• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem langzaam aan en glimlach. 'Waarom ben je zo lief? Ieder ander mens zou me nu haten.' ik kijk hem aan en geef hem een tedere kus. 'Maar het gaat wel weer,' glimlach ik kleintjes. Het was niet helemaal waar. Ik voelde me nog steeds vies en schuldig, maar het feit dat Jasper er nog steeds op dezelfde manier voor me was deed me
    Goed. Ik glimlach even en geef hem nog een kus. Dan pak ik zijn hand en verstrengel onze vingers weer. Ik trek hem mee naar ons plekje in de tuin en ga er zitten. Ik trek Jasper ook naar beneden en leun tegen hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Ik ben zo lief omdat ik aan je merk dat je dit niet echt wou, dat je mij geen pijn had willen doen,' antwoordde ik en ik sloeg een arm om haar schouders. 'En ik kan je niet haten omdat je veilig wilt zijn, soms moet je offers brengen voor je veiligheid.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik zucht en knik langzaam. 'ja soms moet dat,' zucht ik. 'Maar het is niet leuk.' ik glimlach even en kijk hem aan. 'En hoe gaat het met je?' Ik glimlach even en kijk hem aan. 'En eerlijk.' ik kijk hem onderzoeken en doordringend aan. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en sluit mijn ogen. 'Vertel me maar gewoon de waarheid.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik zuchtte. Ik wou haar niet vertellen hoe ik me echt voelde maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om nu tegen haar te liegen. 'Ik voel me gefrustreert,' gaf ik met tegenzin toe. 'Het liefst zou ik nu naar binnen stormen en mijn geweldige vechttechnieken op hem los te laten en daarom ga ik voorlopig maar even niet naar binnen.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik knik langzaam en glimlach kleintjes. 'Nee ga dan maar niet naar binnen.' Ik zet mijn nagels even in mijn handpalm. Dan ga ik liggen en laat mijn hoofd op zijn schoot rusten. 'Jasper..' Ik kijk omhoog en kijk hem aan. 'Ik houd van je.' ik glimlach en kijk hem aan. 'Dat doe ik echt.' Ik ga met mijn vingertoppen over zijn wang en schuif zijn shirt omhoog en geef een kus op zijn buik. Dan laat ik zijn shirt weer los en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Ik houd ook van jou,' zei ik en ik streelde over haar haar en legde een arm achter haar rug zodat ze niet zo makkelijk hier vanaf zou vallen. Ik glimlachte. 'Dat doe ik echt.'


    Remember to be ridiculous.

    [moet gaan, kom later vanmiddag misschien terug, vanavond zeker]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ik liep de keuken uit zonder om te kijken om te zien wat Beck ging doen. Gelijk liep ik door naar mijn kamer en sloot de deur achter mij dicht. Ik keek naar het bed van Finn en vroeg me af waar hij als die tijd is geweest. Zijn bed ziet er onbeslapen uit. Ik schudde iets mijn hoofd en pakte de kleding van Beck van mijn bed af. Ik bleef er eventjes naar kijken en hoe raar het misschien ook mocht wezen, toch snoof ik er zachtjes aan om haar geur weer te ruiken. Ik schrok op toen ik zacht geklop op de deur hoorde. Ik fronste iets en liep er naar toe. De deur deed ik open en was verbaasd dat het Beck was. Haar blik stond omlaag. Met mijn hand ging ik richting haar wang toe, maar ik trok hem toch uiteindelijk weer terug.
    'S-sorry.. Ehm eh, je kleren,' zei ik met een klein glimlachje en stak mijn hand naar haar uit waar ik haar kleding mee vast hield.

    [Ik ben zo wel weg.. Bij me mams op bezoek]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Veel plezier!]

