• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik zit op mijn bed en ik ril en bibber. Mijn hart gaat tekeer. En ik kijk onzeker naar Ryan. 'Goede reden of niet, toch zit ik hier en is hij weet ik veel waar.' door het huilen heb ik het koud gekregen en ben ik vermoeid en wil ik eigenlijk alleen nog maar meer huilen, maar ik doe het niet. Ik ga niet weer huilen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Ga je naar hem toe?' Vraag ik haar vervolgens, zak dat het is, Ik had hem het liefst een goede stomp in zijn maag gegeven.

    {Sorry voor de korte reactie.. Moet zo naar de tandarts.. Ben over een paar minuten terug aangezien het hier in mijn dorp is ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Geeft niets hoor ^.^ veel succes bij de tandarts :'D]

    Sky Leslie White
    Ik ril als ik nadenk. 'Ik weet het niet...' zeg ik verslagen. Ik voel de leegte in me, niet eens meer verdriet. Hoewel dat er wel achter schuilt. Volgens mij mag Ryan Daniël niet zo meer. Ik vraag me af of Daniël me wel echt leuk vond. Dat hij misschien niet stiekem een demon is ofzo. Wat een grap zou dat zijn. Demonen die zich voor doen als engelen. 'Ik weet niet of ik moet gaan. De kans is in iedergeval erg klein dat Daniël terug komt.' en ik voel toch weer tranen opkomen. Maar ik negeer de tranen. 'Misschien is hij wel blij dat hij van me af is,' zeg ik zacht. En ik kijk naar beneden.

    [Hé Elbrich, vindt je ook niet dat Ryan nogal moordlustig is richting Daniël -wbw- geeft hij zoveel om Sky? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'De reden waarom hij weg is, vind je dat een goede reden?' vroeg ik aan haar, aangezien ik verder ook niets wist.

    {Sorry voor de korte reactie.. Man ik haat de tandarts! Deed pijn D:
    Hmm mischien.. Ik zou hetzelfde reageren als de vriend van m'n beste vriendin haar zo achterlaat }


    Don't be like the rest of them, darling

    [Maar zij is je beste vriendin, en daar geef je dus veel om :Y) Mwuhahahahaha, wat is Ryanmyan toch cute :3

    Wat heeft mister tandarts allemaal gedaan?]

    Sky Leslie White
    Of ik het een goede reden vind? Geen idee. Ryan weet niet alles, alhoewel hij dat misschien wel denkt. 'Ik geloof van niet,' zeg ik zacht. Ik kijk de hele tijd op naar Ryan waardoor ik me heel kleintjes voel. Dus trek ik Ryan op mijn bed om hem te laten zitten. Er zit nog wel ruimte tussen ons, dat wel. 'Zou hij weg gegaan zijn omdat hij mij niet meer leuk vindt?' vraag ik dan aan Ryan. Het liefst had ik gewoon twee armen om me heen die zeiden: 'Het komt wel goed Sky.' maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Dankje :Y)

    Moest een laagje.. Gaan ze eerst een deel van mijn kies 's pijpen tot dat gevoelig is en dan doet het verschrikkelijk zeer.. Ik heb een probleem met mijn kaken omdat die automatisch op slot vallen en als ik m'n mond een tijdje de hele tijd open doe gaat dat pijn doen D:}

    Ryan

    'Volgens mij vind hij je nogsteeds leuk' Zegik nadenkend, de manier waarop hij een paar uur geleden deed was zeker niet gespeeld. 'Ben je moe?' vraag ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Mijn lichaam is niet moe, alleen mijn ogen zijn moe van het huilen. Ik weet niet of Ryan er een probleem mee heeft als ik tegen hem aan leun dus doe ik het maar niet. 'Nee,' zeg ik dan. 'ik ben niet echt moe.' en ik kijk even naar Ryan. 'Maar ga maar als je wilt. Waarschijnlijk wil je allang gillend wegrennen' zeg ik met een hele kleine voorzichtige glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Nee volgens mij zei ik dat net ook al, ik ben niet echt het type dat gillend voor iets wegrend' zei ik met een lichte grijns, 'Waarschijnlijk heb je nietecht zon meer in de les' raade ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik moet glimlachen om wat Ryan zegt, maar de glimlach bereikt mijn ogen niet. 'Dat was ik even vergeten,' zeg ik, doelend op het gillend wegrennen. Dan zegt Ryan over school. En ik kijk verschrikt zijn kant op. 'We horen in de klas te zitten zo bijna,' zeg ik dan. 'Jij hoort in de klas te zitten.' en ik kijk Ryan onzeker aan. Als ik eerlij ben, ik wil Ryan niet weg hebben. Maar toch heb ik het gevoel dat ik hem niet hier kan houden.

    [hmmmm... Mini Skaniël klinkt beter dan mini Ryy of Skyan of Skan]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Ik kan wel zorgen dat ze ons niet komen zoeken, of jouw als je terug bent gekomen op je besluit dat je me hi er liever weg hebt' zeg ik glimlachend, een briefje voor ziekzijn was niet moeielijk te krijgen bij een leraar.. Als je maar weet welke leraar je moet hebben.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Vind ik ook :3 Ryan heeft er vast geen probleem mee om vrienden te blijven}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik slik even. 'Ik wil je niet weg hebben hoor,' zeg ik dan toegevend. 'Wat eigenlijk heel egoïstisch van me is.' en ik kijk naar Ryan en volg de lijnen van zijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Ik had toch al geen zin in school' zeg ik schouderophalend, 'Vroeger genoeg thuisstudie gehad'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik weet niet zo goed wat ik van Ryan moet denken. Ik sta even op en gooi mijn gebruikte zakdoekjes weg. 'Wat zullen we dan doen?' vraag ik aan hem. 'Het is namelijk niet zo gezellig om de hele tijd te snotteren en naar mijn gejank te luisteren.' en ik tover een kleine glimlach op mijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Maakt mij niet veel uit' andwoord ik schouderophalend, 'Nogsteeds zeker dat je niet moe bent?' vraagik haar met een kleine grijns, ze leek moe.


    Don't be like the rest of them, darling