• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Ja, hahaha:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (wat heb ik ik gemist?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Eh.. Eerlijk gezegd weet ik niet hoe het dan moet gaan.. Kunnen we het rekken totdat Assassin er weer is? Ze is er dinsdag of woensdag weer]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Uhm... Volgens mij gaat squib morgen ook op vakantie? Wie opent er dan eigenlijk nieuwe topics? Of leggen we het gewoon even stil? x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Even iets van me laten horen dan hoef ik de titel niet de hele tijd te gaan zoeken XD]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat is lief van je om te zeggen." zegt hij zacht en drukt een kusje op mijn hoofd waardoor ik moet glimlachen. Hij laat mijn hand los om zijn armen om me heen te slaan.
    "Dat is niet lief, maar de waarheid." verklaar ik met een officiele stem. Ik sla mijn armen ook om hem heen en druk mijn gezicht tegen zijn schouder aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat is niet lief, maar de waarheid,' zei ze. Een glimlachje verscheen weer eens op mijn gezicht. Haar armen sloeg ze om mij heen en ze drukte haar gezicht tegen mijn schouder aan. Ik lachte zachtjes en wreef met mijn hand over haar rug heen.
    'Maar nog steeds is het lief dat je dat zegt,' fluisterde ik en drukte een klein kusje op haar hoofd. 'Zullen we zo maar eens gaan slapen?' voegde ik met een klein lachje er vragend aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en ik voel hoe hij zacht over mijn rug heen wrijft.
    "Maar nog steeds is het lief dat je dat zegt." fluistert hij en hij drukt een kusje op mijn hoofd.
    "Zullen we zo maar eens gaan slapen?" vraagt hij waardoor ik plotseling moet gapen, waarna ik lach.
    "Ja, dat is misschien wel en heel goed idee." zeg ik zacht grinnikend tegen hem en kijk even om me heen. Ik vraag me af of Nathan nog wilt dat ik hier blijf en dan waar Finn is.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze moest gapen toen ik het vroeg en ze lachte.
    'Ja, dat is misschien wel en heel goed idee,' zei ze zachtjes grinnikend en keek vervolgens toen om haar heen. Ik glimlachte vriendelijk naar haar.
    'Wat is er?' vroeg ik aan haar en duwde haar iets van mij af zodat ik haar kon bekijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Wat is er?" vraagt hij en duwt me iets van me af om mij te bekijken.
    "Niets, niets." zeg ik snel. "Ik vroeg me gewoon af of Finn ondertussen niet eens moest slapen of... waar ik vanavond ga slapen enzo." verklaar ik uiteindelijk toch met een zachte stem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Niets, niets,' zei ze gauw. Ik keek haar eventjes vragend aan. 'Ik vroeg me gewoon af of Finn ondertussen niet eens moest slapen of... waar ik vanavond ga slapen enzo,' zei ze toen met een zachte stem. Ik keek eventjes naar het bed van Finn. Tot nu had ik helemaal niet meer aan hem gedacht, waar was hij? Ik keek Beck weer an.
    'Waar wil je vanavond slapen dan?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt ook even naar het lege bed, ik volg zijn blik kort en kijk dan naar hem, om te zien dat hij ook naar mij kijkt.
    "Waar wil je vanavond slapen dan?" vraagt hij zacht waarop ik mijn schouders ophaal en even naar hem kijk.
    "Weet niet. Gewoon waar ik kan slapen denk ik." mompel ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Weet niet. Gewoon waar ik kan slapen denk ik,' mompelde ze. Ik bleef haar aan kijken. Ik liet mijn hand eventjes over haar wang gaan zonder een echte reden.
    'Denk je dat je hier kan slapen?' vroeg ik vriendelijk. Ik keek eventjes naar mijn kussen en toen weer naar Beck.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij blijft me aan kijken en zijn hand gaat over mijn wang heen.
    "Denk je dat je hier kan slapen?" vraagt hij, waarna hij naar zijn kussen kijkt en dan weer terug naar mij. Ik blijf voor enkele seconden stil.
    "Uh, ik denk het wel." antwoord ik er op. "Als jij het ook wilt tenminste." Ik ben me plotseling weer erg bewust van mijn naakte lichaam en hoop maar dat Finn een andere plek heeft gevonden om te slapen, ik wil niet dat hij ons stoort.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Uh, ik denk het wel,' antwoordde ze en ik glimlachte tevreden naar haar. 'Als jij het ook wilt tenminste,' voegde ze er nog aan toe. Ik knikte lichtjes.
    'Natuurlijk wil ik dat,' glimlachte ik en knuffelde haar vervolgens eventjes. Ik liet haar los en kroop toen onder de dekens. Ik sloeg een stukje dekens opzij en keek toen met een glimlachje naar Beck.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you