• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [mijn topics]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [mijn topics]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alice 'Ally' Parker
    'Dat wordt dan een date,' zegt Cam dan lachend. En ik kijk even naar hem. Dan kijk ok weer voor me naar Will, Amy en het voor mij onbekende meisje. Dan voel ik Cam zijn lippen op mijn wang en ok draai mijn hoofd om even naar hem te kijken. Dan voel ik zijn lippen op die van mij en kus hem zachtjes terug. Hij glimlacht naar me. 'Die date hè?' begin ik dan. 'Kan die wel in dit gebouw plaatsvinden?' en ik kijk even naar Cam waarna ik de kantine weer in kijk. 'Want het is echt niet toegestaan om het gebouw te verlaten.' en ik kijk weer naar Cam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik lach om de actie van Will en schuif hem ander drinken toe. Ik schud lachend mijn hoofd en kijk Alice dan aan. 'Weet je al wat je gaat doen?' Ik kijk haar vragend aan en drink mijn eigen drinken op. Ik sla mijn benen op een vrouwelijke manier over elkaar en kijk haar vragend aan. Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het was afgelopen, omdat ze beidde gelijk hadden gehad.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Ik wacht op antwoord van Cam als Amy vraagt: 'Weet je al wat je gaat doen?' en ik kijk van Cam naar Amy. Waarschijnlijk had ze zojuist ergens anders met haar gedachten gezeten of ons gesprek gewoon niet gevolgd. 'Ehm.. Ja. Ik ga morgen wel weer dansen.' en ik glimlach even. 'Anders is meneer Parker hier,' en ik knik even opzij naar Cam. 'bezorgd om mijn voet.' en ik kijk even half lachend naar Cam. En dan kijk ik weer terug naar Amy. 'En Cam heeft geen zin om te dansen, dus blijft hij bij me. Dus volgens mij komt het hem goed uit dat hij van de zuster voor me moest zorgen. Door die voet.' en ik leg heel even mijn hoofd tegen Cam zijn schouder. Dan haal ik mijn hoofd weer recht, 'En hij heeft me zojuist voor een date gevraagd.' en ik glimlach verlegen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik grinnik. 'Nou, veel plezier dan samen. Maar waar willen jullie dat doen?' Ik kijk ze vragend aan. 'Ik denk niet dat je heel gemakkelijk van het terrein afkomt. Het kan wel, maar als ze je doorhebben, heb je denk ik wel een probleem,' glimlach ik. Ik kijk om me heen, kijk even kort naar Will en Charline, dan kijk ik even naar Cam en richt me dan weer tot Alice. 'Maar dat is wel een leuk idee.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Ik glimlach naar haar. Ik ben blij dat ze het volgens mij niet erg vind om met twee stelletjes te zitten. Niet dat we klef bezig zijn. Maar toch, het gaat om het idee. 'Dat zei ik dus ook al tegen mister Handsome.' en ik kijk opzij naar Cam. 'We kunnen niet zomaar het gebouw verlaten lief.' en ik kijk terug naar Amy 'Het zou niet eerlijk zijn dat wanneer ik door mezelf me enkel bezeer, dat ik dan leuke dingen buiten school kan doen.' en ik zucht even. 'Dat zou namelijk tegen de regels zijn.' en ik kijk weer even zijdelings naar Cam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik ga even met mijn hand door mijn haren en glimlach. Als Will en Charline gaan zoenen en Alice en Cam tegelijkertijd ook, dan ben ik weg. Want dan zit ik hier lichtelijk ongemakkelijk. Ik kijk Alice weer glimlachend aan. 'Maar er is genoeg op de campus. De tuin is reusachtig. Er is een meertje, anders gaan jullie daar gewoon picknicken of iets.' Ik kijk ze even aan en grijns dan. 'Kan ook leuk zijn. Dan gaan jullie in het weekend andere dingen doen.' Ik grinnik en leun achterover.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Mijn topics*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    -


