ruimen en loop dan weer terug naar Jasper. Ik ga op zijn schoot zitten en kijk hem aan. 'I love you.' Ik geef hem een kus. 'Het duurt niet lang.
    Beloofd.' Ik geef hem nog een laatste kus en loop dan de eetzaal uit. Bij elke pas
    Die ik zet, laat ik mijn geweten en hersens meer dalen. Totdat alles op nul staat en er alleen maar Zelfverzekerdheid, lust en uitdagendheid. Met vastbeslotenheid loop ik naar de hal. Ik bekijk de man even en wacht tot we oogcontact hebben en loop dan langzaam en met mijn charmantste glimlach naar hem toe, wat hem verbaasde en in verwarring bracht .


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    Ik haast me via de achterdeur naar buiten. Ik loop een stukje door en ga ergens op een bankje zitten. Ondanks het feit dat ze het me net verboden heeft haa ik een sigaret uit het pakje in mijn broekzak en steek hem op. Ik neem een trekje. Het ontspande me een beetje en ontspanning was precies wat ik op dit moment nodig had. Ik mocht niet denken aan wat Lauren op het punt stond om te doen.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Goed,' zei ze met een klein glimlachje. Ze maakte zich los uit mijn omhelzing en liep naar de douche toe die ze vervolgens aanzette. Ik bekeek haar vanaf een afstandje en glimlachte tevreden. Ze trok aan mijn hand onder de straal. Ik had nog een koude straal verwacht, maar de straal was eerlijk gezegd al lekker warm. Ik veegde de natte haren voor mijn ogen weg en deed dat zachtjes hetzelfde bij Beck.
    'Zelfs nat ben je mooi,' mompelde ik zachtjes en keek haar bewonderend aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik glimlach. Ik had hem in mijn macht. Zijn verlangen was nu groot. 'Oke je hebt het verhaal gehoord...' Ik kijk hem aan en glijd met Mijn vingertoppen over zijn wang naar zijn hals, terwijl ik op de balie leunde en inkijk had wat hij erg leuk vond. Hij knikt braaf met zijn ogen en kort op mijn gezicht gericht. Dan zakken zijn ogen weer af naar lager. Ik walgde ervan,
    Maar ik moest doorgaan. Ik til met mijn vinger zijn hoofd op, zodat hij me aankijkt. Ik breng mijn hoofd dichter bij de zijne. 'Bel haar en ontsla haar,' fluister ik. Hij knikt en pakt vlug de telefoon. Ik luister half naar het gesprek. Het was me gelukt, nu het andere nog doorstaan... Na het belletje staat hij op,
    Pakt mijn pols en trekt me achter zich aan een kamertje in. Daar doe ik wat hij van me wilt. Zodra hij me grijnzend en tevreden aankijkt kleed ik me weer aan en loop vlug naar mijn kamer om een douche te nemen. Ik voelde me vies.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Hij veegt wat natte haren uit zijn gezicht en vervolgens ook uit mijn gezicht.
    "Zelfs nat ben je mooi." mompelt hij zacht en hij kijkt mij duidelijk bewonderend aan, waardoor ik verlegen mijn ogen neersla en rood word.
    "Jij ook hoor." mompel ik en ik druk mijn voorhoofd tegen zijn borstkast aan. "Niet meer complimentjes geven, daar kan ik niet tegen. Volgens mij hadden we het er gister nog over."


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Zou ik weer naar binnen gaan? Gewoon naar binnen dat kon toch ge- Nee Jasper, je moet buiten blijven. Ik ken mezelf langer als vandaag en als je eenmaal binnen bent kan j ht niet laten, dan loop je langs de balie en het kantoortje en maak je jezelf weer helemaal gek. Lauren komt vanzelf naar je toe als ze klaar is, dat hebben jullie net afgesproken. Tegen de frustratie en het holle gevoel steek ik nog een sigaret op. Ik moet toch iets met mijn zenuwen.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ze sloeg haar ogen neer en ik zag dat ze rood werd.
    'Jij ook hoor,' mompelde ze en drukte haar voorhoofd toen tegen mijn borstkas aan. Mijn wangen werden rood.
    'Niet meer complimentjes geven, daar kan ik niet tegen. Volgens mij hadden we het er gister nog over,' zei ze. Ik knikte lichtjes en sloot mijn armen weer om haar heen.
    'Dat weet ik,' zei ik zachtjes en drukte een klein kusje op haar natte haren. 'Maar ik wil ze af en toe gewoon geven.' Ik wreef zachtjes met mijn hand over haar rug heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel zijn lichaam iets bewegen waardoor ik merk dat hij knikt en sluit zijn armen weer om mij heen, wat een fijn gevoel geeft.
