• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Sorry. Je praat in je slaap,' glimlach ik. Ik gee hem een kus op zijn wang. 'mag ik erbij komen liggen. Ik voelde me nogal eenzaam en was bang,' geef ik toe. Ik kijk hem aan en Ril van de koud. Ik kruip nog wat meer in mijn vest en kijk hem geduldig en afwachtend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Natuurlijk mag je erbij komen liggen,' zei ik. 'Je leek al te slapen dus besloot ik maar naar mijn eigen kamer te gaan om je niet wakker te maken.'
    Ik sloeg de deken open en keek haar glimlachend aan. Dus dat had ik echt hardop gezegd.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Jij mag me altijd wakker maken.' Ik nestel me dichter tegen hem aan. 'Het was erg donker en Leeg in mijn kamer,' mompel ik. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en glimlach. 'Ik houd van je Jasper. En je hebt geen beschamende dingen gezegd in je slaap,' grinnik ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridde
    'Je zag er gewoon heel erg schattig uit zo slapend,' zei ik glimlachend. 'En daar ben ik dan blij om want ik kan heel beschamende dingen dromen en het zou genant zijn als iemand dat zou horen.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Natuurlijk was ik schattig,' grijns ik. Ik kijk hem nieuwsgierig aan. 'wat voor een dingen zeg je dan? Nu waren ze niet beschamend.:' ik geef hem geruststellend een kus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Ik praat wel eens over dansende pinguins in het openbaar toilet in mijn slaap volgens mijn vrienden, ze hebben het op een gegeven moment opgenomen omdat ik dat niet wou geloven, ik heb een kwartier tape volgeluld over dansende pinguins in het openbaar toilet en ging toen verder op het volgende stomme onderwerp.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik lach zachtjes. 'Oh Jasper!' Ik geef hem een kus. 'Vriendje geobserdeerd door pinguings. Ik lach en geef hem een kus. 'Maar ik houd van je. Ongeacht wat.' ik geef Jasper nog een kus en sluit mijn ogen. Hier kon ik altijd wel blijven liggen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ga zo slapen..... Ikbest koe.']


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Ik ben niet geobsedeerd door pinguins en daar ben ik blij om.'
    Ik sloeg mijn armen om haar heen en trok haar stevig tegen me aan. Ik wreef zacht over haar rug, een gebaar dat ervoor zorgde dat ik niet in slaap viel. 'Misschien moeten we maar gaan slapen,' zei ik en ik plaatste een kus op haar wang.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik knik en glimlach. 'Ja is goed, maar komt je kamer genoot niet terug of is hij er al?' Ik kon echt niks zien, maar Jasper zijn aanraking maakte me rustig en Ik weet dat slapen nu niet moeilijk zou zijn. ik kruip dichter tegen hem aan en sluit mijn ogen. 'welterusten,' mompel ik. Ik draai me op mijn zij naar Jasper te en leg mijn armen op zijn buik. Zo lag ik wel lekker.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Geen flauw idee waar Jason is, in elk geval niet hier, misschien heeft hij ook een vriendin gevonden,' zei ik glimlachend en ik plaatse een weltrustenkus op haar wang. Ik voelde haar warmte door onze kleding heen en glimlachte. O, ik ging heerlijk slapen.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Laten we maar hopen. Anders zou hij wel raar opkijken.' Ik glimlach. 'Welterusten lieve Jasper.' Ik plaats een kus op zijn lippen en ga weer liggen. Met een glimlach op mijn gezicht sluit ik mijn ogen. Hier voelde ik me echt veilig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik sloot mijn ogen. 'Zo vreemd liggen we nou ook weer niet, maar weltrusten lief,' mompelde ik en ik streelde even zacht over haar arm. Ik glimlachte, het voelde fijn dat ik haar in mijn armen had liggen, het maakte me er zeker van dat ze oké was. Alles wat er deze dag was gebeurd begon zijn tol te eisen en ik viel in slaap.


    Remember to be ridiculous.

    [We kunnen het niet naar de volgende dag laten gaan, toch?]

    Lauren Campbell

    Ik kijk naar Jasper en hoor aan zijn ademhaling dat hij in slaap was gevallen. Ik glimlach en sluit mijn ogen. Ik lag heerlijk. Ik bekeek Jasper even en grijnsde. Hij was schattig. Hoe hij er nu bij lag... Ik voel een warm gevoel van binnen en grijns. Ik sluit mijn ogen en kruip dichter tegen hem aan. Jasper... Jasper die zijn broertje kwijt is en wie zijn band met zijn ouders niet zo goed is. De Jasper die bij mij de liefste jongen van de wereld is, maar eigenlijk veel geweld gebruikt. Jasper van wie ik houd. Met die gedachtes val ook ik in een diepe slaap.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [eigenlijk niet maar we zijn nu al zo'n vier weken bezig met de eerst dag, elf topics]


    Remember to be ridiculous.