• Gewoon het leven van 1D, de 5 jongens gaan op wereld tour en ontmoeten nieuwe mensen enzo. (Het is heel simpel maar ik vind t gewoon leuk om een soort van REAL life te doen)


    Part of the journey is the end

    Duuus, wat wil je nou dat we zeggen? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Fonseca schreef:
    Duuus, wat wil je nou dat we zeggen? :W


    Ze wilt weten of het idee interessant genoeg is. :')
    En mijn mening erover; Ik vind het concept nogal achterhaald.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nog meer 1D, hoera.
    Ik zou het wat beter uitwerken als ik jou was. Dit gaat gegarandeerd snel doodlopen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    OpheIiac schreef:
    Ik zou het wat beter uitwerken als ik jou was. Dit gaat gegarandeerd snel doodlopen.

    Dit dus ^^


    -

    Sorry geen Directioner.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    OpheIiac schreef:
    Nog meer 1D, hoera.
    Ik zou het wat beter uitwerken als ik jou was. Dit gaat gegarandeerd snel doodlopen.


    Op zich maakt het me niets uit of het 1D is of niet, ik laat mensen schrijven wat ze willen, als zij mij maar laten lezen wat ik wil. :'D Maar goed, verder ben ik het eens met wat Michelle zegt. ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Maestum schreef:
    (...)

    Op zich maakt het me niets uit of het 1D is of niet, ik laat mensen schrijven wat ze willen, als zij mij maar laten lezen wat ik wil. :'D Maar goed, verder ben ik het eens met wat Michelle zegt. ^^

    Ze moeten doen en laten wat ze willen, maar ik word er echt gek van. :'D Het is overal. Aaah.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''