    "Dat weet ik." zegt hij zacht en drukt een klein kusje op mijn haar. "Maar ik wil ze af en toe gewoon geven." Hij wrijft met zijn hand zacht over mijn rug heen.
    "Dat mag niet." mompel ik. Ik draai me snel om en pak de shampoo, die ik open en behoorlijk wat op mijn hand spuit. Daarna reik ik hem naar Nathan.
    "Wil jij ook iets?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat mag niet,' mompelde ze. Ze draaide zich gauw om en pakte de fles shampoo. Ze deed behoorlijk wat op haar handen en reikte toen de fles naar mij toe.
    'Wil jij ook iets?' vroeg ze. Ik knikte lichtjes en hield mijn hand op naar haar.
    'Maar ik wil ze zo graag geven,' zei ik zachtjes en keek eventjes maar naar mijn hand.
    'Waarom kon jij er ook al weer niet tegen?' vroeg ik nog zachter beschamend. Mijn wangen werden roder en ik vond het nogal stom dat ik het was vergeten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Met tegenzin draai ik de douche uit en droog me af. Ik kleed me om en fatsoeneer mezelf. Ik bijt op mijn lip en trek mijn kleding weer aan. Heel langzaam slenter ik de trap af. Van mijn elegante loopje is niks meer over. Ik voel me vies, echt vies en afschuwelijk. Wat had ik gedaan? Ik slik en loop de tuin in. De buitenlucht maakt me iets rustiger. Ik zie Jasper zitten. Met lood in mijn schoenen loop ik langzaam naar hem toe. Hoe kon ik hem dit aandoen? Ik zie dat hij toch rookt en ga zwijgend naast hem zitten. Zonder iets te zeggen pak ik de sigaret uit zijn hand, neem zelf een trekje en gooi hem dan op de grond. Ik blaas de rook uit en staar voor me uit. Ik voelde me klote...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    De sigaret wordt ui mijn hand gehaald en toen ik opzij keek zag ik dat Lauren naast me was gaan zitten. Ze nam een trekje en gooide hem op de grond. Ik wreef hem uit met mijn voet en keek naar Lauren. Ze staarde voor zich uit en ik zag dat ze van zichzelf walgde, ik kon dat niet verdragen, dit was nodig geweest om haarzelf haar veiligheid te garanderen maar ikzelf voel me ook niet lekker bij de gedachte aan wat ze net heeft moeten doen maar soms moet je nou eenmaal offers brengen voor je veiligheid. Ik trok haar in een omhelzing, volgens mij hadden we daar allebei behoefte aan.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt en houd zijn hand op, waarna ik er shampoo op spuit.
    "Maar ik wil ze zo graag geven." zegt hij zacht en hij kijkt naar zijn hand. "Waarom kon jij er ook al wer niet tegen?" vraagt hij nog zachter en hij klinkt beschaamt. Zijn wangen worden roder en ik smeer de shampoo in mijn haar en blijf een tijdje stil terwijl ik dat doe.
    "Gewoon. Volgens mij heb ik dat niet uitgelegt maar het is gewoon zo." Ik haal kort mijn schouders op en spoel mijn haar uit.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    'Ze is ontslagen,' mompel ik. Ik sla mijn armen om zijn middel en sluit mijn ogen. Het geeft me een goed en veilig gevoel. Ik slaak een diepe zucht en klem me vast Aan Jasper. 'Het liefst laat ik hem nooit los. Ik leg mijn hoofd
    In zijn nek en luister naar zijn ademhaling. De geur van rook hing er nog wel. 'je moet minder roken,' grinnik ik. Ik kijk hem even aan en glimlach. 'Roken is slecht voor je en ik kan niet zonder je, dus het zou zonde zijn als roken je bij me weg moet halen.' Ik geef hem een kus en nestel me tegen hem aan. 'Maar ondanks dat je rookt houd ik wel van je.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Ik keek nog eventjes naar mijn handen en besloot om mijn haren maar te doen voordat alles van mijn hand was gespoeld.
    'Gewoon. Volgens mij heb ik dat niet uitgelegt maar het is gewoon zo,' zei ze. Ik keek haar een beetje verbaasd aan. Ze haalde haar schouders kort op en spoelde toen haar haren uit. Ik knikte lichtjes en volgde haar voorbeeld.
    'Jammer,' zei ik met een zwak glimlachje. 'Ik zal echt proberen om ze zo min mogelijk te geven,' zei ik met een glimlachje. 'Ik ga dan wel weer kusjes geven zoals ik had beloofd.' Ik boog naar haar toe om gelijk een kus te drukken op haar lippen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you