• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik knipper met mijn ogen en draai me op mijn andere zij. Ik merk dat het bed te klein is en val met een klap op de grond. Met een pijnlijke kreun blijf ik stil liggen. 'Van wie is doe klote wekker,' mopper ik vragend tegen mezelf. Niet beseffend dat er meer mensen kunnen zijn. Helemaal niet beseffend dat ik bij Jasper op een kamer lig. Ik blijf gewoon liggen met mijn hoofd op mijn armen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik word wakker vaneen of ander rotgeluid. Ik draai me om en zie de rug van een absoluut vrouwelijk lichaam naar me toegekeerd liggen en probeer me te bedenken wie dit kanzijn. Dan besef ik me het hele rotgedoe van het rot internaat Music Ends en gisteren met Lauren waardoor ik dan weer begin te glimlachend. Dit is Lauren. 'Hé Lauren,' zeg ik en je kan de glimlach door mijn stem horen klinken.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik vlieg overeind en sta recht op het bed en ga dreigend in de aanslag staan om aan te vallen. Ik kijk verbaasd naar de jongen, maar grijns dan. 'Hoi Jasper.' ik grijns even. 'MIjn hersens werken nogal traag in de ochtend.' ik geef hem vlug een kus en ga weer naast hem liggen. 'Wat is dat voor een rot geluid?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik keek op de klok op de muur en toen ik de tijd zag besefte ik me meteen wat het was, ten minste, zodra ik terughaalde of ik gisteren misschien iets had gelezen over rotgeluiden op tijdstippen die niet eens uitgevonden mogen zijn zoals half zes. 'Ik geloof dat dat aan moet geven dat je vanaf nu kan ontbijten.'


    Remember to be ridiculous.

    [Kimmie, ik laat Sanne naar de keuken gaan.]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik schiet overeind. 'Dit is mijn kamer niet of wel?' Ik spring het bed uit en trek de deur open. 'Ik zie je zo?' Ik kijk hem vragend aam en zie dan iemand de hoek omkomen. Ik gooi de deur weer dicht en blijf er tegen aangeleund staan. Ik hoor de voetstappen voorbij lopen. 'Kom je langs mij?' ik kijk hem vragend aan en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eva Grasspriet
    Ik open de deuren van het Internaat en loop naar binnen, een rot geluid klinkt door de gang waardoor ik geschrokken om me heen kijk. Dan lach ik in mezelf en loop verder. Je kan hier vast wel ergens eten halen toch?


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Sanne Hoogdoorn
    Het rotgeluid wekt me. Ik zie dat Jason nog slaapt en schrijf een briefje dat ik ga ontbijten. Ik douche kort, breng mijn make-up met zorg aan en schiet in mijn kleding. Ik ren op mijn afgetrapte gympen naar beneden en pak een bakje waar ik yoghurt en muesli ingooi.


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    'Zullen we in de keuken afspreken?' vroeg ik glimlachend. 'Ik douche even en trek mijn kleding aan en dan kom ik daarheen.'
    Terwijl ze daar staat zoek ik vast een spijkerbroek, een shirt, onderbroek, sokken en gympen bj elkaar.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me aan met een slaperige glimlach die mij zacht laat lachen.
    "Je bent echt geweldig." fluistert hij en ik moet mijn best doen om hem te kunnen verstaan. Hij legt zijn hoofd tegen die van mij en doet zijn arm iets om mij heen. Ik nestel me tegen zijn warme lichaam aan en val al snel weer in slaap.
    's Morgens vroeg word ik gewekt door een irritant geluid, waardoor ik me kwaad omdraai en mijn hoofd onder een kussen verstop, die ik kort ervoor onder Nathans hoofd weg heb getrokken. Godver, wie heeft zijn wekker zo luid gezet?


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    'Is goed,' grijns ik. Ik werp hem even een handkus toe en ren dan de gang op. In mijn pyjama ren ik naar de mijn kamer.
    Pak een stapeltje kleren en ren door naar de douche. Vlug zet ik de kraan aan en stap eronder. Ik glimlach even als ik aan Jasper denk. Ik was mijn haren en zeep mezelf in. Als ik alles weer heb afgespoeld droog ik me af en kleed me aan. Ik doe wat make up op en loop dan de kamer uit. Ik heb een skinny jeans aan, een grijze trui en hakken aan. Tevreden loop ik richting de keuken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eva Grasspriet
    Uiteindelijk heb ik de kantine gevonden. Rustig huppel ik naar een tafel waar spullen op staan of balie of wat het ook moet voorstellen. Ik steel een bakje en gooi er komkommer, tomaat en een plak kaas in. Dan pak ik een plastic mes en een boterham. Je kan tenminste hier beter eten als thuis. Ik vul een bekertje met melk en ga ergens aan een tafel zitten. Er zijn nog niet heel veel mensen beneden op een meisje na die er heeeeel schattig uit ziet. Maar je zal hier niet zitten omdat je te schattig bent...


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    [ik moet naar bed maar ik ga straks verder op mijn IPod, het zal alleen iets langer kunnen duren!]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Sanne Hoogdoorn
    Ik zie een meisje dat ik gisteren blijkbaar heb gemist gaan zitten en ga tegenover haar zitten. Ze heeft rood haar, is bleek en kan onmogelijk ouder zijn als mij. Waarschijnlijk jonger, en ze ziet er bijzonder ontschuldig uit. 'Hi,' ze ik vrolijk terwijl ik begon te eten, 's ochtends had ik altijd honger. 'Ik ben Sanne.'

    Jasper de Ridder
    Ik douche op recordtempo, droog me snel af, kleed me aan en loop naar beneden. In de gang zie ik Lauren lopen en ik ren achter haar aan waarna ik mijn arm om haar schouder sla een glimlach. 'Hé lief, ik heb je weer evonden.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ik wist niet precies wat mij wakker maakte. Door het achterlijk harde geluid wat ik hoorde of door de kussen die onder mijn hoofd vandaan werd getrokken. Ik kreunde wat geïrriteerde en keek naast mij naar Beck. Haar hoofd was verstopt onder de kussen.
    'Beck,' mompelde ik wat en trok wat aan het kussen. Ik keek om mij heen en zag dat het al licht was, maar ik had geen flauw idee hoe laat het was en waarom dat harde geluid er was. Ik ging recht op zitten en wreef wat in mijn ogen.
    'Dat was toch niet jouw wekker?' vroeg ik toen aan Beck.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you