• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me geschokt aan, wend zijn blik af en kijkt uiteindelijk weer naar mij.
    "Ik weet het niet." piept hij en hij bijt op zijn lip. "Er is geen reden." piept hij nog zachter en hij staart naar voren.
    "Die is er nniet. Ik wil het zelf ook weten. Ik snap iet waarom ik het deed. Het klopt gewoon niet, waarom zou ik het doen? Het was gisteren geweldig! Het was eigenlijk gewoon perfect denk ik. Er is geen logische reden. Ik wil het weten!" Ik slik even en probeer het idee dat hij een geboren verkrachter is uit mijn hoofd te bannen. De manier waarop hij daar zit en piept wekt medelijden op bij mij maar ik wil er niet op in gaan. Ik weet hoe dit kan aflopen en dat wil ik absoluut niet.
    "Omdat je een man bent, Nathan." antwoord ik kil. "Omdat je geen genoegen kan nemen met een 'nee'." Ik slik pijnlijk, knipper de tranen weg en draai me om, hoe graag ik ook naast hem wil zitten en mijn armen om hem heen wil slaan.


    Your make-up is terrible

    (ow ok )
    Jason van Huyse
    Ik werd wakker door een soort van alarm.Ik trok vlug mijn kleren aan.Wat was dit nou weer?dacht ik bij mezelf en ging de gang op.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Deleon

