• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik knikte. Ineens was ik moe. Het kon me niet schelen of dit een spelletje was of niet, ik wilde slapen. 'Nou welterusten dan maar, ik ga echt slapen,' zeg ik. Ik doe geen moeite het te schreeuwen. Ik knipper met Mijn ogen om me wakker te houden, maar het werkte niet. Ik zucht en val in slaap. Mijn bed voelt leeg. Jasper zal me wel wakker maken als hij komt kijken. Ik rol me op en heb een droomloze slaap.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik hoorde haar ademhaling veranderen en stond op. Ik liep naar haar deur en keek door een keek naar binnen. Ik kon haar alleen zien door het beetje licht dat van de gang de kamer binnenviel. Ze zag er mooi uit, vredig. Ik glimlachte en draaide me om. Misschien kon ik haar beter laten slapen. Nu ik erover nadacht was ik zelf ook best moe. Ik liep naar mijn eigen kamer en liet me op het bed valln. Ik staarde even naar het plafond allen toen vielen mijn ogen dicht en zakte ikweg in een diepe slaap.


    Remember to be ridiculous.

    [ik heb geen zin om te stoppen met rpgen. Ik laat Lauren wel weer wakker worden:) goed?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [goed, btw morgen kom ik nog gewoon online maar daarna word het twee weken niet of onregelmatig want dan ga ik op vakantie.]


    Remember to be ridiculous.

    [oke. Waar ga je heen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ergens in Noord- of Zuid-Holland]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik knipperde met mijn ogen. Het was donker en doodstil. 'Jasper?' Ik kreeg geen reactie. Ik pak mijn mobiel. Het was ver in de nacht. Ik kijk naar buIten en zie de heldere maan. Het bed van mijn kamergenoot was ook leeg.ik ril en loop naar mijn kast. Ik trek een vest aan en loop de gang op. Ook daar waren nu de grote lichten uit. Er was een zwakkere verlichting. Ik ril en kruip weg in mijn vest. Ik had geen idee waar Jasper zijn kamer was.
    Of wel? Ik loop aarzelend naar die gang toe. 'Jasper,' fluister ik schor, hopelijk werd hij wakker...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [o leuk. En waar kom je vandaan? Als je daar antwoord op wilt geven. Alleen provincie hoor:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Noord-Brabant]
    Jasper de Ridder
    'Jasper.'
    Ik draaide me om. Die stem hoorde bij Lauren. 'Hm,' mompelde ik. 'Lauren.' Ik glimlachte toen ik de blauwe ogen weer voor me zag, zo helder en sprekend. Zo mooi.

    [hij praat trouwens hardop, in zijn slaap]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik hoor gemompel uit een kamer komen. De kamer links van me. Voorzichtig duw ik de deur open. Ik zie geen flikker dus loop ik heel voorzichtig. Bang om zijn kamer genoot wakker te maken, als die er al was. 'Jasper,' fluister ik weer. Ik zet mijn ogen op scherp om beter te kunnen zien. Dan zie ik Jasper liggen.
    Vlug loop ik erheen. Aan zijn ademhaling te horen slaapt hij. Hij praat dus terug in zijn slaap. Ik wilde hem niet wakker mAken, maar wat moest ik anders doen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [o leuk. Waar ga je heen naar N- holland of Z- Holland?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik hoorde zacht gekraak. 'Jasper.'
    Ik glimlachte vanzelf, ik greep de deken vast en speelde er een beetje mee. 'Lauren,' mompelde ik terug.
    Wat wou ze eigenlijk? Waarom bleef ze mijn naam noemen? Ik antwoordde toch?


    Remember to be ridiculous.

    [ik geloof Noord, ik heb me er niet mee bemoeid en alleen gezegd dat ik het strand op een kwartier afstand fietsen wil hebben, maximaal]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem verbaasd aan. 'Slaap je nou of niet,' fluister ik weer. Ik bekijk hem en glimlach. Ik druk mijn lippen op zijn wang en ga weer recht op staan. Ik keek aarzelend om me heen. Ik wist nou niet of hij wel sliep of niet. Ik ga met mijn hand door mijn haren en wacht geduldig af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik opende mijn ogen en zag dat ik op de kamer van het internaat lag. Fijn, mijn kamer voorlopig. Ik voelde een hand door mijn haar gaan en schoot overeind. 'Holy mother of god,' zei ik en toen kreeg ik door wie het was. 'Lauren, ik kreeg bijna een hartverzakking.'


    Remember to be ridiculous.