• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Ah joh, de panty op die foto is ook al kapot ;D]

    Nathan Deleon

    Ik keek naar het plafond en het viel mij op dat die behoorlijk saai was.. Ik graaide met mijn hand onder de kussen vandaan, pakte het kettinkje eronder vandaan en liet die vervolgens boven mijn gezicht bungelen. Ik aandachtig hoe het hangertje van links naar rechts ging totdat hij helemaal stil in. Ik zuchtte en bedacht me dat als ik nog wou eten, dat ik wel eens mocht op schieten. Toch kwam ik met tegenzin overeind en haalde ik mijn koffer onder het bed vandaan. Ik deed hem open en zocht naar kleding. Als eerste graaide ik er gelijk een muts uit die ik meteen op zette. Ik zuchtte en graaide wat verder door de koffer heen. Uiteindelijk haalde ik er dan toch een set kleding eruit die ik aantrok. Ik stond op en verliet mijn kamer om daarna richting de keuken op de lopen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahaha I know. Daardoor kreeg ik het idee.]

    Rikki Madeleine Beck

    Als mijn haar eindelijk goed zit, zijn mijn tranen ook groot en deels opgedroogt. Ik loop naar de wasbak en gooi een plens water in mijn gezicht. Dan begin ik aan mijn make-up. Ik teken mijn wenkbrauwen bij, oogschaduw, eyeliner en mascara. Als laatste stift ik mijn lippen bloedrood. Kleurt mooi bij mijn bloeddoorlopen ogen, merk ik sarcastisch bij mezelf op. Ik doe nog een zwarte ketting om en een zwart armbandje voordat ik mijn laarzen aantrek. Ik probeer zelfverzekerd de deur achter me dicht te doen en naar beneden te lopen, maar eigenlijk loop ik er een beetje schichtig en in elkaar gekrompen bij. Ik heb als nog honger en begeef me naar de keuken. Ik kijk niet wie er zitten, ik pak een bord, smijt er wat brood op en pak een kop koffie, waarna ik me naar de eerste lege tafel begeef en eraan ga zitten.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik liep voor mij doen behoorlijk langzaam. Zou ze er zitten? Niet.. Wel? Ik liep naar binnen en keek beetje vluchtig de zaal rond. Mijn ogen vielen al gauw op Beck. Haar rug zat naar mij toe, maar ik herkende haar gewoon door haar aparte uiterlijk. Ik liep naar het eten toe waar ik een schaal yoghurt nam en koffie. Ik draaide mijzelf om en dacht na over waar ik ging zitten. Toch besloot ik om naar Beck toe te lopen. Ik werd zenuwachtig bij elke stap die ik naar haar toe zette. Misschien wou ze me nu niet zien. Iets wat trillerig zette ik mijn spullen op tafel neer en ging ik tegen over haar zitten. Ik begon een beetje te roeren in de yoghurt en nam af en toe een hapje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik neem een hap van mijn brood en slik hem moeizaam door. Dan zet iemand wat trillig zijn spullen bij mij aan tafel en als ik opkijk is het Nathan. Ik knipper een paar keer en kijk weer naar mijn bord, hopend dat hij niet ziet dat ik gehuilt heb. Ik hoop sowieso dat niemand het ziet. Hij gaat zitten en hij roert wat in zijn yoghuty en neemt af en toe een hap. Ik neem nog een hap van mijn brood en neem dan een slok van de zwarte koffie. Ik merk dat ik de grote hoeveelheid suiker ben vergeten die ik er normaal altijd in doe maar durf niet meer op te staan, dus drink ik hem gewoon zo op.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Af en toe keek ik Beck een beetje aan. Ik keek ietsjes toe hoe ze een hap van haar brood nam en een slok van haar koffie. Ik beet eventjes op mijn lip en at mijn yoghurt toen verder op.
    'Je eh.. Kleren lagen er nog. Ik heb ze meegenomen, maar ik wist niet waar je kamer was,' zei ik en zweeg eventjes. Ik begon te roeren in mijn koffie al zat er alleen maar koffie in en hoefde het niet geroerd te worden.
    'Ze liggen nog op mijn kamer. Ik wil ze zo wel halen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Je eh... kleren lagen er nog. Ik heb ze meegenomen, maar ik wist niet waar je kamer was." zegt hij en hij zwijgt. Ik ben blij dat hij dat niet wist, straks was hij langs gekomen... Hij roert in zijn koffie.
    "Ze liggen nog op mijn kamer. Ik wil ze zo wel halen." Ik glimlach zwak en kijk hem kort aan, waarna ik mijn blik weer op mijn bord richt.
    "Oké." zeg ik schor en met een zachte stem. "Dat is erg lief van je, bedankt." Ik glimlach weer maar dan naar mijn bord.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oké,' zei ze schor en met een zachte stem. 'Dat is erg lief van je, bedankt,' zei ze. Ik keek haar eventjes aan en zag dat ze naar haar bord glimlachte. Ietsjes krulde mijn mondhoeken omhoog en dronk toen een beetje aan mijn koffie.
    'Het spijt mij echt Beck,' zei ik zachtjes en zette mijn kopje neer. Ik keek omlaag.
    'Echt. Ik heb geen flauw idee waarom ik het deed. Ik weet dat ik het niet mocht doen en toch deed ik het. Ik zou dat niet doen. Ik zou luisteren naar jouw woorden en toch deed ik dat niet.' Met een verwarde blik keek ik eventjes naar Beck.
    'Het spijt mij echt Beck. Ik wou echt dat ik dat nooit had gedaan. Ik eh.. Ik ga je kleren ophalen,' zei ik. Ik stond op en liep toen weg naar mijn kamer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Het spijt mij echt Beck." zegt hij zacht en zet zijn kopje neer. "Echt. Ik heb geen flauw idee waarom ik het deed. Ik weet dat ik het niet mocht doen en toch deed ik het. Ik zou dat niet doen. Ik zou luisteren naar jouw woorden en toch deed ik dat niet." Ik bijt hard op mijn lip en blijf naar mijn bord kijken, hoewel ik weet dat hij nu naar mij kijkt.
    "Het spijt mij echt Beck. Ik wou echt dat ik dat nooit had gedaan. Ik eh.. Ik ga je kleren ophalen." zegt hij en hij staat op om naar zijn kamer te lopen. Ik blijf zitten en knipper enkele tranen weg, ik wil niet dat mijn make-up uitloopt. Ik neem nog een paar happen, die ik amper kan wegslikken en sta dan ook op om naar boven te lopen. Verward en zenuwachtig blijf ik voor zijn deur staan, ik weet niet of hij daar is. Toch klop ik zacht aan en richt mijn blik onderdanig en bang naar beneden.


