• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Natuurlijk wil ik dat." glimlacht hij nadat hij geknikt heeft. Hij knuffelt me vervolgend eventjes en laat me dan weer los. Hij kruipt onder de dekens en slaat de dekens een stukje opzij waarna hij met een glimlachje naar mij kijkt. Ik glimlach lichtjes terug, strek mijn benen uit zodat ze onder de dekens komen en kruip dan tegen hem aan.
    "Het ligt nog best lekker." zeg ik zacht. "Zo kan ik wel slapen."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze glimlachte lichtjes, strekte haar benen uit zodat ze onder de dekens kwamen en kroop vervolgens tegen mij aan.
    'Het ligt nog best lekker,' zei ze zacht en ik bloosde iets. 'Zo kan ik wel slapen.' Ik deed mijn arm voorzichtjes om haar heen en trok haar iets dichter tegen mij aan.
    'Dat vind ik fijn om te horen,' zei ik zachtjes. 'Dat maakt mij blij.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij slaat zijn arm om me heen en trekt me dichter tegen hem aan.
    "Dat vind ik fijn om te horen." zegt hij zacht. "Dat maakt mij blij." Ik grinnik zacht.
    "Natuurlijk vind je dat. Maar jij word blij van zoveel kleine dingen, simpele ziel." zeg ik met een grinnikje in mijn stem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Natuurlijk vind je dat. Maar jij word blij van zoveel kleine dingen, simpele ziel,' zei ze met een grinnikje in haar stem. Ik gromde zachtjes en kietelde haar eventjes.
    'Is dat dan niet goed madametje?' vroeg ik met een lachje. 'Ik wil ook doen alsof al die kleine dingen mij niet blij maakt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij gromt zacht en kietelt me eventjes waardoor ik een zacht gilletje van pret slaak.
    "Is dat dan niet goed madametje?" vraagt hij met een lachje. "Ik wil ook doen alsof al die kleine dingen mij niet blij maakt." Ik schud gelijk mijn hoofd. Ik giechel zacht en hou er snel weer mee op omdat ik het idioot vind.
    "Nee, doe dat maar niet. Maar het viel me gewoon op." zeg ik tegen hem. "Van mij mag je het van elk onbenullig dingetje zeggen. Dat maakt mij dan weer blij."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Gelijk schudde ze haar hoofd en giechelde zachtjes, jammer dat ze er al gauw weer mee op hield. Het klonk schattig.
    'Nee, doe dat maar niet. Maar het viel me gewoon op,' zei ze tegen mij. 'Van mij mag je het van elk onbenullig dingetje zeggen. Dat maakt mij dan weer blij.' Ik lachte zachtjes en streelde eventjes speels langs haar zij.
    'En dan noemde jij mij een simpele ziel?' vroeg ik met een lachje. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en lachte zachtjes wat over ging in een gaap.
    'Hmm, simpele ziel word moe.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht er zacht om en streelt dan speels langs mijn zij waar ik kippenvel van krijg.
    "En dan noemde jij mij een simpele ziel?" vraagt hij met een lachje. Hij schud zijn hoofd en lacht zacht wat over gaat in een gaap.
    "Hmm, simpele ziel word moe." zegt hij en ik ga weer tegen hem aanliggen. Zijn warme lichaam werkt gewoon verslavend, ik wil steeds in de buurt zijn.
    "Dan moet deze simpele ziel maar eens gaan slapen." zeg ik zacht. "Welterusten, Nathan." Ik til mijn hoofd ietsjes op om hem aan te kijken.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 21:57 ]


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dan moet deze simpele ziel maar eens gaan slapen,' zei ze zachtjes nadat ze weer tegen mij aan was gaan liggen.
    'Welterusten, Nathan,' zei ze en tilde haar hoofd iets op waardoor ze me aan keek. Ik glimlachte iets en knikte toen. Ik tilde mijn hoofd ook iets op zodat ik Beck een kusje kon geven op haar lippen.
    'Slaap lekker Beck,' zei ik met een glimlachje en ging weer liggen. Ik sloot mijn ogen en glimlachte nog steeds.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij tilt zijn hoofd ook iets op en kust me op mijn lippen. Ik kus hem zacht terug.
    "Slaap lekker Beck." zegt hij met een glimlach en ik moet glimlachen omdat hij me nog steeds Bech noemt. Hij gaat weer liggen en ik volg zijn voorbeeld. Ik sluit mijn ogen en ga nog iets verliggen.


    Your make-up is terrible

    [Moet ik nog een reactie plaatsen of wacht tot dat de andere ook zo ver zijn voor de volgende dag?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Doe waar je zin in hebt haha.]


    Your make-up is terrible

    [Ik hem zin in een goed antwoord van jou! ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ik ben zover maar squib is twee weken op vakantie...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Is iedereen nu zo ver? ;'D]


    Your make-up is terrible

    [Ik stiekem niet(zip)]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you