• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ik word echt helemaal gek van mijn zus.. Zo'n zin om haar een blauw oog te slaan ofzo, ze scheld me uit maakt grapjes en doet alles om me te beledigen of te iriteren. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Is dit een kruisverhoor? Zodat je die informatie kan gebruiken bij mijn moord?' vraag ik klein glimlachend. 'Mijn moeder is een assistent bij een modebedrijf.' zeg ik dan. 'En mijn vader doet iets vaags. Iets met technologie.' en ik maak een wegwerpgebaar. 'Niets boeiends.' ik kijk de kantine rond en neem een slok van mijn drinken. 'Wat is je lievelingssport?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Hmm.. Bedankt voor de tip' Zeg ik grijnzend, 'Lievelingssport.. Honkball denk ik' Zeg ik met een lichte grijns, ik sporte niet heel erg veel maar honkbal was leuk. 'Wat is je lievelingskleur?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Mijn lievelingskleur?' zeg ik dan. Die is makkelijk. 'Oranje.' mijn schoolraad is ook knaloranje. Ik vind het gewoon een mooie kleur. Een vrolijke kleur. En ik ben eigenlijk altijd wel vrolijk. Behalve nu.. 'Heb je broers of zussen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Mooie kleur' Andwoorde ik glimlachend, 'Nee, ik ben enigstkind' Andwoorde ik schouderophalend terwijl ik het bakje sla van de ene kant van de tafel naar de andere kant schoof.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik geraak zenuwachtig als Ryan de hele tijd het bakje sla heen en weer schuift, maar ik zeg er niets van. 'Ik ben ook enigstkind. En mijn ouders wilde dat ik het perfecte kind werd... Mislukt,' zeg ik dan, en ik lach even.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Waarschijnlijk bij mij ook, voor mijn vader in iedergeval, mijn moeder is overleden toen ik 4 jaar oud was' zeg ik schouderophalend waarna ik stop met schuiven.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 22:16 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Lol, ik wilde eerst zeggen dat Sky haar vader dood was. Maar toen dacht ik, ach laat maar zitten ^.^]

    Sky Leslie White
    'O..' zeg ik met een ietwat verdrietige stem. En ik kijk weg van Ryan, lafaard dat ik ben. 'Dat spijt me voor je.' lafaard lafaard lafaard dat ik ben. Dus ik dwing mezelf om weer naar Ryan te kijken. Ik kijk hem met een kleine glimlach aan, 'Je zit niet te wachten op medeleven zeker?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Whahaha XD Sorry love..}

    Ryan

    'Nee niet echt' Zeg ik met een korte glimlach, 'Heb je veel vrienden in calefornia?' vraag ik haar vervolgens om een ander gesprek onderwerp te beginnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik glimlach naar hem. 'Ja, bes wel wat. Maar ik heb ze al lang niet gezien.' en ik kijk even naar Ryan. 'Niet in het echt tenminste, ik ben hier al 3 jaar. Alleen in vakantie's kan ik ze nog in het echt zien.' en dan kijk ik weer naar buiten. 'Maar hier heb ik ook weer vrienden. Zoals jou.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Wat zijn je hobby's of wat vind je leuk om te doen?' vraag ik haar vervolgens terwijl ik de deksel van de salade haal.. Waarom had ik ook alweer salade gehaald?


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Mijn hibby's...' zeg ik bedachtzaam. 'Tekenen, net als Daniël.' en dan merk ik dat ik het over Daniël heb. 'En ik ga graag naar het bos. Dat is altijd rustig. En troost biedend.' en ik denk terug aan het briefje wat ik gister nog naar Daniël schreef onder de les.

    Na jou mooie woorden zullen de mijne in het niet vallen, maar goed. Als ik de juiste woorden er voor kon vinden had ik je vertelt dat als ik nu zonder jou zou zijn ik duizend doden sterf. Dat zelfs het bos geen redding meer kan brengen. Zelfs eten niet.

    Dat schreef ik naar Daniël. En ik verzink in gedachten. Hoe toepasselijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Moet eten.. Ben zo terug :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Ryan

    'Waarschijnlijk kun je dan een stuk beter tekenen dan dat ik kan' Zeg ik grijnzend waarna ik in mijn salade prik, 'Doe je aan sporten?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik schrik op uit gedachten, maar herpak me snel. 'Zo goed ben ik niet in tekenen,' zeg ik met een kleine glimlach. 'En ik hardloop wel eens, [quadditch lol, nee grapje] en af en toe tennis.' en ik kijk weer naar Ryan. 'En jij nog spanende sporten?
    Kickboksen? Judo?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.