    Your make-up is terrible

    Eva Grasspriet
    Ik schenk opnieuw wat melk in mijn beker. Dan draai ik me om en kijk de ruimte door. Alles wat ook maar een wapen kon worden hadden ze weg gehaald, op de tafels en bankjes na. Ik zucht, achja we kunnen er vast wel een feetje bouwen!


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

    'Ik heb geen idee, maar je kan je uitleven op een kussen?' Ik grinnik even. 'Je kan het vragen?' Ik kijk Jasper vragend aan. 'Maar dan blijf ik wel even hier, ik hoef hem voorlopig even niet meer te zien,' mompel ik , terwijl ik Jasper zijn hand pak en onze vingers verstrengel. Ik geef hem even een kus. 'en als het ergens is, denk ik in de gang van de kamers waar ik straks heen moet voor die psychologe.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Ik heb geen zin om te gaan lopen,' zei ik, ik kon soms zo ontzettend lui zijn maar dat was niet de voornaamste reden voor mijn antwoord. Ik had totaal geen behoefte om naar binnen te lopen en die gast te zien, ik kon Lauren niets verwijten en ze was prachtig dus ik kon die Jonas ook niet verwijten dat hij haar had gewild maar alsnog. Ik keek naar een boom en zuchtte. 'Dan maar op deze manier.'
    Ik stond op en begon mijn geweldige bokstechnieken op de boom los te laten.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan terwijl hij bezig is. Er zat hem iets dwars en ik kon ook wel raden wat. 'Doe je je geen pijn,' vraag ik zachtjes. Ik blijf besluiteloos staan en kijk om me heen. Dan loop ik langzaam naar hem toe en ga
    Achter hem staan. 'Jasper?' ik kijk hem aarzelend aan. 'Ben je boos?' ik bijt op mijn lip en kijk hem van opzij aan. 'Het spijte echt.' ik kijk hem aan en dan naar de bewegingen die hij uitvoert. Normaal zou ik me veilig Hebben gevoeld dat hij zo goed kon vechten, maar nu beangstigde het me een beetje. Deels omdat ik me schuldig en verschrikkelijk voel. Ik kijk strak voor me uit en bijt hard op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jaspr de Ridder
    'Ja ik ben boos,' zei ik, mijn vuisten begonne al behoorlijk pijl te doen. 'Maar niet op jou.'
    Ik stopte met het tegen te boom meppen, liep naar haar toe en sloeg mijn armen om haar heen. 'Ik ben boos omdat dit noodzakelijk was, omdat mensen nooit gewoon naar ons luisteren.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan en sla mijn armen om hem heen. 'Ik voel me vies,' fluister ik in zijn shirt. Ik houd hem steviger vast. 'Laat me niet meer los,' fluister ik weer. Ik voel een traan over mijn wang stromen en klem me nog steviger om hem heen. Ik snik en knijp mijn ogen dicht. 'Ik kan mezelf niet geloven dat ik het heb gedaan. Vroeger... Dat was zo anders... Ik denk...' Ik zwijg. Was ik veranderd? Zo snel al? Dit had niets met veranderen te maken, dit had te maken met het feit dat ik nu van iemand hield en hem heen pijn wilde doen. 'Ik wil je gewoon geen pijn doen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Lauren dit was de enige oplossing en ik heb zelf gezegd dat het mocht,' zei ik. 'Ik zou me niet zo mogen voelen op dit moment, dit moet voor jou moeilijker zijn als mij, ik moet er op dit moment voor jou zijn.'
    Ik veegde de traan van haar wang. Ik moest mijn eigen gevoelens nu wegzetten, die kwamen later wel, Lauren had nu eerst alle steun nodig.


    Remember to be ridiculous.