    Rikki Madeleine Beck

    De deur gaat al snel open en het is inderdaad Nathan. Zijn hand beweegt richting mijn wang maar hij trekt hem toch weer terug.
    "S-sorry... Ehm eh, je kleren." zegt hij. Ik kijk een beetje op en zie dat hij een klein glimlachje op zijn gezicht heeft. Hij steekt zijn hand uit met de kleding er in die ik aanneem. Mijn duim strijkt zacht over zijn hand heen. Ik trek snel mijn hand terug maar heb er spijt van. Zijn aanraking is nog even geweldig als hiervoor.
    "Het spijt me dat ik zo heftig reageerde." mompel ik en ik kijk hem kort aan. Ik wend mijn blik weer af en kijk naar het shirt dat ik in mijn hand houd. Daar onder bevind zich mijn boxer.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:18 ]


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar duim streek ze zachtjes over mijn hand heen. Een kleine rilling ging door mij heen. Helaas maar begrijpbaar trok ze haar hand snel terug.
    'Het spijt me dat ik zo heftig reageerde,' mompelde ze. Ze keek mij kort aan en wende haar blik toen af naar haar shirt.
    'Heftig reageerde?' vroeg ik verbaasd. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Ik vond je helemaal niet heftig reageren. Oké, misschien beetje heftig. Dat is normaal, maar ik had veel erger verwacht.' Ik liet de deur open en ging zelf op het bed zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Heftig reageren?" vraagt hij verbaasd en hij schud zijn hoofd. "Ik ond je helemaal niet heftig reageren. Oké, misschien een beetje heftig. Dat is normaal, maar ik had veel erger verwacht." Hij laat de deur open en gaat op zijn bed zitten. Ik leun met mijn schouder in de deuropening tegen de deurpost aan.
    "Ik kan me nog wel een beetje beheersen hoor." zeg ik zacht en glimlach zwak zijn richting in. Mijn ogen glijden door de kale, nog onpersoonlijke kamer waar ik voor het eerst de nacht heb doorgebracht met een jongen en hoop maar dat het nog altijd een goede keuze van mij was.
    "Waarom deed je het?" vraag ik dan rechtstreeks omdat ik het wil weten. Ik kijk hem nu gewoon aan en wend mijn blik niet meer af.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    'Dat is een geruststelling,' grinnik ik. Ik sluit mijn ogen en kruip dichter tegen hem aan. 'Hoe laat is het?
    Ik moet wel op tijd zijn voor dat psychologische gedoe,' zucht ik en sla mijn armen om zijn middel. Ik open mijn ogen weer en kijk naar Jasper zijn gezicht. Ik glimlach en streel zijn wang met mijn vingertoppen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Ik kan me nog wel een beetje beheersen hoor,' zei ze zacht. Ik keek haar aan. Ze leunde met haar schouder tegen de deurpost en glimlachte zwakjes. Zwakjes glimlachte ik terug en wende toen mijn blik af naar mijn handen. Ik frunnikte wat bij mijn nagels en wist niet wat ik nu moest doen.
    'Waarom deed je het?' vroeg ze opeens. Ik keek haar geschokt aan. Ze keek mij ook aan, maar ze wende haar blik niet af. Die van mij wende ik wel eventjes af, maar keer haar dan toch weer aan.
    'Ik weet het niet,' piepte ik zachtjes. Ik slikte en beet op mijn lip. Ik probeerde te bedenken waarom ik het deed.
    'Er is geen reden,' piepte ik nog zachter. Ik staarde maar wat naar voren. 'Die is er niet. Ik wil het zelf ook weten. Ik snap niet waarom ik deed. Het klopt gewoon niet, waarom zou ik het doen? Het was gisteren geweldig! Het was eigenlijk gewoon perfect denk ik. Er is geen logische reden. Ik wil het weten!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (wat was het laatste dat Sanne had gezegt tegen Jason ? ik ben niet meer mee)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Sanne zit nu in de keuken bij het nieuwe meisje. Je kan je persoon wakker laten worden door het harde alarm geluid ofzo en dan naar de keuken laten sturen ?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you