    'Omdat je een man bent, Nathan,' antwoordde ze kil. Ik keek haar verbaasd aan. 'Omdat je geen genoegen kan nemen met een 'nee'.' Ze slikte en ik zag haar knipperen. Ze draaide zich om en ik stond vrijwel direct.
    'N-nee! Dat is niet waar Beck,' zei ik geschrokken. Ik deed een stap in haar richting.
    'Ga niet weg, alsjeblieft. Ik kan genoegen hebben met een nee! Weet je nog? Toen ik je gisteren in het begin omhelsde en jij zei dat ik los moest laten. Ik luisterde en liet je gelijk los al wou ik je niet los laten. Ik wou je in mijn armen houden, maar ik liet je los. Ik kan het echt!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "N-nee! Dat is niet waar Beck." zegt hij geschrokken. Ik draai me half om en zie dat hij een stap in mijn richting zet.
    "Ga niet weg, alsjeblieft. Ik kan genoegen hebben met een nee! Weet je nog? Toen ik je gisteren in het begin omhelsde en jij zei dat ik los moest laten. Ik luisterde en liet je gelijk los al wou ik je niet los laten. Ik wou je in mijn armen houden, maar ik liet je los. Ik kan het echt!" Ik bijt hard op mijn lip terwijl ik hem inschattend aankijk. Waarschijnlijk meent hij het maar ik vraag me af of het ook echt zo is. Ik draai me nu helemaal om naar hem en loop naar hem toe, waarna ik me in zijn armen wurm en mijn hoofd tegen zijn borstkast aandruk.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze had zich een beetje omgedraaide en ik zag haar nu op haar lip beet. Ze draaide zich helemaal op en liep vervolgens naar mij toe. Ik keek haar vragend aan en schrok lichtjes toen ze zich in mijn armen wurmde en haar hoofd tegen mijn borstkas aandrukte.
    Aarzelend sloot ik mijn armen voorzichtjes om haar heen en legde mijn hoofd op die van haar.
    'Oh Beck,' fluisterde ik zachtjes. 'Je laat mij ook elke keer weer versteld staan door jou woorden, maar vooral ook met je daden.' Alles wat ik niet verwachtte deed ze gewoon.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel hoe hij aarzelend zjn armen om me heen legt en zijn hoofd op die van mij legt.
    "Oh Beck." fluistert hij zacht. "Je laat mij ook elke keer weer versteld staan door jou woorden, maar vooral ook met je daden." Ik glimlach lichtjes en verstop mijn gezicht in zijn shirt.
    "Je krijgt nog één kans om jezelf te bewijzen." zeg ik in zijn shirt en sluit mijn ogen om zijn geur in te ademen, diep. Ik heb het nu al gemist.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je krijgt nog één kans om jezelf te bewijzen,' zei ze in mijn shirt. Ik glimlachte iets en was blij om die ene kans.
    'Dank je,' zei ik zachtjes. Ik drukte een klein zacht kusje op haar haren. 'Ik doe alles om het te bewijzen. Zeg het maar, wat moet ik doen?' vroeg ik zachtjes. Ondertussen begon ik in mijn hoofd te bedenken wat het kon zijn, maar ik stopte er al gauw mee. Met Beck wist je het nooit wat ze ging doen of zeggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dank je." zegt hij zacht en drukt een klein kusje op mijn haar. "Ik doe alles om het te bewijzen. Zeg het maar, wat moet ik doen?" vraagt hij zacht.
    "Doe het gewoon nooit meer." zeg ik en ik til mijn hoofd op zodat ik hem aan kan kijken. "Als je het ooit nog eens doet, praat ik nooit meer tegen je. Ik wil dan niet meer horen waarom en dan vind ik je niet meer zielig." Ik slik eens en druk mijn hoofd weer tegen hem aan omdat ik er niet aan wil denken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Doe het gewoon nooit meer,' zei ze. Ze tilde haar hoofd iets op waardoor ze me aan kon kijken.
    'Als je het ooit nog eens doet, praat ik nooit meer tegen je. Ik wil dan niet meer horen waarom en dan vind ik je niet meer zielig,' zei ze en slikte. Ze drukte haar hoofd weer tegen mij aan.
    'Mij zielig vinden?' vroeg ik zachtjes. Ik legde mijn hoofd weer op haar en keek beetje verward naar voren. Zachtjes drukte ik haar dichter tegen mij aan.
    'Ik zal het niet meer doen,' fluisterde ik zachtjes. 'Echt nooit meer. Ik wil jou geen pijn doen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Mij zielig vinden?" vraagt hij zacht en ik knik. Hij legt zijn hoofd weer neer op die van mij en drukt mij dichter tegen hem aan.
    "Ik zal het nooit meer doen." fluistert hij zacht. "Echt nooit meer. Ik wil jou geen pijn doen." Ik knik weer lichtjes.
    "Mooi, want anders doe ik jou heel veel pijn." Ik heb amper door wat voor bedreiging er uit laat glippen en zucht zachtjes.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Mooi, want anders doe ik jou heel veel pijn,' zei ze en zuchtte zachtjes. Ik knikte lichtjes en wreef eventjes over haar rug heen. De stof van het jurkje voelde apart aan, maar niet onaangenaam.
    'Dat lijkt mij eerlijk,' fluisterde ik zachtjes. 'Ik ben nieuwsgierig, maar ik wil er echt niet achter komen. Ik wil niet dat het gebeurd, dat betekent dan dat ik jou pijn heb gedaan..' Ik drukte haar nog iets meer tegen mij aan.
    'Hhmm, volgens mij kom ik nu heel slijmerig over.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt en wrijft over mijn rug heen.
    "Dat lijkt mij eerlijk." fluistert hij zacht. "Ik ben nieuwsgierig, maar ik wil er echt niet achter komen. Ik wil niet dat het gebeurd, dat betekent dan dat ik jou pijn heb gedaan..." Hij drukt me dichter tegen hem aan.
    "Hmmm, volgens mij kom ik nu heel slijmerig over." Ik grinnik zacht.
    "Een beetje." antwoord ik er op. "Maar ik vraag me af waarom je nieuwsgierig bent naar pijn. Ik ben dat alles behalve. Of ben je zo'n freak die kickt op pijn?" vraag ik aan hem en kijk hem aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Een beetje, maar ik vraag me af waarom je nieuwsgierig bent naar pijn. Ik ben dat alles behalve. Of ben je zo'n freak die kickt op pijn?' vroeg ze en keek mij vervolgens aan. Ik lachte zachtjes en schudde mijn hoofd.
    'Natuurlijk kick ik daar niet op!' zei ik half lachend. 'Ik ben alleen ergens nieuwsgierig naar wat je dan gaat doen. Ik weet niet waarom.' Ik dacht een beetje na en bedacht me toen wat ze gisteren zei.
    'Of is dat hetgeen wat je gisteren zei wat je dan ging doen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht er zacht om en schud vervolgens zijn hoofd.
    "Natuurlijk kick ik daar niet op!" zegt hij half lachend. "Ik ben alleen ergens nieuwsgierig naar wat je dan gaat doen. Ik weet niet waarom. Of is dat hetgeen wat je gisteren zei wat je dan ging doen?" vraagt hij en ik moet even nadenken over wat ik ook alweer gezegt heb gisteren.
    "Oh, dat." Ik trek even een zuur gezicht bij de herinnering. "Dat is er maar een klein gedeelte van. Ik trap je hart de grond in en zal nog eens een paar keer natrappen. Nog niet te spreken van de lichamelijke pijn die je daar beneden moet ondergaan." antwoord ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oh dat,' zei ze en trok eventjes een zuur gezicht. 'Dat is er maar een klein gedeelte van. Ik trap je hart de grond in en zal nog eens een paar keer natrappen. Nog niet te spreken van de lichamelijke pijn die je daar beneden moet ondergaan,' antwoordde ze. Geschrokken liet ik haar los en deed ik paar stappen achteruit.
    'Beck jaag me geen angst aan!' zei ik tegen haar. Ik schudde mijn hoofd en liet mij zakken op het bek.
    'Echt Beck.. Doe dat niet. Dat is niet leuk.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you