• Hoi,

    Ik wilde dus net mijn Username veranderen, maar hij zei dat ie al in gebruik was. Ik typte hem toen in bij Username-zoeken en Username-go en daar stond dat er alleen maar iemand was die hem had gebruikt.. Mag dat ook niet dan??
    Mijn Username die ik in gedachte had was Fawkes.
    Xx


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    De al gebruikte usernames kan iemand anders inderdaad niet meer gebruiken. Dit is om ruzies tegen te gaan en die persoon zal misschien ooit terug willen naar die naam.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hamish schreef:
    De al gebruikte usernames kan iemand anders inderdaad niet meer gebruiken. Dit is om ruzies tegen te gaan en die persoon zal misschien ooit terug willen naar die naam.


    Jup. En het kan erger: Het kan zijn dat de username bezet is maar dat je niet kan vinden door wie, omdat die persoon geband is en toch komt de naam niet vrij :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Jup. En het kan erger: Het kan zijn dat de username bezet is maar dat je niet kan vinden door wie, omdat die persoon geband is en toch komt de naam niet vrij :Y)


    Of dat die persoon al in geen eeuwen meer online is geweest.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hamish schreef:
    (...)

    Of dat die persoon al in geen eeuwen meer online is geweest.


    Oh, daar bestaat teminste nog een kans dat ze terugkomen. gepermabande mensen komen niet meer terug.


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat had ik ook eens voor. Niets aan te doen, but it does suck.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Das balen.. ):
    Nou ja, dan maar iets nieuws verzinnen (:


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Stel je voor dat alle usernames dan ooit eens 'op' gaan zijn. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Yiall schreef:
    Stel je voor dat alle usernames dan ooit eens 'op' gaan zijn. :')

    ik ben zelf echt slecht in nieuwe usernames te bedenken en dan als ik er één bedenk dan is die bezet maar dan plaats ik er gewoon een 'x' voor


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."