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach naar haar "Bang om de regels te breken" zeg ik plagend en knipoog naar haar, ik haal mijn hand door mijn haar en glimlach nog even "Maar nee hoor als je wilt kan het vast wel hier ergens" ik kijk even langs de tafel en richt mijn blik weer op Alice. Ik neem nog een paar slokjes van mijn drinken en laat mijn handen op tafel liggen en kijk een beetje afwezig om me heen terwijl ik wacht op Ally haar antwoord.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    'Hé,' zeg ik quasi-verontwaardigd. 'Ik wil gewoon niet van deze school afgetrapt worden.' en ik kijk Cam aan. Hij plaagt me weer eens, zoals wel vaker, maar ik kan het niet laten om naar hem te glimlachen met zijn favoriete lach. 'Zou jij ook eens moeten proberen, je aan de regels houden,' zeg ik op mijn beurt plagend. Dan vertelt Amy wat we allemaal kunnen doen. 'Dankje,' zeg ik glimlachend tegen haar. 'Daar moet vast wel iets bij zitten voor ons om te doen.' en ik kijk van Amy naar Cam. 'Dit weekend wilde je toch lang je ouders?' vraag ik dan aan Cam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    'Alsjeblieft,' mompel ik. Ik kijk om me heen en slaak een klein zuchtje. Ik kijk weer op mijn horloge. Eigenlijk wilde ik al naar de les. Ik bijt op mijn lip. Heel leuk hoor met Alice, Cam, Will en Charline aan een tafel, maar het zou nog leuker zijn als ik ook iemand had om mee te flikflooien en dit soort dingen mee te bespreken, maar nee, voor mij was dat onmogelijk. Ik zucht en kijk weer om me heen. Jamie was nog steeds nergens en eigenlijk moest ik nu onmiddelijk ophouden. Dit werd waanzin. Ik sta op en loop naar het drinken. Vlug schenk ik nog een glas in en loop weer terug.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik lach weer om haar 'Zou jij ook eens moeten proberen, je aan de regels houden,' zegt ze over mijn opmerking en ik steek mijn handen in de lucht en lach "Je weet toch hoe ik ben" zeg ik verontwaardigt en leg mijn handen weer op tafel. Ik luister even naar wat Amy zegt 'Dit weekend wilde je toch lang je ouders?' vraagt Ally dan uiteindelijk aan me en ik grimas even "Uhm ja ik weet niet of dat nog een goed idee is.. Thomas komt ook dit weekend voor je weet wel die jaarlijkse brunch van mijn familie" zeg ik kil "Dus we kunnen vast wel een andere keer gaan" opper ik en probeer weer een glimlach op mijn gezicht te krijgen.


    Jamie Alexander Cooper
    Ik rol half mijn bed uit en rek me gapend uit, ik gooi mijn deken weer over het bed en loop een beetje sloom naar de badkamer en zet meteen te douche aan. Ik stap eronder en ontspan een beetje als de warme stralen mijn lichaam raken, als ik klaar ben met douchen trek ik mijn kleren aan en stroop de mouwen van mijn vest op. Als ik klaar ben en mijn telefoon en portemonnee in mijn zakken zitten loop ik naar het school gebouw voor het ontbijt, ik loop meteen door en pak maar gewoon een broodje en flesje water. Ik ging zitten aan een tafel en begon langzaam te eten.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk verbaasd naar Cam en dan naar Alice. 'Jullie mogen ook naar mijn apartement komen. Als jullie willen? Anders zit ik toch maar alleen en hij is groot genoeg,' glimlach ik. Ik kijk ze vragend aan en aarzel even. Cam was niet zo blij met ene Thomas en ik wist niet of ik er op moest reageren. Dat deed ik dus maar niet. Ik kijk de twee vragend aan. 'Of alleen zijn zaterdag. Het maakt mij niet uit, ik heb toch niks te doen in het weekend.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne